Vi har hevet oss sånn ca 1000 hakk i 2 omgang
(EL) Manchester United - Real Betis
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39529
- Liker mottatt: 29568
Scoringsmaskinen gjør 4-1.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, Salte25, FigoFernandes, Can2, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Donor
- Liker gitt: 19939
- Liker mottatt: 6638
Enten en liten pool-fan eller en prepubertal guttunge i stemmeskiftet!Torquemada wrote: ↑09 Mar 2023, 22:34 Ditt aller første innlegg her - tror du er en LFC-fan som ennå svever litt, men bare vent. Det blir nok en solid landing snart.
Og der kom scoringen for Weghorst - og den er så fortjent!!!
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Can2, Jan Erik, Blodfink, Salte25, Buchan
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 21983
- Liker mottatt: 8431
Arbeidsgiveren min har laget en turnus som kolliderer med altfor mange kamper denne vinteren. Sikkert 'Pool og 'City fans som har mekka den.
Bortsett fra det, så skal jeg skryte laget jeg er fan av opp i skyene; herlig tilsvar. Godt å se at man ikke tar med dårlig selvtillitt til denne. "Ser" kampen her og på VG Live. Nydelige, kliniske mål!

Bortsett fra det, så skal jeg skryte laget jeg er fan av opp i skyene; herlig tilsvar. Godt å se at man ikke tar med dårlig selvtillitt til denne. "Ser" kampen her og på VG Live. Nydelige, kliniske mål!
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Blodfink, Salte25, RedTrafford, Buchan
Kong Eric Cantona
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Der kom den jaggu meg for Weghorst også. Han kommer nok til å glise helt til i morra
post liked by: Can2, Blodfink, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final, Buchan
Bra med ei skåring for brolten Weghorst etter ein sånn kamp.
Pellistri har sett spennande ut dei få innhoppa han har fått; burde kanskje fått fleire sjansar?
Kult at me greier å skåra såpass mange mål; ikkje altfor ofte me har skåra fire under Erik ten Hag.
Pellistri har sett spennande ut dei få innhoppa han har fått; burde kanskje fått fleire sjansar?
Kult at me greier å skåra såpass mange mål; ikkje altfor ofte me har skåra fire under Erik ten Hag.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Måns, Jan Erik, RedTrafford, Pink Final, Can2, Buchan
-
- Donor
- Liker gitt: 27872
- Liker mottatt: 20043
Deilig å kunne si vi pisser på motstanderen 

post liked by: Belfastboy, Salte25, Blodfink, Jan Erik, Pink Final, Can2, Buchan
Gøy å se hvor mye det betyr. Fortjent, har løpt sokkene av seg i presspillet siden januar.
Litt av en reise fra å være for dårlig for Burnley, til å score på OT for United.
Litt av en reise fra å være for dårlig for Burnley, til å score på OT for United.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Can2, Buchan
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Dette synes jeg du skal ta opp med verneombudet på arbeidsplassen din, og vise til Arbeidsmiljøloven.Can2 wrote: ↑09 Mar 2023, 22:43 Arbeidsgiveren min har laget en turnus som kolliderer med altfor mange kamper denne vinteren. Sikkert 'Pool og 'City fans som har mekka den.![]()
Bortsett fra det, så skal jeg skryte laget jeg er fan av opp i skyene; herlig tilsvar. Godt å se at man ikke tar med dårlig selvtillitt til denne. "Ser" kampen her og på VG Live. Nydelige, kliniske mål!![]()
§ 4-3. Krav til det psykososiale arbeidsmiljøet
(1) Arbeidet skal legges til rette slik at arbeidstakers integritet og verdighet ivaretas.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford, Salte25, Can2, Pink Final, Buchan, Ryder
Enten en liten pool-fan eller en prepubertal guttunge i stemmeskiftet!
Kommentaren virket litt for 'intelligent' til å være en prepubertal guttunge...LFC-supporter er mer sannsynlig...
Kommentaren virket litt for 'intelligent' til å være en prepubertal guttunge...LFC-supporter er mer sannsynlig...
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Buchan