[PL] Everton - Manchester United
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Jeg kom meg foran skjermen 4 min ut i kampen, og ser at det står 1-0 til Everton.
Men det som jeg har sett av spill i 7-8 min har vært lovende . Et par tilfeller av litt manglende presisjon. Men mye bra framover ellers.
Men det som jeg har sett av spill i 7-8 min har vært lovende . Et par tilfeller av litt manglende presisjon. Men mye bra framover ellers.
Bruno ikke helt heldig der, men Gomes er en tøffing, skal passe seg for sånt bak der. Vi skaper farligheter i alle fall. Nå mangler bare en god avslutning.
Lindelöf er hardt oppe i motstander, meget bra.
Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Coleman er ferdig. Det er en svekkelse defensivt i alle fall. Kan hjelpe oss det.
Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Bruno forever!!!
Lindelöf er hardt oppe i motstander, meget bra.

Coleman er ferdig. Det er en svekkelse defensivt i alle fall. Kan hjelpe oss det.

Bruno forever!!!
LUHG!
-
Bruno! Endelig blir det mål på skudd fra litt avstand.
Synes United har hatt en del OK spill. Tydelig at det er forandringer etter at Bruno har kommet inn i laget, samt at McT er tilbake.
Bruno og Mata var heller ikke en dum kombo i forrige kamp. Jeg har litt trua framover. Blir det seier i dag, så er ikke 3. plass noen umulighet. Mye bedre enn mange hadde håp og tro om tidligere i sesongen.
Synes United har hatt en del OK spill. Tydelig at det er forandringer etter at Bruno har kommet inn i laget, samt at McT er tilbake.
Bruno og Mata var heller ikke en dum kombo i forrige kamp. Jeg har litt trua framover. Blir det seier i dag, så er ikke 3. plass noen umulighet. Mye bedre enn mange hadde håp og tro om tidligere i sesongen.
Baines har fortsatt silkefot, henger i grunn bra med enda han.
Vi har muligheter her, Everton er tøffe, men vi gir litt juling utpå der vi også.
Håper virkelig vi klarer å vinne krigen i 2.omg. Ser for meg at Ighalo fikser noe, håper han kommer innpå siste 30 i alle fall.
Vi har muligheter her, Everton er tøffe, men vi gir litt juling utpå der vi også.
Håper virkelig vi klarer å vinne krigen i 2.omg. Ser for meg at Ighalo fikser noe, håper han kommer innpå siste 30 i alle fall.
LUHG!
-
Håper at Ighalo og Mata kommer inn i 2. omgang, og at vi får se den linken mellom Mata og Bruno som vi fikk glimt av i forrige kamp.