Supporter oppførsel

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

LoveBruno&Rashford
Liker gitt: 568
Liker mottatt: 1899

Synes det er forskjell på å være på klubb og landskamp. Trommer som blir dunket på gjennom hele kamper i en landskamp er liksom greit. At lettkledde damer fra Nigeria og Botswana står og danser er liksom greit, men gjør seg ikke på Stretford End eller The Kop.....
post liked by: Can2, Rød Pølse, Pink Final, Pangaea, Pancho P, Belfastboy, Blodfink

Pangaea
Liker gitt: 7656
Liker mottatt: 9501

LoveBruno&Rashford wrote: 14 Jun 2024, 10:38 . At lettkledde damer fra Nigeria og Botswana står og danser er liksom greit, men gjør seg ikke på Stretford End
Hadde kanskje blitt litt kjølig midtvinters på Old Trafford, med tak som lekker, men er nok en del som hadde klart å bli vant til synet av dansende damer :yikes:
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Belfastboy, Can2, Blodfink

Pancho P
Donor
Liker gitt: 17105
Liker mottatt: 11952

I Liverpool går damene stort sett halvnakne sjølv midtvinters, så det går nok greit...
post liked by: Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Jan Erik
Liker gitt: 21797
Liker mottatt: 22836

@Pancho P, akkurat det har jeg sett i Manchester også...såvidt.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink, Can2

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27852
Liker mottatt: 20028

Halvnakne damer, skjønner ikke problemet med det :hah:
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Can2, Pancho P

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3496
Liker mottatt: 12296

@RedTrafford

Problemet ligger i ordet halv.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Jan Erik, Pancho P, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27852
Liker mottatt: 20028

Da ser jeg problemet @messilingard 😀
post liked by: messilingard, Jan Erik, Pancho P, Blodfink

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 21951
Liker mottatt: 8401

Har aldri tenkt at å reise til Liverpool var et alternativ. Eventuelt bare for Beatles-museet da. Nå blir det nok tur midtvinters! 🌞
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Pangaea, Andtho01, Blodfink
Kong Eric Cantona

Pangaea
Liker gitt: 7656
Liker mottatt: 9501

Tja. Samme fenomenet i Oslo sentrum, og sikkert alle andre steder. Fatter ikke hvordan damer klarer å gå rundt i minusgrader med en tynn strømpebukse og miniskjørt eller noe slikt. Hadde fryst av meg nøttene om jeg hadde prøvd :rofl:
post liked by: Jan Erik, Can2, Andtho01, RedTrafford, Pancho P, Blodfink

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3496
Liker mottatt: 12296

@Pangaea

Jeg har spurt om nettopp dette og svaret er promilleteppe.
post liked by: Jan Erik, Pangaea, Andtho01, RedTrafford, Pancho P, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Jan Erik
Liker gitt: 21797
Liker mottatt: 22836

Kanskje er det mangelen på nøtter som gjør det, @Pangaea?
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Can2, Pancho P, Blodfink

M.r. Brownstone
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 775

Jeg er flau. Hva med å puste litt med magen.
Mitt stadig tilbakevendende tema slo til for fullt i disse morgentimene. Sosiale media (facebook ) supportere går av hengslene etter et tap i en TRENINGSKAMP mot Lfc i en kamp vi var fullt på høyde med de.
Som jeg har skrevet tidligere konstruktivt kritikk mot laget vårt og være kritisk til både det ene og andre må være lov.
Men når alt blir en gryte av usaklige kommentarer og oppgulp av en annen verden blir jeg flau over at disse holder med samme lag som meg. Og selvsagt har ikke jeg fasiten over hva som er en god supporter eller ikke. Men å erklære at sesongen blir en fiasko før det er spilt et minutt! Alt i deres verden er feil med United. Spekulerer på om disse nyter nederlag mer enn seier da får de noe å hyle om. Heldigvis tror jeg disse egentlig er i et stort mindretall men de har et stort behov for å skrive om hvor fælt alt er med United. Dessverre skjemmer de ut Unitedfansen med denne oppførselen. Fått flere spm fra venner som holder med andre klubber i dag. At de ser det er krisemakimering blant United supporterne. Og går man inn på kommentarfeltet på de største Norske United sidene så er det veldig lett å få det inntrykket.
Måtte bare få ut litt frustrasjon.
Nei vi gir ikke bort Rashford gratis
Nei det er ikke statistikker som viser at Onana er dårligst i pl. Med beina.
Nei Casemiro hadde fått spilletid i norsk toppdivisjonen
Sånn nå var jeg ferdig.
post liked by: Blodfink, Andtho01, Belfastboy, Buchan, LoveBruno&Rashford, Pwint, Pink Final, 28FPellistri, RedTrafford, Pancho P, Can2, Pangaea

LoveBruno&Rashford
Liker gitt: 568
Liker mottatt: 1899

Det er slik vi, ihvertfall norske fans, har blitt @M.r. Brownstone. Ikke noe er som å kritisere våre egne. Blitt en hobby for dagens supportere det.
Uansett så har vi den manageren vi har. Vi har de spillerne vi har. Det må vi bare godta og støtte opp så godt vi kan. At vi vet bedre enn Ten Hag hvilke av våre spillere som passer best til spillestilen eller at vi vet bedre enn Ten Hag hva vi bør og må gjøre sliter jeg helt med å forstå. Men bra at vi sofasupportere har så god selvtillit at vi tror vi vet bedre ihvertfall. Selvinnsikt trenger vi ikke å ha med våre falske navn på sosiale medier.
post liked by: Andtho01, M.r. Brownstone

Pwint
Donor
Liker gitt: 27051
Liker mottatt: 17676

Ikke enig med at vi har blitt sånn @LoveBruno&Rashford. Jeg tror heller det er "sosiale media syndromet" som slår til. De som har mest å klage på er mest høylytte, mens de (majoriteten?) som ser at dette er en treningskamp, vi mangler noen nøkkelspillere og ser gode tendenser i spillet, vi sier lite. Twitter er et perfekt eksempel på dette. Ingen som er moderate der, og er man det kan man være sikker på at man aldri blir lagt merke til. Det er de ekstreme meningers tidsalder der klagerne har fått enormt mange kanaler å sutre i.
post liked by: messilingard, Andtho01, Pink Final, Belfastboy, Jan Erik, Ryder, 28FPellistri, Rød Pølse, RedTrafford, Pancho P, Can2, M.r. Brownstone
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Liker gitt: 2380
Liker mottatt: 9768

Det er vel som i politikken @Pwint - "Den stille majoriteten". De som ikke sier sine meninger offentlig. Så det er kun ytterpunktene som man stadig ser få oppmerksomheten. Det samme gjelder på Sosiale Medier hva angår United også.
post liked by: Pwint, M.r. Brownstone
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
Post Reply