Du skulle visst hvor mange ganger jeg har tenkt akkurat det.
Er bare helt utrolig.
Ikke engang David Copperfield greide det, selv om det så sånn ut
Du skulle visst hvor mange ganger jeg har tenkt akkurat det.
messilingard wrote: ↑09 Dec 2023, 17:49 Jeg tror det kapteinsbindet tynger mer enn hva folk aner på Old Trafford. Spillere har uansett en lei tendens til å bli betraktelig dårligere etter at de blir utnevnt. Se på Maguire, spiller som om at han har fått 100 kg av skuldrene om dagen.
Du er nok inne på noe der.RedTrafford wrote: ↑01 Aug 2023, 16:11 Sett fra optimist-hjørnet.![]()
Kanskje han vil prestere bedre når han slipper å være kaptein. En rolle han takket ja til i god tro på seg selv at han var en leder.
Han var jo ikke så halv gæærn første året.
Kanskje en grunn til alt ble bare kluss når han prøvde å være en leder samtidig som han skulle prestere på banen.
Halvveis av begge deler blir godt synlig.
Ville nå påstått at det burde vært motsatt. Ikke dårligere score på Antony enn Martial.
Få spesielt gode prestasjoner i går, men hvis man har Antony et halvt poeng over bunnkarakter, og lavere karakter enn Martial, har man ikke sett den samme kampen som meg.
Er enig i at man ikke trenger å gjøre dette ja. Men dette dreier seg om en som har mitt navn i nicket sitt, kun for å provosere. Da blir man til slutt lei.
Jepp.
Akkurat dette frykter jeg at gjelder flere. Over 50 % av troppen bryr jeg meg ikke om forsvinner, men så er det noen som jeg håper blir værende i flere år fremover. Litt håpløst om f. eks både Varane og Casemiro, spillere kjøpt av ten Hag, allerede forsvinner neste måned, spesielt Casemiro.. men Varane virker litt som en tapt sak.