3 United-spillere krasjer og Sevilla scorer
Sancho ut og Maguire spiller. Forstår at AWB ble bytta til dels.
Men erstatter Shaw slår en elendig pasning som det første.
Det er ikke helt dagen kanskje
[EL] Sevilla FC - Manchester United
-
- Donor
- Liker gitt: 27879
- Liker mottatt: 20059
Hva skjedde med Martial, bistikk?
post liked by: Blodfink
Vi blir knust i alle dueller, det er jo så passivt og nervøst, fått Sancho-sjuka hele gjengen eller?? Her må psykologen jobbe overtid. Eller er det han som er problemet kanskje 

post liked by: RedTrafford
LUHG!
Han har nå spilt 4 kamper. Det er grensen for hva han orker i gangen, han synes vel han fortjener et par måneders avslapning på massasjebenken.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
-
- Liker gitt: 91
- Liker mottatt: 351
Martial skada igjen? Ikke vært god, men har i det minste mål i seg...
-
- Liker gitt: 1118
- Liker mottatt: 1867
Setter ikke Sevilla det tredje målet men United istedenfor scorer sitt første med nok tid igjen så tipper jeg at United går videre.
Glory glory.
Glory glory.
-
- Donor
- Liker gitt: 27879
- Liker mottatt: 20059
Spillerne må ha troen på dette selv, hjelper ikke at en og annen på et norsk forum har troen.
Ser ut som dem vil hjem.
Ser ut som dem vil hjem.
post liked by: Belfastboy, Blodfink
-
- Liker gitt: 91
- Liker mottatt: 351
Dette blir frustrerende 30 min. Drøying og sikkert 4000 frispark. Dette er ikke United sin dag. Virker nok en gang tom og energiløs. Sevilla er galleislaver som kommer til å ofre alt i denne situasjonen. Det matcher ikke United.
Skjønner meg ikke på dette fotballaget.
Eller, jeg gjør jo det - vi har de samme problemene nå som vi har hatt lenge. Et uakseptabelt bunnivå og store problemer med å treffe riktig motivasjons- og tenningsnivå. At vi ikke matcher motstander på intensitet og løpskraft er etter hvert en gammel historie.
Når det tekniske nivået i tillegg er så lavt og slurvete, blir det som det blir på dette nivået.
Vi er ikke til å stole på, rett og slett
Eller, jeg gjør jo det - vi har de samme problemene nå som vi har hatt lenge. Et uakseptabelt bunnivå og store problemer med å treffe riktig motivasjons- og tenningsnivå. At vi ikke matcher motstander på intensitet og løpskraft er etter hvert en gammel historie.
Når det tekniske nivået i tillegg er så lavt og slurvete, blir det som det blir på dette nivået.
Vi er ikke til å stole på, rett og slett
Last edited by Ryder on 20 Apr 2023, 22:27, edited 2 times in total.
post liked by: Måns, Blodfink, FigoFernandes