Blir overrasket om vi ikke tar dette på Old Trafford.
Ble ikke direkte skremt av Lyon. Hadde vært langt mer bekymret om vi skulle ha Bodø/Glimt over to kamper, for å si det mildt.
Spørs om vi ikke bør sette keeper som førsteprioritering til sommeren. Det blir for mange feil, enkelt og greit. Få inn en dominerende keeper.
Så skal det også sies at det er et fryktelig unødvendig balltap av Casemiro i forkant av angrepet.
(EL) Lyon - Manchester United
-
- Liker gitt: 2380
- Liker mottatt: 9769
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Spirograf1, Rød Pølse, Buchan
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Sånn ellers?
Meh. Same old. Skaper for lite i etablert spill. Mye slurvete utførelse av enkle ting, som vanlig. Litt mer shaky defensivt også enn vi har vært i det siste. Et lite steg tilbake, men vi er jo favoritter i returen her.
Meh. Same old. Skaper for lite i etablert spill. Mye slurvete utførelse av enkle ting, som vanlig. Litt mer shaky defensivt også enn vi har vært i det siste. Et lite steg tilbake, men vi er jo favoritter i returen her.
post liked by: M.r. Brownstone, Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Buchan
-
- Liker gitt: 722
- Liker mottatt: 775
Satt å tenkte om vi vinner dette er det ikke takket være dommer. Højlund en svak kamp men nå må dommerene snart begynne å gi ham frispark blir holdt,albuer støtt og stadig i kroppen.
Isolert sett en god bortekamp men så fryktelig surt å slippe inn langt på overtid. Dalot begynner å prikke inn storformat. Garnacho nå begynner jeg å bli lei av feile valg i avgjørende situasjoner.
Om Onana har vært en oppgradering fra De Gea det begynner jeg å tvile på med tanke på overgangssum og vi ser ikke mye av det som skulle være hans styrker.
Isolert sett en god bortekamp men så fryktelig surt å slippe inn langt på overtid. Dalot begynner å prikke inn storformat. Garnacho nå begynner jeg å bli lei av feile valg i avgjørende situasjoner.
Om Onana har vært en oppgradering fra De Gea det begynner jeg å tvile på med tanke på overgangssum og vi ser ikke mye av det som skulle være hans styrker.
post liked by: Pink Final, 28FPellistri, Rød Pølse, Buchan
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39527
- Liker mottatt: 29564
Onana 3
Mazraoui 5
Maguire 5
Yoro 7
Dalot 5
Dorgu 5
Casemiro 6
Ugarte 6
Fernandes 7
Garnacho 6
Højlund 3
Zirkzee 7
Mount 6
Lindelöf 5
Mainoo 7
Mazraoui 5
Maguire 5
Yoro 7
Dalot 5
Dorgu 5
Casemiro 6
Ugarte 6
Fernandes 7
Garnacho 6
Højlund 3
Zirkzee 7
Mount 6
Lindelöf 5
Mainoo 7
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 2380
- Liker mottatt: 9769
Mye rart inni feltet der fra forsvar/midtbanen vår også før 2-2 kommer. Alt for dårlig det også. Så det er ikke kun keeperen sin skyld det her.
Vi slår ut Lyon i 19 av 20 ganger på Old Trafford.
Vi slår ut Lyon i 19 av 20 ganger på Old Trafford.
post liked by: Jan Erik, alfen74, Rød Pølse, Blodfink, Buchan
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
3 for å være høflig? Soleklart 0 av meg.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
Frikjenner Onana på 2-2 målet jeg også.
Hadde vi spilt uten keeper hadde bare det første skuddet gått inn, men ble truffet av Onana så retur og i mål.
Hadde blitt samme utfall uansett.
Hadde vi spilt uten keeper hadde bare det første skuddet gått inn, men ble truffet av Onana så retur og i mål.
Hadde blitt samme utfall uansett.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, 10Hag, Blodfink, Buchan
Det mest positive er at vi begynner å få spillerne våre tilbake fra skade, og at vi faktisk kan gjøre bytter som utgjør en forskjell. Gjør at jeg har trua på Old Trafford om en uke.
Er ikke såå mange ukene siden benken omtrent bare var Lindelof, Heaton (?) + en haug med akademispillere.
Er ikke såå mange ukene siden benken omtrent bare var Lindelof, Heaton (?) + en haug med akademispillere.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, Pink Final, Pwint, Rød Pølse, alfen74, Andtho01, Spirograf1, RedTrafford, Buchan
En normalt god keeper og vi hadde vunnet dette. Håper Onana holder kjeft fra nå av og ikke jobber med å motivere motstanderne med sånne idiotkommentarer. Jeg tenkte han sa dette fordi han var ferdig med sånt tull, men han er den samme som han har vært siden vi kjøpte ham. Et skikkelig rotehode.
post liked by: alfen74, Rød Pølse, Pink Final, Andtho01, Spirograf1, RedTrafford, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39527
- Liker mottatt: 29564
Brukte den engelske skalaen 3-10.
Men er vel egentlig utdatert den skalaen der.
Kun junaitid dått enno og et par tre mann her inne som henger fast i den
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, messilingard, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Moderator
- Liker gitt: 4341
- Liker mottatt: 4368
Har vi lært noe av dette? Mye mulig - jeg tar i hvert fall med meg disse:
- Av de to EL-kampene jeg så i dag, så var denne den klart dårligste.
- 2-2 er ikke full krise når vi har hjemmekamp i neste runde.
- Du vinner ikke Formel 1 ved å slure på kløtsjen, ei heller Europa League.
- Olympisk Majones, unnskyld Olympique Lyonnais, skremmer ingen. Vi tar dette på OT.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pwint, alfen74, Blodfink, Buchan
Glimrende oppsummert, @Spirograf1 . Jeg legger til følgende:Spirograf1 wrote: ↑10 Apr 2025, 23:18 Har vi lært noe av dette? Mye mulig - jeg tar i hvert fall med meg disse:
- Av de to EL-kampene jeg så i dag, så var denne den klart dårligste.
- 2-2 er ikke full krise når vi har hjemmekamp i neste runde.
- Du vinner ikke Formel 1 ved å slure på kløtsjen, ei heller Europa League.
- Olympisk Majones, unnskyld Olympique Lyonnais, skremmer ingen. Vi tar dette på OT.
- Chido Obi og Bayindir bør starte mot Newcastle. Garnacho, Ugarte, Casemiro, m.fl. bør hviles.
post liked by: Jan Erik, Spirograf1, Buchan
Altså, sorry. Si hva du vil om Onana (eller Matic), men ikke still opp på kosebilde med en fyr som et døgn tidligere har rakket ned på spilleren DU jobber for.
SAF ville kastet ham på huet og ræva ut av garderoben.
post liked by: Andtho01