Ja du klarer ikke å dy deg. Han klarer ingenting. Inn med Cavani eller Rash.Belfastboy wrote: ↑15 Mar 2022, 22:21 Jaja, nå har jeg hørt det også
Bytte ut den som har skapt mest framover...
[CL] Manchester United - Atlético de Madrid
-
- Donor
- Liker gitt: 230
- Liker mottatt: 432
Glory Glory Manchester United!!!!
Dalot kommer jo såpass opp i Lodi at de Gea egentlig kun trenger å tenke på det hjørnet der avslutningen faktisk kommer. Men det går raskt, så ikke akkurat en tabbe heller.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
Når jeg spilte fotball på juniornivå, så lærte vi at vi skulle spille til dommeren blåste. Kanskje de burde lagt inn ti minutter med den lærdommen i løpet av ukens treninger?
post liked by: Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Spørsmålet var egentlig retorisk. Du har helt rett uansett. Headingen var fortsatt ikke knallhard, og tett på de Gea, uten reaksjon. Den skal ikke slippe inn mellom han og stolpen.
Hadde det vært Henderson, og jeg hadde påpekt det samme, hadde dere vært enige.
Håper det er greit å gi saklig kritikk og ros, til spillere, uavhengig personlige favoritter. Min favorittspiller er Shaw, og han har hatt en svak sesong. Koster meg ingenting å være ærlig.
Ellers en sykt god redning, som jeg og kunne nevnt. Men målet ble langt viktigere.
Ser ut som dette blir blytungt siste 30... men håpet lever!
Her er vi uenig. Syns han er frisk. Tipper han scorer en eller to i løpet av kampen om han får spille.Sir Alfie Rey wrote: ↑15 Mar 2022, 22:21Ja du klarer ikke å dy deg. Han klarer ingenting. Inn med Cavani eller Rash.Belfastboy wrote: ↑15 Mar 2022, 22:21 Jaja, nå har jeg hørt det også
Bytte ut den som har skapt mest framover...
post liked by: Pink Final, Belfastboy
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39545
- Liker mottatt: 29568
For et skittent lag Atletico er.
post liked by: Pwint, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Llorente går inn i en Unitedspiller med låret for tredje gang. Det er ikke ofte jeg håper på dette, men er det en som fortjener en Ashley Young ned renna så er det han.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
-
- Donor
- Liker gitt: 230
- Liker mottatt: 432
Endelig Rash!!
Come on Big Time Rash!!!
Come on Big Time Rash!!!
Glory Glory Manchester United!!!!
messilingard wrote: ↑15 Mar 2022, 22:25 Llorente går inn i en Unitedspiller med låret for tredje gang. Det er ikke ofte jeg håper på dette, men er det en som fortjener en Ashley Young ned renna så er det han.
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Selvfølgelig. Svaret mitt var ikke ment å provosere på noe vis, bare starte en samtale. Han burde kanskje tatt den ja, men det er kloss hold så det blir uansett vanskelig. Som noen andre påpeker også så har Dalot mange å passe på, så hele forsvaret hang vel ikke helt med.GBailey wrote:15 Mar 2022, 22:23 Håper det er greit å gi saklig kritikk og ros, til spillere, uavhengig personlige favoritter.