(PL) Manchester United - Liverpool 22-08-22

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Schmeichel
Liker gitt: 706
Liker mottatt: 1106

Strengt tatt har vi vel hatt nesten 10 rævva år, kun med få lysglimt en sjelden gang i mellom! :-|
Jeg er positiv, de tåler ikke særlig mye mer nå. Det kan gjør litt vondt å få bort en verkebyll, men det er definitivt verdt det, og viktig å gjøre før den blir for stor.

Deleted User 595

Er helt enig. Det føles feil å si det, men det hadde vært det beste på lang sikt.

Tar gjerne en rekke med tap og forferdelige resultat i august/september, for å legge ytterligere uutholdbart og umiddelbart press på eierne.

Som dere nevner: Forbeholdet må være at EtH er fredet.
Det verste som kan skje - utenom at Glazers nekter å selge - er om vi mister ten Hag.
post liked by: Pancho P, Schmeichel

Deleted User 631

Egentlig er vi ganske så bortskjemte fans da. 10 rævva år. En gang hadde vi 26 rævva år. Liverpool også. City enda flere og var flere divisjoner ned. Leeds har vært gjennom sin krise, og er fortsatt rævva. Everton med sitt fantastiske lag på 80-tallet. De har hatt 30-40 rævva år.
Og Tottenham, hvor mange rævva år har de hatt?
Vi har hatt bare 10 rævva år, er vi ikke heldige?
Det tar nok fortsatt noen år før vi vinner de to store trofeene, men det vil skje og da skal det feires. Det kan bli lenge til neste gang også.
post liked by: Schmeichel

Deleted User 595

Kan bare snakke for meg selv, men det handler mer om unngå 10 (eller potensielt flere) dårlige år fremover, under Glazers eierskap.

At vi ikke vinner troféer er en ting, det er man vant til per nå.

Vil ikke si det er å være bortskjemt, å forvente at klubben forvaltes bedre enn den har blitt siden Glazers kom inn.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Schmeichel, Pangaea, RedTrafford, FigoFernandes

Blodfink
Donor
Liker gitt: 34381
Liker mottatt: 27005

Vi trenger nødvendigvis ikke å tape denne kampen for å få forandring, det sagt så bryr jeg meg filla om resultatet. Jeg er bare meget fornøyd med at snøballen tar mer fart. Skredet nærmer seg :heart:
post liked by: RedTrafford, Schmeichel
LUHG!

Pangaea
Liker gitt: 7656
Liker mottatt: 9501

Det som er så jævla kjipt, er at uansett hvor mye press vi fans prøver å legge på Glazers, med demonstrasjoner, boikott, artikler osv osv, så trenger de ikke å selge. De kontrollerer klubben egentlig 100%, og kan gjøre akkurat hva de vil. Kan sitte der i Tampa å sniffe kokain eller hva de driver med på fritiden, og la United være United der borte på andre siden av verden, og så ta ut 250 mill kr i året. Leke Football Manager innimellom, sniffe litt til, "og slik går no dagan."

Tror dessverre vi må være forberedt på at dette blir en lang kamp. Veldig lang kamp.

MEN: Hvis Ratcliffe virkelig er interessert, så KAN det være en game changer. Som vår kjære Nils Arne Eggen sa, "there's hope in a hanging snore".

(Fikk dessverre ikke lest artikkelen til Valen, jeg burde nok bli medlem igjen, men såpass er uansett åpenbart. Det kan endre "spillet".)
post liked by: Pink Final, Can2, Schmeichel

Buchan
Donor
Liker gitt: 9770
Liker mottatt: 5858

Fin kamp tråd som vanlig @Pink Final.
Ja nå har et av verdens største oppgjør blitt et bunnoppgjør.
Jeg håper etter denne kampen at vi har et poeng mer enn Liverpool. Dette er ikke kampen å tape, selv om muligheten for at United gjør det er stor.
post liked by: Pink Final, Can2

Deleted User 595

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... e-24797217

For de som vil lese ordrett alt EtH sier fortløpende på PK, fremfor å vente på oppstykket dekning på tvers av flere artikler på united.no
post liked by: Pink Final

Blodfink
Donor

EtH: “I can only say, the owners want to win. We want the fans behind the team. I am not that long at the club I can see all the background. We have to fight together.”

Hm, dette lyder kjent.
post liked by: Pangaea, RedTrafford, Can2
LUHG!

Pangaea

Så det, og måtte bare dra på smilebåndet. Han kan ikke si så mye annet, selv om alle vet det er blank løgn, men det er litt usmakelig likevel.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Can2

Deleted User 595

Det er usmakelig, ja.

Her ville det vært bedre å la vær å kommentere eierskapet, og heller vri det over på å snakke om kampen og laget.

Å kalle på fansen for å sympatisere med Glazers er en særdeles dårlig look, når 99% av fansen virkelig hater eierne, og vet at de er roten til alt vondt i klubben vår.

Den samme fella Solskjær gikk i... og det endte med fyken fra samme eiere han forsvarte...

Digger ten Hag, men slike uttalelser trekker kraftig ned.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pangaea

Topic author
Pink Final
Manchester, football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 39545
Liker mottatt: 29568

Ingen liker Glazer’s, så det er klart.
Når det gjelder vår manager, sier han egentlig noe galt her?
I can only say, the owners want to win. We want the fans behind the team. I am not that long at the club I can see all the background. We have to fight together.”
post liked by: Buchan, Schmeichel
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Blodfink
Donor

Nei @Pink Final, galt er det vel ikke så vidt jeg kan se, men jeg mener å ha hørt det før.

Edit: Som nevnes over, det klinger litt dårlig.
LUHG!

Deleted User 595

Pink Final wrote: 19 Aug 2022, 20:46 Ingen liker Glazer’s, så det er klart.
Når det gjelder vår manager, sier han egentlig noe galt her?
I can only say, the owners want to win. We want the fans behind the team. I am not that long at the club I can see all the background. We have to fight together.
Synes det som er markert i fet skrift er unødvendig å si.

"The owners want to win" er kanskje en selvfølge, men det er en sannhet med alvorlige modifikasjoner. Førstepri er utbytte, ikke å vinne. Helt unødvendig å fremstille de i et så positivt lys, når alle ser rett gjennom det.

"We have to fight together" høres vel og bra ut, men det er en floskel å oppfordre fansen til å stå sammen med eierskapet. Det går an å stå bak laget, og samtidig være i sterk opposisjon til eier og styret.

Så ja, synes han bommer med disse uttalelsene.
Det betyr ikke mye i det store bildet, men det styrker ikke troverdigheten til EtH.

Det beste ville vært å bare danse rundt spørsmålet ved å unngå å verken si noe negativt eller positivt.

Det øvrige i sitatet er helt innafor. Kunne med fordel bare sagt det, og svaret er plutselig helt gull.

Ten Hag har null skyld i problemene våre, men impliserer seg selv helt unødig ved å forsvare eierne gjennom å lyve eller pynte på sannheten. Da er det bedre å la vær å kommentere det.
Last edited by Deleted User 595 on 19 Aug 2022, 20:59, edited 3 times in total.
post liked by: Blodfink, Pangaea

Pangaea

Ikke nødvendigvis galt, men ser også ut som han insinuerer at fans som demonstrerer mot eierne ikke støtter laget, og da leker han virkelig med ild.

Heldigvis går det fint an å gjøre begge deler, og jeg håper på enorme demonstrasjoner før kampen. Ser på det som langt viktigere enn selve matchen.
Post Reply