Få litt trøkk nå da!
(EL) Manchester United - Real Sociedad (08-09-22)
-
- Donor
- Liker gitt: 27879
- Liker mottatt: 20059
Bra at byttene kom nå og ikke i 89th min
Vi har 7 mann i kamptroppen i dag som er egenutviklet. Rar dag å være nervøs for det på da rekorden er for "troppen" og ikke fra start..Pink Final wrote: ↑08 Sep 2022, 22:13 Jeg frykter litt at den rekka på 4,154 kamper med egenprodusert fra start (og i noen få tilfeller på benk) kan ryke.
Jepp, tenkte det samme, eller tolker det dit. Godkjent er det vel ikke i de indre kretser borte i Trafford-omr.Steinar Stenseth wrote: ↑08 Sep 2022, 22:27Akkurat dette velger jeg å tolke positivt. Typ, bare ett lag i Manchester..![]()
LUHG!
Litt som når man sjekker damer på byen. Har man først funnet noen moves som funker en gang er det vanskelig å endre med det første..
post liked by: Pancho P, Pwint, RedTrafford, Blodfink
Godt eksempel på Fred der. United på fin overgang, og så skyter Fred i bakbeina på Bruno, som gjør at hele angrepet stopper opp. Det er ikke godt nok, og det skal ikke være så vanskelig.
post liked by: Blodfink, Pwint, RedTrafford
Tror ikke vi får sett noe særlig til Garnacho. 
Vi henger aldeles ikke med på midtbanen pga Fred, og angripet blir derfor nesten ikke skikkelig involvert. Kun små drypp her og der.

Vi henger aldeles ikke med på midtbanen pga Fred, og angripet blir derfor nesten ikke skikkelig involvert. Kun små drypp her og der.
Last edited by Deleted User 595 on 08 Sep 2022, 22:41, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink, Pwint
-
- Donor
- Liker gitt: 27879
- Liker mottatt: 20059
Husker fra tidligere at jeg hadde forskjellig «moves» hver helgSteinar Stenseth wrote: ↑08 Sep 2022, 22:35Litt som når man sjekker damer på byen. Har man først funnet noen moves som funker en gang er det vanskelig å endre med det første..![]()
Så vanskelig er det da ikke
post liked by: Blodfink, Pwint
RedTrafford wrote: ↑08 Sep 2022, 22:42 Husker fra tidligere at jeg hadde forskjellig «moves» hver helg
Så vanskelig er det da ikke

post liked by: RedTrafford
LUHG!
Nå snakket jeg om det som funket da..RedTrafford wrote: ↑08 Sep 2022, 22:42 Husker fra tidligere at jeg hadde forskjellig «moves» hver helg
post liked by: RedTrafford