(PL) Bournemouth - Manchester United
-
- Moderator
- Liker gitt: 4341
- Liker mottatt: 4368
Vurderte å melde meg inn i Norske Bivånere av Malingstørking i løpet av kampen, men vi kunne kanskje ikke forvente mer når torsdagen er i bakhodet på samtlige spillere.
post liked by: Pwint, Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, alfen74
Vi har langt fra spilt godt de to siste kampene, men likevel fortjent å vinne begge:
36-12 i avslutninger til sammen
8-3 i avslutninger på mål til sammen
Samlet xG på 3,76 mot 0,92
Så vi mangler både flyt og toppkvalitet foran mål. Og selvsagt scorer også motstanderne på «alt».
36-12 i avslutninger til sammen
8-3 i avslutninger på mål til sammen
Samlet xG på 3,76 mot 0,92
Så vi mangler både flyt og toppkvalitet foran mål. Og selvsagt scorer også motstanderne på «alt».
post liked by: Pink Final, Pwint, Blodfink, Jan Erik, Can2, Rød Pølse
Ja, dette var slitsomt å se på. Det skal ikke være så kjedelig å se United spille, men det er det nå. Egentlig ingenting å spille for i ligaen, vi er lite kreative og målfarlige og jeg ser få spillere som utmerker seg og viser klart at de vil være med i fremtiden.Spirograf1 wrote: ↑27 Apr 2025, 17:01 Vurderte å melde meg inn i Norske Bivånere av Malingstørking i løpet av kampen, men vi kunne kanskje ikke forvente mer når torsdagen er i bakhodet på samtlige spillere.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Jan Erik, Can2, Rød Pølse, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
Dansken sender oss forbi Everton.
Ellers stiger ikke akkurat optimismen når vi skal til Bilbao.
Mange som må gjøre noe helt annet enn i dag.
At det er en med dommerbakgrunn som dømmer vil jo selvsagt hjelpe noe.
Ellers stiger ikke akkurat optimismen når vi skal til Bilbao.
Mange som må gjøre noe helt annet enn i dag.
At det er en med dommerbakgrunn som dømmer vil jo selvsagt hjelpe noe.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Jan Erik, Can2, Rød Pølse
Måtte se denne i opptak.
Bruker ikke å gjøre det, men nå har jeg begynt å bare spole frem til høydepunktene.
Det er ganske kjedelig om dagen, og spesielt når man ikke har noe særlig å spille for.
Når vi er sånn passe gode, ser jeg gjerne kampene om igjen.
Men det begynner å bli lenge siden sist jeg følte på den trangen.
Håpet henger i Europa League, DET blir i alle fall spennende!
Garnacho har imponert meg de siste kampene. Elendig sluttprodukt (som alle andre), men han gjør mye bra og er blitt bedre på valg med ballen. Jobber og veldig bra. Egentlig en spiller jeg ikke er spesielt glad i, av mange grunner. Og jeg synes han ble altfor mye hausset opp når han slo gjennom. Men han ser langt mer moden ut nå.
Bruno synes jeg fortsetter å imponere med ball. Han spiller sin beste fotball med ball i United denne vårsesongen IMHO.
Uten ball er jeg ikke like imponert, men skitt au. Synes presisjonen på dødball og valgene han tar er kraftig forbedret fra tidligere. Trodde ikke jeg skulle si det, men per akkurat nå er jeg veldig pro-Bruno. Mange vil nok sende stikk i form av "velkommen etter", men jeg mener oppriktig at han er mye bedre og jevngod nå enn tidligere. Så da gir det bare mening å skryte av og sette pris på det. Jeg heller mer og mer mot å stemme på ham som årets spiller. Med De Ligt eller Maguire på en god andreplass.
Vet ikke om det er upopulært eller ei, men jeg synes enda ikke Dorgu har imponert noe særlig.
Gledelig å se Shaw tilbake, selv om man bare venter på neste skadeopphold.
Bruker ikke å gjøre det, men nå har jeg begynt å bare spole frem til høydepunktene.
Det er ganske kjedelig om dagen, og spesielt når man ikke har noe særlig å spille for.
Når vi er sånn passe gode, ser jeg gjerne kampene om igjen.
Men det begynner å bli lenge siden sist jeg følte på den trangen.
Håpet henger i Europa League, DET blir i alle fall spennende!
Garnacho har imponert meg de siste kampene. Elendig sluttprodukt (som alle andre), men han gjør mye bra og er blitt bedre på valg med ballen. Jobber og veldig bra. Egentlig en spiller jeg ikke er spesielt glad i, av mange grunner. Og jeg synes han ble altfor mye hausset opp når han slo gjennom. Men han ser langt mer moden ut nå.
Bruno synes jeg fortsetter å imponere med ball. Han spiller sin beste fotball med ball i United denne vårsesongen IMHO.
Uten ball er jeg ikke like imponert, men skitt au. Synes presisjonen på dødball og valgene han tar er kraftig forbedret fra tidligere. Trodde ikke jeg skulle si det, men per akkurat nå er jeg veldig pro-Bruno. Mange vil nok sende stikk i form av "velkommen etter", men jeg mener oppriktig at han er mye bedre og jevngod nå enn tidligere. Så da gir det bare mening å skryte av og sette pris på det. Jeg heller mer og mer mot å stemme på ham som årets spiller. Med De Ligt eller Maguire på en god andreplass.
Vet ikke om det er upopulært eller ei, men jeg synes enda ikke Dorgu har imponert noe særlig.
Gledelig å se Shaw tilbake, selv om man bare venter på neste skadeopphold.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Ryder, Blodfink, Tringe
Fikk bare sett første omgang, en ting som teller for United nå er EL.
Glad Højlund klarte å putte et mål.
Ser også at Bournemouth fikk en spiller utvist, så en takling tidligere i kampen som jeg mener burde vært rødt, denne har jeg ikke sett.
Ja, dette har vært en dårlig sesong av United, men jeg sliter med å forstå at man fortsatt går av hengslene av negativitet. Hvis det ikke blir noe mer i EL etter kampene mot Athletic Club blir det selvfølgelig en annen skål.
Glad Højlund klarte å putte et mål.
Ser også at Bournemouth fikk en spiller utvist, så en takling tidligere i kampen som jeg mener burde vært rødt, denne har jeg ikke sett.
Ja, dette har vært en dårlig sesong av United, men jeg sliter med å forstå at man fortsatt går av hengslene av negativitet. Hvis det ikke blir noe mer i EL etter kampene mot Athletic Club blir det selvfølgelig en annen skål.
post liked by: alfen74, Rød Pølse, Belfastboy, Can2, Pink Final