Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Topic author
messilingard
Moderator
Liker gitt: 3496
Liker mottatt: 12296

GBailey wrote: 26 Aug 2022, 20:46 @messilingard: Med en drøy uke igjen før vinduet stenger, er det på tide å gi kred der det bør gis!

Jeg var hele tiden overbevist om at de Jong skulle komme. Og så fremst det ikke skjer noen mirakler på nivå med en kur for alle sykdommer, skjer nok ikke det.

Du har stått standhaftig på at han ikke kommer, og det i lang tid. Hundre poeng 👍
Ikke en seier jeg håpet å få, det skal sies!
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Det renner inn spillere...

post liked by: Can2, RedTrafford

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27879
Liker mottatt: 20062

Hvis United har bestemt seg for å etterkomme prislappen for Antony uansett, så skjønner jeg nok engang lite av den tregheten.
Kunne ha vært klar før seriestart, men hvis det blir noen handel så er vi 7-8 kampen ut i sesongen før han blir spilleklar ;)

Deleted User 595

Ingen store aktører som har meldt dette ennå, men ser nå at det dukker opp mindre rapporter her og der den siste timen om at Ajax har godkjent et bud fra United, og at avtalen er i boks.

Hvis dette stemmer: Prisen er selvsagt uhørt høy. Men vi trenger desperat en ving som kan utfordre Rashford og Elanga. Bare synd at de eneste spissene vi nå har er en skadeforfulgt Martial, og en aldrende Ronaldo.
post liked by: Can2

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 22017
Liker mottatt: 8438

Du har truffet på "Here we go" spådom før @GBailey Satser på blink igjen! 😏👍
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
GBailey wrote: 28 Aug 2022, 13:05 Bare synd at de eneste spissene vi nå har er en skadeforfulgt Martial, og en aldrende Ronaldo.
Må ikke glemme Garnacho.
Kong Eric Cantona

DonKvalheim
Donor
Liker gitt: 23
Liker mottatt: 37

Tror ikke på noe som helst før Fabrizio Romano sier "Here we go", selv ikke om spilleren står på Old Trafford i United drakt ;)

Når det kommer til spiss situasjonen så kan vi jo vurdere Maguire, har hørt at han er livsfarlig fremfor mål :hah:
post liked by: Can2, Schmeichel
Green and Gold Until We Die Or Fold

RedTrafford
Donor

Venter på bekreftelsen fra klubbene ja.
Men ser lyst ut👍
post liked by: Pancho P, Can2

DonKvalheim
Donor
Liker gitt: 23
Liker mottatt: 37

Som det står på United.no så vil de nok ikke kommentere på noe før etter Ajax sin kamp som foregår nå. Der leder de komfortabelt 2-0 borte mot Utrecht etter 65 min. spill, uten Antony dos Santos i troppen ;)
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Can2
Green and Gold Until We Die Or Fold

Deleted User 430

RedTrafford wrote: 28 Aug 2022, 11:31 Hvis United har bestemt seg for å etterkomme prislappen for Antony uansett, så skjønner jeg nok engang lite av den tregheten
Kanskje Ajax krevde 80% av summen betalt kontant, up front tidigere i sommer, og resten i avdrag og add-ons, men nå godtar 40% cash og resten i vanlige avdrag osv?
Selv om den totale summen ikke er avskrekkende, kan avdragsordningen være det. Handler isåfall ikke om treghet, men hva man faktisk har råd til "her og nå"..
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Can2

RedTrafford
Donor

Selvom vi egentlig trengte ett nesten nytt lag, begynner dette vinduet å se bra ut. Kanskje drar klubben enda en opp av hatten før Torsdag. Jeg hadde ønsket meg en ren spiss, og da helst under 25-27 år.
Kan hende det er noe i det du sier @Steinar Stenseth , men dette er tydeligvis en spiller EtH har ønsket veldig mye siden Mai.
FdJ sagaen har sikkert sin skyld oppi dette. Noe som klubben burde satt ned foten mye tidligere da hele Barca klubben opptrer som klovner.
Uansett så er vi der vi er.

Torquemada
Liker gitt: 505
Liker mottatt: 2049

Pangaea
Liker gitt: 7656
Liker mottatt: 9501

Skremmende sum, særlig når jeg leste 100m euro PLUSS bonuser. Men ser ut som vi får vår mann vertfall, og det er positivt. Så får vi bare håpe han takler overgangen, og det presset som garantert følger med en slik prislapp og overpris. Ajax kommer til å le hele veien til banken, det er vertfall sikkert og visst.

Ser for øvrig at Gakpo hadde 2 assists + 1 mål i dag, men kan ikke tenke meg han er på plakaten når Antony ser ut til å gå gjennom for en slik vill sum. Vi har brent av ekstremt mye penger allerede dette vinduet. Og eneste inn (hittil) er knappe 10 mill for Pereira.

FigoFernandes
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

99 millioner euro + bonuser for Anthony sier noe om hvor sjuk fotballverden har blitt. Hvilken spiss kunne man fått for den summen? Jeg er mer bekymret for midtspissplassen enn kantene atm...
post liked by: Pangaea

Pangaea
Liker gitt: 7656
Liker mottatt: 9501

De Jong på benken for Barcelona, men det toget har uansett gått nå tror jeg. Har jo vært rykter om at han plutselig er villig til å halvere lønna, som i så fall er komplett kapitulasjon fra hans side.
post liked by: Can2, red

Deleted User 430

Ryktene om halvering av lønnen kom vel fra samme mann som mente det var 95% sikkert at han skulle til United, @Pangaea..?

Uansett fullstendig krise om han lar seg presse til å gjøre det. Nå har de jo fått registrert Koundé også, så da burde de si seg fornøyde..
post liked by: Can2, Pangaea
Post Reply