Samletråd internasjonal fotball
-
- Liker gitt: 48
- Liker mottatt: 907
Jeg lurer på om Alessandro Bastoni kan være verdens beste midtstopper for øyeblikket. Det er sjelden jeg ser en stopper som er SÅ god på absolutt alt, ikke minst med ball.
Disse typene har en tendens til å bli værende i Italia, men om det under noen omstendigheter kommer frem at han vil flytte på seg, så må United i det minste være på ballen.
Disse typene har en tendens til å bli værende i Italia, men om det under noen omstendigheter kommer frem at han vil flytte på seg, så må United i det minste være på ballen.
post liked by: Tringe, Andtho01, Jan Erik
Problemet er at bare at det virker som om 99% av alle italienske spillere bare slutter å fungere utenfor Italia / uten tilgangen på mors pasta
(Jorginho telles ikke, han er født brasilianer. Gianfranco Zola teller heller ikke, fordi han er fra Sardinia, og ser på seg selv som sardiner først og fremst. Roberto Di Matteo er født i Sveits. Så det ser ut som om kun er Paris sin mat som til nød er god nok til at spillere overlever litt lenger der, med Verratti og nå Donnarumma).

(Jorginho telles ikke, han er født brasilianer. Gianfranco Zola teller heller ikke, fordi han er fra Sardinia, og ser på seg selv som sardiner først og fremst. Roberto Di Matteo er født i Sveits. Så det ser ut som om kun er Paris sin mat som til nød er god nok til at spillere overlever litt lenger der, med Verratti og nå Donnarumma).
post liked by: Andtho01, Pwint, Can2, 10Hag, Jan Erik
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 34352
- Liker mottatt: 26991
Slenger inn dette her, jeg orker ikke The Overlap så ofte. Men episoden med Gullit kan jeg anbefale. Reflektert og ydmyk. Og aktuelt for United og Amorim mye av det han snakker om.
post liked by: 10Hag
LUHG!
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028