Hvem vil DU ikke Selge?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply

Pink Final
Manchester, football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 39517
Liker mottatt: 29562

Morsom tråd [mention]Cola[/mention].

Slik det ser ut per nå.

David de Gea - Vet det nærmest har blitt tabu å mene ;) - men jeg synes de Gea er en strålende keeper.
Dog ikke komplett som jeg beskriver i tråden hans.
Dean Henderson - Stort talent, og en annen type keeper enn DdG.

Aaron Wan-Bissaka
Ethan Laird
Brandon Williams

Victor Lindelöf
Harry Maguire
Axel Tuanzebe

Paul Pogba
Fred - Har begynt å vise seg fram
Scott McTominay
James Garner
Dylan Levitt

Anthony Martial
Marcus Rashford
Mason Greenwood
Jesse Lingard - Kan ikke selge alle squadspillerne
Daniel James
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
Cola

Pink Final wrote: 26 Dec 2019, 21:17 David de Gea - Vet det nærmest har blitt tabu å mene - men jeg synes de Gea er en strålende keeper.
Dog ikke komplett som jeg beskriver i tråden hans.
Kan ikke selge alle squadspillerne
Nå var jeg slem å slo sammen noe av innlegget ditt.
Vi trenger flere av de vi har idag som som squadspillere

Ang DDG hvorfor ikke la han sitte på benken i en PL kamp, Romero har jo også gjort gode kamper.
Det jeg la merket til i angrepet til Newcastel, det de hadde før scoringen.
Hva gjør DDG? Jo, senker seg ned å går ut i stjerne. Hadde han stått på beina hadde dette ikke vært en scorings mulighet.

Og spiller du en dårlig kamp, dette synes jeg gjelder alle spillere hvis vi har noen som er 40-60 % like i spillestil/ferdigheter,
gjør du en feil så er muligheten til at du ser neste kamp fra benken til å begynne med
Inhen skal ha klippekort

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3496
Liker mottatt: 12296

Dette her er for så vidt ikke min avgjørelse, men for å skape litt trykk og diskusjoner er det ikke bedre med færre tråder enn å diskutere en veldig spesifikk ting som fint diskuteres i en slags kjøp/salg tråd?

Er ikke noe veldig spesifikk kritikk mot noen spesielle, men syntes det er så mange tråder med ekstremt lite innhold.
Last edited by messilingard on 30 Dec 2019, 05:02, edited 1 time in total.
LoveUnitedHateGlazers

Pink Final
Manchester, football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 39517
Liker mottatt: 29562

messilingard wrote: 26 Dec 2019, 22:40 er det ikke bedre med færre tråder enn å diskutere en veldig spesifikk ting
Enig i det.

Under fanen GENERELT er det flere ubesvarte tråder, som fint kunne passet inn under allerede eksisterende tråder - feks kamptrådene..

Det sagt synes jeg denne tråden var morsom - fordi jeg håpet den skulle bli en positiv vinklet tråd.

Fint du tok med at kritikken din ikke er spesifikt rettet mot noen :thumb_up:
Stå på [mention]Cola[/mention] - du er en fin bruker å ha her inne.
Selv om vi er uenige ang de Gea ;)
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Topic author
Cola

messilingard wrote: 26 Dec 2019, 22:40 Dette her er for så vidt ikke min avgjørelse, men for å skape litt trykk og diskusjoner er det ikke bedre med færre tråder enn å diskutere en veldig spesifikk ting som fint diskuteres i en slags kjøp/salg tråd?

Er ikke noe veldig spesifikk kritikk mot noen spesielle, men syntes det er så mange tråder med ekstremt lite innhold.
Pink Final wrote: 26 Dec 2019, 23:12 Enig i det.

Under fanen GENERELT er det flere ubesvarte tråder, som fint kunne passet inn under allerede eksisterende tråder - feks kamptrådene..

Det sagt synes jeg denne tråden var morsom - fordi jeg håpet den skulle bli en positiv vinklet tråd.

Fint du tok med at kritikken din ikke er spesifikt rettet mot noen
Stå på @Cola - du er en fin bruker å ha her inne.
Selv om vi er uenige ang de Gea
Faktisk enig med dere begge.
Prøvde å slette tråden, men fikk ikke gjort dette.

[mention]Blodfink[/mention] eller [mention]RaoulDuke[/mention] kan dere slette denne tråden?

Topic author
Cola

Virker som om vi skal slette denne tråden, er at de som har postet her sletter sine inlegg etterhvert.

