Hvem ønsker du som neste United manager poll
Tok ikke med Thiago Motta siden han nettopp tok over Juventus og fant ikke Sebastian Hoeness på oddsen om den neste managern.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Tringe, Pancho P, Pink Final, 10Hag, Ryder, Jan Erik, Pwint
Hate Glazer love United
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
Nistelrooy's gamle klubb PSV leder over Amorim's Sporting 1-0
Da kan vi stryke Amorim fra lista.
Ruud i førersetet
Ruud i førersetet

post liked by: Andtho01, Tringe, Rød Pølse, Pwint, Pancho P, Pink Final
Jeg er litt bekymret for den "Manchester United manager jobben er for stor" tanken. Både spillere og managere som kommer til oss bukker under på grunn av presset av tidligere storhet.
Vi trenger en manager med nerver av stål, en krystallklar måte å kommunisere både med pressen og spillerne, og sjarm og entusiasme som påvirker begge. I tillegg må han være intelligent, ha gode taktiske evner, være pragmatisk når det trengs, et klart og ikke minst moderne spillemønster. Dette utelukker vel så og si alle.
Vi trenger en manager med nerver av stål, en krystallklar måte å kommunisere både med pressen og spillerne, og sjarm og entusiasme som påvirker begge. I tillegg må han være intelligent, ha gode taktiske evner, være pragmatisk når det trengs, et klart og ikke minst moderne spillemønster. Dette utelukker vel så og si alle.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Elsker Ted Lasso. Han hadde noen ganske fantastiske lederegenskaper. Og det han manglet hadde de han omga seg med. Det er vel det vi er i gang med hos oss. Men Erik ten Hag er Ikke helt på samme sjarmnivå.
post liked by: Tringe, Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
PSV - Sporting 1-1, vi går for Amorim.RedTrafford wrote: ↑01 Oct 2024, 21:20 Nistelrooy's gamle klubb PSV leder over Amorim's Sporting 1-0
Ruud i førersetet![]()
Morna Ruud

post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Tringe, Jan Erik, Pwint
Amorim leder ser jeg. Jeg kan leve med det. Men akkurat nå tenker jeg det er flere på listen som kan forbedre oss.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Jan Erik, Pink Final
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Xabi Alonso mangler på lista. Min stemme hadde gått til han i så tilfelle.
God taktisk, engasjert på linja, respektert pga karriere og kan vise/demonstrere på feltet grunnet en enorm teknikk og forståelse for spillet.
Tenk å ha offensiv trening der Alonso viser pasninger og Ruud bevegelser foran kassa
God taktisk, engasjert på linja, respektert pga karriere og kan vise/demonstrere på feltet grunnet en enorm teknikk og forståelse for spillet.
Tenk å ha offensiv trening der Alonso viser pasninger og Ruud bevegelser foran kassa

post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Can2
Ingen er større enn klubben!
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
Er Tony Pulis tilgjengelig?
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Can2