Martial ute med skade, sukk...
Blir vel fort en 3-5-2/3-4-1-2 da.
Om ikke McTominay blir klar, er vi i ordentlig trøbbel.
[PL] Manchester United - Tottenham (4.12.2019 kl 20:30)
Skal bli spennende å se hvilke 11 Solskjær velger fra start i dag. Typisk at Martial drar på seg en strekk (eller hva det nå er) akkurat når det tunge desemberprogrammet er i gang med å starte. Håper McTominay er skadefri.. og at Pogba kanskje rekker kampen i helga.
Det gjør meg ingenting om Shaw eller Young starter på venstrebacken istedenfor Williams. Og om valget står mellom Pereira og Lingard i en av de offensive rollene, så er det på tide at Lingard får sjansen igjen.
Det gjør meg ingenting om Shaw eller Young starter på venstrebacken istedenfor Williams. Og om valget står mellom Pereira og Lingard i en av de offensive rollene, så er det på tide at Lingard får sjansen igjen.
-
Topic author - Grunnlegger
- Liker gitt: 129
- Liker mottatt: 1117
Troppen ser ikke veldig bra ut.
De Gea, Romero, Grant, Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Tuanzebe, Williams, Young, Shaw, Fred, McTominay, Pereira, Garner, Lingard, Mata, James, Greenwood, Rashford
De Gea, Romero, Grant, Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Tuanzebe, Williams, Young, Shaw, Fred, McTominay, Pereira, Garner, Lingard, Mata, James, Greenwood, Rashford
Det verste er at det mangler kun 2 som muligens savnes ? Pogba og Martial.
Tynneste troppen på ei stund, men ikke uvanlig, SAF stilte også med noen tynne tropper til tider.

Greenwood får sjansen! Håper han banker 1 eller 2 i nota! Ikke noe føles bedre enn når de yngste får det til!
LUHG!
Dette er kamp nr. 7 vi har ledet for så bli utlignet??
Drittmål ble det [mention]pixma[/mention] , Dele Alli skal vel ikke få lov til å lure 2 United-spillere på den måten? Håpløst.
Ellers mye bra, men jeg klarer ikke å la være å irritere meg over pasninger uten adresse, det er fortsatt for mange av dem...Og enkelte sliter med mottak...
Får som vanlig ingenting gratis av de i sort heller.
Drittmål ble det [mention]pixma[/mention] , Dele Alli skal vel ikke få lov til å lure 2 United-spillere på den måten? Håpløst.
Ellers mye bra, men jeg klarer ikke å la være å irritere meg over pasninger uten adresse, det er fortsatt for mange av dem...Og enkelte sliter med mottak...
Får som vanlig ingenting gratis av de i sort heller.
LUHG!
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Irriterende at det ble et mål til gjestene. Fantastisk første 30 min. Med litt flaks hadde vi fått 3 mål.
Jeg synes at dommer ikke er helt rettferdig i måten han deler ut kort på. Spurs skulle hatt minst to kort til.
Synes ball skiftet retning da den traff overarm til Dele Ali. Men jeg har ikke nøytrale briller, så...
Håper United greier å skape like mye trykk i andre omgang, og får det til å svinge like mye som i deler av første.
Jeg synes at dommer ikke er helt rettferdig i måten han deler ut kort på. Spurs skulle hatt minst to kort til.
Synes ball skiftet retning da den traff overarm til Dele Ali. Men jeg har ikke nøytrale briller, så...
Håper United greier å skape like mye trykk i andre omgang, og får det til å svinge like mye som i deler av første.