[PL] Manchester United - Manchester City (06-11-21)
-
Topic author - Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39545
- Liker mottatt: 29568
Solskjær er ferdig omtrent på 3 årsdagen for sin ansettelse tipper jeg.
Laget kommer ikke videre med ham.
Men klubben er i mye bedre stand enn for 3 år siden.
Tittel kandidat materiale vi har nå, minus CDM.
post liked by: red, Måns, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Nei, hvem skal ta oss tilbake til toppen? Jeg har aldri vært overbevist om pochettino, men begynner å helle mot at han er mannen.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Oi… her kunne vi ikke vært mer uenig. Dårlige bevegelser, dårlige pasninger, dårlig plassering.
post liked by: Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Å høre på Semb er en katastrofe...han er sååå forelsket i Ole at han ikke ser realitetene.
post liked by: RedTrafford
-
- Donor
- Liker gitt: 230
- Liker mottatt: 432
Der var vi sykt heldige at City ikke fikk straffe. Var klar straffe etter hodeløs spenning av Telles!
Helt greit at han aldri spiller!
Glory Glory Manchester United!!!!
Dessverre trasig fra første til siste sekund i dag.
Heldigvis blir kampprogrammet enklere fra og med desember.. så gjenstår det å se om det er Solskjær eller noen andre som leder klubben neste måned.
Heldigvis blir kampprogrammet enklere fra og med desember.. så gjenstår det å se om det er Solskjær eller noen andre som leder klubben neste måned.
post liked by: Belfastboy, Blodfink
Jeg legger på et par tre i forsvaret og et par til på MB au jeg. Tror dessverre lagbygget til OGS er på linje med LvG og Mou.Pink Final wrote: ↑06 Nov 2021, 15:16 Solskjær er ferdig omtrent på 3 årsdagen for sin ansettelse tipper jeg.
Og det at klubben er i bedre stand nå ser jeg ikke. Den rebooten var nok positiv, men det er over nå. Neste steg kom aldri liksom.
post liked by: RedTrafford, Vinny Jones
LUHG!
-
- Donor
- Liker gitt: 230
- Liker mottatt: 432
Vidar Dale Fjeld wrote: ↑06 Nov 2021, 15:22 Å høre på Semb er en katastrofe...han er sååå forelsket i Ole at han ikke ser realitetene.
Enda verre å høre på Alsaker! Han er forelsket i Liverpool og slenger spydige stikk til United hver gang han har sjansen!!
post liked by: Vinny Jones
Glory Glory Manchester United!!!!
Jeg synes faktisk det så ut som han tok ballen.. men må vel se den i reprise noen ganger, så bastant som du er. :)Sir Alfie Rey wrote: ↑06 Nov 2021, 15:22 Der var vi sykt heldige at City ikke fikk straffe. Var klar straffe etter hodeløs spenning av Telles!