Håper luften går ut av dekkene deres i andre omgang. United bruker å være sterke da.Pink Final wrote: ↑13 May 2021, 21:53 Liker ikke utviklingen i matchen.
Liverpool vinner tilbake ball, og hsr ball.
Nå trenger vi en god United prestasjon, få tilbake rytmen.
[PL] Manchester United - Liverpool (13.05.21)
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy
Hele laget sover med ballen. Sjelden jeg blir veldig oppgitt over feilpasninger, men her har det vært veldig enkle pasninger som har blitt slått feil flere ganger.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy
-
- Donor
- Liker gitt: 19964
- Liker mottatt: 6640
Hvorfor skal Rashford på død og liv oppsøke flest mulig motspillere når han har ballen?
Er det mangel på kroppskontakt som han savner og må oppsøke ute på banen?
Er det mangel på kroppskontakt som han savner og må oppsøke ute på banen?
post liked by: Pink Final, Pangaea
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39564
- Liker mottatt: 29583
Ohfff 
1-2
To dødballer går inn.
To dødballer går inn.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
Topic author - Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Helt håpløst. Snakk om å sløse ting bort. Vi ser rett og slett utslitte ut på matta der.
Og dødball i mot. Til og med Liverpool scorer på oss nå etter det.
Og dødball i mot. Til og med Liverpool scorer på oss nå etter det.
post liked by: Blodfink, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Fillern altså.......
post liked by: Pink Final
Defensiv dødball er et kjempeproblem, prestasjonen må opp over hele fjøla ellers og.
Rashford går i sekken der ja...
Presisjonen må opp meget...Har jo alle muligheter her, dette er ikke maskin-Liverpool, dette er høyst dødelige Liverpool.
Vi suger på dødball ja...Pogba der...Det er for DÅRLIG!!! Helt talentløst...United gir Liverpool gratisbillett inn i topp 4 igjen...
Rashford går i sekken der ja...
Presisjonen må opp meget...Har jo alle muligheter her, dette er ikke maskin-Liverpool, dette er høyst dødelige Liverpool.
Vi suger på dødball ja...Pogba der...Det er for DÅRLIG!!! Helt talentløst...United gir Liverpool gratisbillett inn i topp 4 igjen...
LUHG!
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39564
- Liker mottatt: 29583
United hadde initiativet - dessverre tok Liverpool over.
Ellers er jeg så lei av å høre på Alsaker og Semb.
Semb er ei lirekasse av selvfølgeligheter - det bare renner ut i monotont toneleie.
Ellers er jeg så lei av å høre på Alsaker og Semb.
Semb er ei lirekasse av selvfølgeligheter - det bare renner ut i monotont toneleie.
post liked by: red, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Sant nok, men det er verre når han ikke er der. Det var mer det jeg mente. Vi har vært ganske gode på det i det siste, men nå er han altså borte, og vi sliter igjen.
Jaja, jeg håper som sagt vi kommer tilbake i andre omgang, slik vi heldigvis har hatt for vane denne sesongen. 4-2?
Jaja, jeg håper som sagt vi kommer tilbake i andre omgang, slik vi heldigvis har hatt for vane denne sesongen. 4-2?
post liked by: Buchan
Skuffende utvikling i kampen, håper OGS har en god pause prat på lager. Men ingen tvil om at laget er utslitt og mangler energi. Men kom igjen dette er Liverpool, det burde være grunn nok til å få ekstra energi.
Synes det er rart at Alsaker får lov til å være hovedkommentator på disse oppgjørene. Det skinner for tydelig igjennom hvilket lag han holder med.Pink Final wrote: ↑13 May 2021, 22:06 Ellers er jeg så lei av å høre på Alsaker og Semb.
post liked by: Pangaea, Pink Final, Buchan
Pogba følger ikke løpet der, og ser på ball i stedet. Ikke bra...
Som @Buchan håper jeg Solskjær sprer litt energi igjen i pausen, og gir troen og roen tilbake til gutta. Vi må ha en skikkelig god andre omgang igjen for å redde poeng eller seier her. Vinner Liverpool denne, er jeg redde de kan kapre CL også, siden Leicester har to tøffe kamper igjen.
Kom igjen United. Give them hell!! Please.....
Som @Buchan håper jeg Solskjær sprer litt energi igjen i pausen, og gir troen og roen tilbake til gutta. Vi må ha en skikkelig god andre omgang igjen for å redde poeng eller seier her. Vinner Liverpool denne, er jeg redde de kan kapre CL også, siden Leicester har to tøffe kamper igjen.
Kom igjen United. Give them hell!! Please.....
post liked by: Buchan
Rash burde vel ikke komme på banen i 2 omgang, han er helt ute av form. Og skuffende å bli rundspilt av det her L-pool laget, får virkelig at dem skjerper seg kraftig i 2 omgang.
post liked by: Pink Final, Buchan