Pwint
Donor
Liker gitt: 27051
Liker mottatt: 17674

Det er litt trist å innrømme, men det er egentlig veldig få jeg absolutt ikke vil selge. Men noen må vi jo beholde. :D Tenker disse er mest aktuelle for å bli med videre:

3. Noussair Mazraoui (27 år) (Ja. God, og ikke dyr heller)
4. Matthijs de Ligt (25 år) (Tja. Han er god innimellom, men ikke 100% ovebevist enda)
6. Lisandro Martinez (26 år) (Her er jeg veldig usikker. Han har vært veldig mye skadet)
13. Patrick Dorgu (20 år) (Tja. Her har det vært opp og ned, men vi trenger typen)
15. Leny Yoro (19 år) (Klinkende klart ja!)
26. Ayden Heaven (19 år) (Ja)
7. Mason Mount (26 år) (Her er jeg veldig usikker med tanke på skader mm. men han er god da.)
8. Bruno Fernandes (30 år) (Vi trenger noen rutinerte spillere og Bruno er jo verdensklasse)
25. Manuel Ugarte (24 år) (Tja. Han er god, men trenger en god partner)
37. Kobbie Mainoo (20 år) (Usikker her også gitt. Han har ikke kommet seg tilbake på nivået han var på før han ble skadet)
9. Rasmus Højlund (22 år) (Ja, men ikke nødvendigvis som førstevalg)
11. Joshua Zirkzee (23 år) (Ja, men ikke nødvendigvis som førstevalg)
16. Amad Diallo (22 år) (Klinkende klart ja.)
17. Alejandro Garnacho (20 år) (Også klinkende klart ja)
post liked by: Andtho01, Jan Erik, 28FPellistri, Rød Pølse, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27852
Liker mottatt: 20028

Ikke ville selge?

Vet ikke om noen jeg :-|

:D
post liked by: Vidar Dale Fjeld, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Blodfink

Vidar Dale Fjeld
Liker gitt: 348
Liker mottatt: 1284

Alle er til salgs for rett pris...vi er liksom ikke der oppe at noen er uerstattelige...innehar 16-plassen på tabellen...
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford

Jan Erik
Liker gitt: 21797
Liker mottatt: 22833

De jeg ikke vil selge er de unge spillerne som ikke har fått nok tid enda. En 19-20- åring er ikke en ferdig utviklet spiller, og må bedømmes annerledes enn de som er 23 og oppover. Højlund kommer i en slags gråsone her, har spilt mye, men har noen klare mangler. For eksempel.

Men...

Dorgu
Yoro
Diallo
Garnacho (litt under tvil)
Heaven
Mainoo
Amass

Og sikkert flere mener jeg vi må se hva de kan få til med. Ellers er alle andre forsåvidt salgbare, men da må det jo inn like gode eller bedre erstattere.

Og det blir selvsagt ikke så store endringer på en gang.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Andtho01, Blodfink

Blodfink
Donor
Liker gitt: 34352
Liker mottatt: 26991

Alle er vel til salgs, kommer det et godt tilbud på noen i troppen så bør man vel selge. Problemet er at det sjeldent kommer gode tilbud på noen :yikes:
post liked by: Rød Pølse, Tringe, Pwint, Jan Erik
LUHG!

Rød Pølse
Liker gitt: 24182
Liker mottatt: 21389

Garnacho og Mainoo er potensielle 'game changers' på overgangsmarkedet, men det er selvsagt litt ambivalent å kvitte seg med akademiprodukter med stort potensial.

For øyeblikket fremstår Mainoo som en "biff" med tempoproblemer, men det kan jo bli bedre med tiden. Jeg tror han passer best i den venstre tieren. Hvis ryktene stemmer må han nok innfinne seg med å spille andrefiolin i et par sesonger. Garnacho har stor motor og har tatt steg under Amorim, men bør vel heller ikke være et førstevalg. Ingen av de er uerstattelige.

Jeg håper vi beholder de beste og flest mulig av de yngste, men driter egentlig i hvem som blir solgt. Det viktigste er at vi stabler et mye bedre lag på beina når sesongen starter til høsten. Ståa i ligaen er helt uakseptabel, uavhengig av om spillerne har vokst opp på Carrington eller Copacabana.
post liked by: Andtho01, Tringe, Pwint, Jan Erik, Blodfink
Football, bloody hell!

28FPellistri
Liker gitt: 2378
Liker mottatt: 9768

Mainoo er en spiller jeg ikke har noen problemer med å selge, slik det er nå. Særlig om det stemmer (noe jeg antar det gjør, siden de også nevner det i UNO, de har vanligvis gode kilder), om lønnskravet hans.

For vi må jo være så ærlige, at SÅÅÅ ekstremt god er han ikke. Ganske variabel, og få ordentlig gode prestasjoner. Og alt for treg egentlig. Kanskje vi skulle fått han til å kjørt samme treningsprogram som Sandro Tonali har kjørt mens han var utestengt. Han har endret løpestil, og fått økt hastigheten sin. Og når man ser han etter at han er tilbake for Newcastle etter utestengelsen, så har han vært strålende.

Generelt, tenker jeg at samtlige er til salgs, men deler synspunktet på at de unge er de viktigste å beholde + et par av de andre, som passer godt inn i Amorim sin fotball.
post liked by: Pwint, Blodfink, Tringe
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 21950
Liker mottatt: 8394

Eric Cantona. En av de få som ikke selger sjelen sin noensinne.
Kong Eric Cantona
Post Reply