Selma Hayek er fremdeles en vakker dame i mine øyne. Hadde vel ikke BLÅnekta hvis f.eks. Jodie Comer hadde spurt om å få bli med heller...
Dra på øde øy med
-
Topic author - Kongen av understatements
- Liker gitt: 21950
- Liker mottatt: 8395
Hadde veldig lyst til å svare @Jan Erik om hvem jeg ville dratt på en øde øy med. Det passet ikke i den tråden.
Det er jo et tema som er for viktig til å la ligge. Dessuten har jeg mer greie på damer (...) enn taktikk og beste spillere trenere. (Unntatt Sir Alex og Kong Eric da så klart og at jeg elsker når Man. United vinner) Så har mer å bidra med her
Selma Hayek er fremdeles en vakker dame i mine øyne. Hadde vel ikke BLÅnekta hvis f.eks. Jodie Comer hadde spurt om å få bli med heller...
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Blodfink, Pancho P, Pangaea
Kong Eric Cantona
Jeg er såpass kjedelig at jeg heller ville landet på den øde øyen med et fly som fraktet et bibliotek av bøker og store mengder øl enn en vakker kvinne.
Kunne levd helt fint med øl og bøker resten av livet mens et menneske tror jeg fort kunne blitt like lei av meg som jeg hadde blitt av henne . 
post liked by: Can2, Rød Pølse, Belfastboy, Jan Erik, Andtho01, Blodfink, Pancho P, Ryder, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Tenker det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg er jo skikkelig introvert og trives (nesten litt for) godt alene mens andre fort blir ensomme og craver menneskelig kontakt.
post liked by: Can2, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, Pancho P, Pangaea
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Ser den. Absolutt. Alenetid er verdifullt. Nå f.eks. er jeg på en ferietur alene. Det er hyggelig å reise sammen med noen, men nå kan jeg agere på en innskytelse- eller tilbringe hele dagen på hotellrommet hvis jeg vil. Det er en frihet i det som er verdifull.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, Pancho P, Pangaea
Kong Eric Cantona
Hmm... Fikk av en eller annen merkelig grunn lyst å se from dusk till dawn igjen jeg nå ...
Edit: men nok hijacking av tråden. Sorry @Can2.
Edit: men nok hijacking av tråden. Sorry @Can2.
post liked by: Jan Erik, Can2, Rød Pølse, Pink Final, Pancho P
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Jeg er innmari liberal @Pwint Så kupping av tråden er helt innafor. Liker at ting kan assosieres og ledes i andre retninger!
Så for å hijacke min egen tråd; jeg fikk akkurat ansvaret for en nødutgang på flyet! 🫨 Jaja... skjer det noe ber jeg til Eric!
Så for å hijacke min egen tråd; jeg fikk akkurat ansvaret for en nødutgang på flyet! 🫨 Jaja... skjer det noe ber jeg til Eric!
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Andtho01, Pwint, Blodfink, Pancho P
Kong Eric Cantona
Artig tråd! Måtte slå opp hvem Jodie Comer er. Graverende at hun er fra Liverpool, men fysisk vakker var hun vertfall. Men kan hun ta i et tak? Hmmm.Pwint wrote: ↑21 Jun 2024, 21:10 Jeg er såpass kjedelig at jeg heller ville landet på den øde øyen med et fly som fraktet et bibliotek av bøker og store mengder øl enn en vakker kvinne. Kunne levd helt fint med øl og bøker resten av livet mens et menneske tror jeg fort kunne blitt like lei av meg som jeg hadde blitt av henne .
Ja takk begge deler til det @Pwint skriver?? :)
Om vi skal gjenskape 2000 år gamle eventyr er det best med en yngre kvinne vertfall, så får neste generasjon ta den ganske kjipe etiske problemstillingen selv

Den utvalgte, hihi, kunne muligens vært Francesca Albanese. Er faktisk veldig pen også når jeg ser på et offisielt bilde her. Litt eldre enn meg, men da lever vi sikkert omtrent like lenge, så det kan jo passe bra, haha.
Ikke feil å ta med en fotball heller.
Evt et vannfly med plenty av drivstoff. Men det er neppe helt etter "spiriten" i slike tråder

post liked by: Pwint, Can2, Rød Pølse
Tenkte det samme, men la oss være ærlige med oss selv. Uansett hvor kjipt det er å tenke på så hadde det ikke blitt mange årene vi hadde fått med ham og da hadde det blitt mye sorg resten av tilværelsen.
post liked by: Pangaea, Pancho P, Can2, Rød Pølse, Pink Final
— Eric Cantona
— Eric Cantona