Onana må opp mange hakk ut denne sesongen. Kan ikke ha tabber i så og si alle kampene han står.
André Onana
-
- Liker gitt: 1118
- Liker mottatt: 1867
En keeper MÅ være sterk mentalt. Når du skal spille en av de viktigste kamper i løpet av sesongen så går du ikke ut i media før kamp, samt holder deg for god for å battle med en tidligere spiller nå manager.
Ikke bare vant Matic en duell med Onana uten å entre gressmatta men jaggu fikk det innvirkning på begge mål han slipper inn.
Onana fremstår ikke som United materiale dessverre.
Han har ikke funnet seg tilrette i klubben. Aner ikke hva han forventet, Manchester er ikke kjent for fint vær så hva han forventet aner jeg lite om men mine forventninger er i alle fall at han klarer å holde enkle skudd istedenfor å konstant gi unødvendig retur på alt mulig av løse skudd.
Ny keeper i Europa League ut sesongen. Ja TAKK!!!
Ikke bare vant Matic en duell med Onana uten å entre gressmatta men jaggu fikk det innvirkning på begge mål han slipper inn.
Onana fremstår ikke som United materiale dessverre.
Han har ikke funnet seg tilrette i klubben. Aner ikke hva han forventet, Manchester er ikke kjent for fint vær så hva han forventet aner jeg lite om men mine forventninger er i alle fall at han klarer å holde enkle skudd istedenfor å konstant gi unødvendig retur på alt mulig av løse skudd.
Ny keeper i Europa League ut sesongen. Ja TAKK!!!
Last edited by MektigeTHOR on 10 Apr 2025, 23:42, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, Spirograf1, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, Belfastboy, Pwint, Can2
Det ble ny tabbe igjen i går, og nok en svak retur som resulterte i baklengsmål. I sesongens viktigste kamp. Har lest at Onana er oppe i 13 tabber allerede 
Ny keeper har gjort et byks oppover på ønskelista mi for sommeren.
Ny keeper har gjort et byks oppover på ønskelista mi for sommeren.
post liked by: Andtho01, Blodfink, Belfastboy, Pwint, Jan Erik, MektigeTHOR, Can2
Football, bloody hell!
Ja, som en av hans tidligere støttespillere må jeg si meg enig. Det må gjøres noe kjapt. Man vet jo aldri hva Onana finner på…
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford, Can2
LUHG!
-
Topic author - Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39529
- Liker mottatt: 29567
Dårlig konsentrasjon?
Ikke så sterk psyke?
Eller er han rett og slett ikke bedre?
Hva er greia?
Edit: Ordet ikke var falt ut.
Ikke så sterk psyke?
Eller er han rett og slett ikke bedre?
Hva er greia?
Edit: Ordet ikke var falt ut.
Last edited by Pink Final on 11 Apr 2025, 15:17, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Rød Pølse, Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
En keeper som er generelt midt på treet teknisk, men han er åpenbart ikke i stand til å beholde konsentrasjonen i mer enn 1 kamp omgangen. Jeg kan tåle en tabbe i ny og ne, men når man leder tabbetabellen så er det etter min mening fullstendig uaktuelt å beholde han videre.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
Gårsdagen var dråpen her også. Er også villig til å tilgi en tabbe her og der. Men to i en kamp - årets viktigste - etter å ha slengt med leppa og vært litt i stormen? Det vitner dessverre om at han ikke har psyken som skal til for å være en topp keeper i en toppklubb. Det er i disse kampene han skal redde oss, ikke klappe sammen.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Andtho01, messilingard, Blodfink
-
- Donor
- Liker gitt: 27854
- Liker mottatt: 20028
Jeg blir regelrett skuffet hvis Onana er vår første keeper når neste sesong starter.
Har tro på Amorim kan ta laget opp og i hvertfall være i nærheten av topp 4.
Men med Onana vil vi nok være rundt der vi er i dag, 10-14 plass.
sikkert en fin fyr, men som førstekeeper i United er han helt motsatt av skalaen i min bok.
Har tro på Amorim kan ta laget opp og i hvertfall være i nærheten av topp 4.
Men med Onana vil vi nok være rundt der vi er i dag, 10-14 plass.
sikkert en fin fyr, men som førstekeeper i United er han helt motsatt av skalaen i min bok.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, messilingard, Blodfink
Ser ut som det stemmer. United betalte €52,5m + bonuser for en keeper som gikk "gratis" til Inter året før, samtidig som kontrakten med de Gea gikk ut. Imponerende spillerlogistikk.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Andtho01, Pwint, RedTrafford, messilingard, Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!
-
Topic author - Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39529
- Liker mottatt: 29567
Transfer historikken under Erik ten Hag ser mindre og mindre imponerende ut.
Jeg trur åpen hjerte operasjon var feil diagnose.
Vi er sykere nå enn vi var da.
Håper nåværende lege team har større kompetanse både på å stille diagnoser og å operere oss.
André Onana er i ferd med å bli en operasjonsfeil.
Jeg trur åpen hjerte operasjon var feil diagnose.
Vi er sykere nå enn vi var da.
Håper nåværende lege team har større kompetanse både på å stille diagnoser og å operere oss.
André Onana er i ferd med å bli en operasjonsfeil.
post liked by: Jan Erik, Pwint, RedTrafford, messilingard, Rød Pølse, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Diagnosen var ikke feil, @Pink Final.
Men vi har feilet katastrofalt i behandlingsløpet.
Dagens team ser mer kompetente ut, men dette vil ta tid...
Men vi har feilet katastrofalt i behandlingsløpet.
Dagens team ser mer kompetente ut, men dette vil ta tid...
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Andtho01, RedTrafford, messilingard, Pink Final, 10Hag, Blodfink, Can2
Stats United-keepere PL-æraen:
Onana slipper inn mål oftest av United-keepere, hvert 63 min.
Lav clean sheet, R v d Gouw eneste med lavere %
Flest redninger pr match 3,4.
xG-redninger PL siden Onana kom til United 2023/24: Nest best med 7,45, Pickford foran.
(Sky)
Det er tosidig dette, men europa-spill er ikke med her. Der har han jo ødelagt mye. Håper han revansjerer seg i kveld og får en god kamp. Dette med å støtte spillerne uavhengig av fortid etc...
Noe som kan nevnes er vel også at han spiller på et av de dårligste lagene til United noensinne, er jo en ganske busy keeper.
Men jaggu har han vunnet pokal med United, det har jo ikke Matic med 5 sesonger og 200 kamper for United.
Onana slipper inn mål oftest av United-keepere, hvert 63 min.
Lav clean sheet, R v d Gouw eneste med lavere %
Flest redninger pr match 3,4.
xG-redninger PL siden Onana kom til United 2023/24: Nest best med 7,45, Pickford foran.
(Sky)
Det er tosidig dette, men europa-spill er ikke med her. Der har han jo ødelagt mye. Håper han revansjerer seg i kveld og får en god kamp. Dette med å støtte spillerne uavhengig av fortid etc...
Noe som kan nevnes er vel også at han spiller på et av de dårligste lagene til United noensinne, er jo en ganske busy keeper.
Men jaggu har han vunnet pokal med United, det har jo ikke Matic med 5 sesonger og 200 kamper for United.
post liked by: Pink Final, Andtho01, alfen74, Can2, 10Hag
LUHG!