Jeg er uansett en av de som ikke syns det er spesielt morsomt at vi har gjennomført en elendig ligasesong.
(PL) Manchester United - West Ham United
Jeg bare gledet meg til CL neste sesong da Amorim kom inn. Ikke helt skivebom
Var hakket mer offensiv og tippet United som nr. 3 i PL før sesongen, mulig jeg hadde solstikk og siktet på feil blink
Jeg er uansett en av de som ikke syns det er spesielt morsomt at vi har gjennomført en elendig ligasesong.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Jan Erik, Can2, Blodfink, pixma, 10Hag
Football, bloody hell!
Det ligger i korta at vi får en 2-3 skader i dag, og at vi gjør 2-3 tabber 21.mai. Sånn, da går det nok problemfritt i finalen. negativitet før match slår sjeldent inn riktig, bortsett fra denne sesongen da.
post liked by: Jan Erik, Andtho01
LUHG!
Ser ikke veldig happy ut, Yoro. Frykter vel at finalen ryker. Har det skjedd i år at ingen at stopperne har måttet bli byttet ut? Helt syke skadetall på gutta bak der.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Jan Erik, red, Can2, 28FPellistri, Andtho01, Rød Pølse
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
Nei faen, røk finalen for Yoro der?
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Can2, Andtho01, Blodfink, Rød Pølse
Husker heller ikke tipset mitt, sikkert 4. eller 5.plass.
Trodde vi skulle bli bedre enn 8.plassen med de nye spillerne EtH fikk inn. Men vi er ikke i ærheten av noe. Hverken nå eller med Erik.
Trodde vi skulle bli bedre enn 8.plassen med de nye spillerne EtH fikk inn. Men vi er ikke i ærheten av noe. Hverken nå eller med Erik.
post liked by: Pink Final, Can2, pixma, Blodfink, Rød Pølse
-
- Liker gitt: 2380
- Liker mottatt: 9768
Så vel mistenksomt ut som en straffe for Maguire det? Så ut som han ble revet.
Den med Amad var aldri noen ting.
Den med Amad var aldri noen ting.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Can2, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
Maguire sin syns jeg er soleklar, selv om Tor Ole Skullerud mener den er grei. Man kan like godt skrive om reglene til at ALT holdning i feltet er lov når slikt får passere.
Edit: 0-2 Bowen.
Edit: 0-2 Bowen.
post liked by: Can2, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Man får trekke ut det positive, andre klubbers fans kommer til å hate oss enda mer om vi vinner finalen, og spiller med de store gutta neste sesong.
post liked by: Can2, Jan Erik, Spirograf1, Pink Final
LUHG!
-
Svakt balltap av Ugarte der sentralt, selv om man ofte ser de får frispark på slikt i hans rolle, men hvorfor Amad spiller støtte der er minst like frustrerende.
Syns også Maguire skal gjøre bedre der, han selger seg.
Ugarte og Mount av like etterpå.
Syns også Maguire skal gjøre bedre der, han selger seg.
Ugarte og Mount av like etterpå.
post liked by: Jan Erik, Can2, Pink Final
Eric Cantona
Eric Cantona