Håper dette er sant.
Ryktetråd 2025
-
- Liker gitt: 350
- Liker mottatt: 1285
Forhandlinger mellom United og andre klubber synes å dra ut både lenge og vel...lurer på om Uniteds mål er å hale det ut så lenge at de vet at de må gi seg og betale overpris.?
Dette synes å ha vært taktikken de siste 10 årene...forøvrig renner det inn spillere til andre klubber...
post liked by: Rød Pølse, red, Blodfink, Andtho01, Can2
Jeg tror Berrada og Wilcox er ute og samler tomflasker, @Vidar Dale Fjeld. Sparegrisen er knust og arvesølvet ligger på Ebay.
Last edited by Rød Pølse on 23 Jan 2025, 11:58, edited 1 time in total.
post liked by: red, Vidar Dale Fjeld, Blodfink, Pangaea, Andtho01, Can2, Jan Erik
Football, bloody hell!
Har inntrykk av at det er en kombinasjon av
(1) Mediene får mest klikk av å skrive saker om United, dermed oppstår det en haug med rykter som ikke nødvendigvis har rot i virkeligheten, men vi som får fans får inntrykk av at det skjer mer enn det faktisk gjør.
(2) Det er tydelig at klubben lekker mer informasjon enn den burde. Forøvrig veldig interessant at Ole velger å understreke viktigheten av dette i en nylig pressekonferanse (link), og at dette for han var et tydelig tegn på at Besiktas en godt drevet klubb (dvs, at veldig lite info kom ut før han nesten var klar).
Og (3), det tar tid å endre andre klubbers oppfattelse av at United er en desperat klubb det går an å loppe for penger, etter over et tiår med dårlige overganger. (Edit: Og de facto er vi vel også desperate... Blakke og desperate. Selv om de som driver med overganger nå nok er dyktigere enn det vi så (spesielt) under Woodward).
(1) Mediene får mest klikk av å skrive saker om United, dermed oppstår det en haug med rykter som ikke nødvendigvis har rot i virkeligheten, men vi som får fans får inntrykk av at det skjer mer enn det faktisk gjør.
(2) Det er tydelig at klubben lekker mer informasjon enn den burde. Forøvrig veldig interessant at Ole velger å understreke viktigheten av dette i en nylig pressekonferanse (link), og at dette for han var et tydelig tegn på at Besiktas en godt drevet klubb (dvs, at veldig lite info kom ut før han nesten var klar).
Og (3), det tar tid å endre andre klubbers oppfattelse av at United er en desperat klubb det går an å loppe for penger, etter over et tiår med dårlige overganger. (Edit: Og de facto er vi vel også desperate... Blakke og desperate. Selv om de som driver med overganger nå nok er dyktigere enn det vi så (spesielt) under Woodward).
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Pangaea, Can2
-
- Liker gitt: 49
- Liker mottatt: 910
Altså Alvaro Carreras har vært innom klubben, blitt veid og funnet for lett. Man kan sikkert mene mye om at de aldri skulle solgt han i fjor gitt skadesituasjonen på akkurat den plassen, men det bør ringe noen bjeller når man har valgt å satse på to kronisk skadede spillere fremfor han, selv i en prekær situasjon. Jeg har ikke sett han for Benfica, men jeg har liten tro på at HAN er en god løsning når han var såpass langt bak i køen i fjor.
Det United behøver på LWB er et fartsmonster med stor motor og pågangsmot offensivt. Jeg håper med andre ord at United kjøper Antonee Robinson. Men siden det er totalt urealistisk så håper jeg i hvert fall man kan finne noen som ligner på han. Er ikke helt solgt på noen av alternativene, men folk jeg lytter litt ekstra på mener Dorgu har potensiale til å bli en litt sånn type, så da er det greit for meg.
post liked by: Pangaea, Can2, Jan Erik
Det er jo et genuint problem at vår finansielle posisjon er så godt kjent, men kanskje på motsatt måte enn det som vanligvis er tilfelle. Før har det vært sånn at alle skjønner at vi MÅ ha spillere og at vi har masse penger å bruke (de kan presse opp prisen mer enn overfor andre klubber) - nå er det mer sånn at alle skjønner at vi MÅ selge og dermed finne oss i å si ja til summer under markedspris. Chelsea hadde ikke engang våget seg frampå med et bud på Garnacho med mindre de visste at vi var desperate.red wrote: ↑23 Jan 2025, 11:58 Og (3), det tar tid å endre andre klubbers oppfattelse av at United er en desperat klubb det går an å loppe for penger, etter over et tiår med dårlige overganger. (Edit: Og de facto er vi vel også desperate... Blakke og desperate. Selv om de som driver med overganger nå nok er dyktigere enn det vi så (spesielt) under Woodward).
Vi klarer liksom aldri å komme dit av vi kan kjøpe eller selge "from a position of strength".
Last edited by Ryder on 23 Jan 2025, 14:24, edited 1 time in total.
post liked by: Can2
Flere av de som følger akademiet tett har sagt at Alvaro ikke er spesielt rask, og litt svak defensivt. Har ikke sett han etter han forlot United, så vet ikke om han har forbedret seg mye her. Tror ikke han er svaret på venstrekanten heller, men hadde jaggu vært fint å ha han som et valg. Framfor å kjøpe Malacia, som omtrent har vært skadet siden, og kostet mye mer enn vi fikk for Alvaro (men likevel ikke så ille dyrt).Harry Greaves wrote: ↑23 Jan 2025, 12:23 Altså Alvaro Carreras har vært innom klubben, blitt veid og funnet for lett. Man kan sikkert mene mye om at de aldri skulle solgt han i fjor gitt skadesituasjonen på akkurat den plassen, men det bør ringe noen bjeller når man har valgt å satse på to kronisk skadede spillere fremfor han, selv i en prekær situasjon. Jeg har ikke sett han for Benfica, men jeg har liten tro på at HAN er en god løsning når han var såpass langt bak i køen i fjor.
Det United behøver på LWB er et fartsmonster med stor motor og pågangsmot offensivt. Jeg håper med andre ord at United kjøper Antonee Robinson. Men siden det er totalt urealistisk så håper jeg i hvert fall man kan finne noen som ligner på han. Er ikke helt solgt på noen av alternativene, men folk jeg lytter litt ekstra på mener Dorgu har potensiale til å bli en litt sånn type, så da er det greit for meg.
post liked by: Pink Final, Can2, Rød Pølse, Blodfink
-
- Liker gitt: 350
- Liker mottatt: 1285
Jeg er utålmodig...
post liked by: Blodfink
At Sancho skulle konkurrere med Garnacho i Chelsea i 2025 hadde jeg ikke sett for meg, men det kan bli en realitet.
@gastonedul på X melder at Chelsea har lagt inn bud på Garnacho. Var rykter om at han ikke var med i laget mot Rangers også..
Edit: ser ut som han er med i kamptroppen
@gastonedul på X melder at Chelsea har lagt inn bud på Garnacho. Var rykter om at han ikke var med i laget mot Rangers også..
Edit: ser ut som han er med i kamptroppen

post liked by: Jan Erik, Pink Final
Skal vi klare å hente nok eit talent fra Arsenal til oss igjen. Han var på kampen i går.
Last edited by Andtho01 on 24 Jan 2025, 14:09, edited 1 time in total.
post liked by: Can2, Blodfink
Hate Glazer love United