Jaja, det var den 4. plassen. Jeg kan ikke tro at Arsenal kommer til å havne over oss på tabellen. Flaut, men vi fortjener ikke bedre. Vi gjør ikke det.
Veldig, veldig skuffet over Ronaldo i dag. Ikke bare bommer han på store sjanser, men han er heller ikke spesielt god venn med ballen. Flere ganger ble han satt opp i gode posisjoner til å utfordre, men klønet det til for seg selv hver gang med dårlige touch. Litt som med Rashford, men der er selvtilliten problemet. Og akkurat det er ikke problemet til Ronaldo.
[PL] Manchester United - Watford (26-02-22)
Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Last edited by Pwint on 26 Feb 2022, 18:01, edited 1 time in total.
post liked by: Sir Alfie Rey, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Topic author - Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39529
- Liker mottatt: 29568
Den største sjansen i dag misset Fernandes.
Men det er ikke bare uflaks når vi misser så mange sjanser.
Vi mangler ro både på den avgjørende pasningen og på avslutningen.
Skulle hatt en 25 år gammel Solskjær å sette inn.
11-3-0 hjemme mot Watford i ligahistorien.
9 strake ligaseiere hjemme mot dem.
Forrige uavgjort kom i november 1985, i debuten til Colin Gibson.
Der røyk ei lang rekke.
Mye verre er det at vi ikke scorer mål lenger.
Bortsett fra mot gjennomlekke Leeds.
Men det er ikke bare uflaks når vi misser så mange sjanser.
Vi mangler ro både på den avgjørende pasningen og på avslutningen.
Skulle hatt en 25 år gammel Solskjær å sette inn.
11-3-0 hjemme mot Watford i ligahistorien.
9 strake ligaseiere hjemme mot dem.
Forrige uavgjort kom i november 1985, i debuten til Colin Gibson.
Der røyk ei lang rekke.
Mye verre er det at vi ikke scorer mål lenger.
Bortsett fra mot gjennomlekke Leeds.
post liked by: Pancho P, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
«Målsniken» hadde 3-4 muligheter han hadde scoret på for 1-2 år siden.Pwint wrote: ↑26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dett var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
post liked by: Blodfink
Ironi?Pwint wrote: ↑26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Ronaldo burde absolutt scoret i dag, men det var det jaggu flere også som burde.
Det er sjelden bare en mann sin feil at laget ikke vinner.
Slik som når de taper så er det dom regel Maguire sin feil.
Problemet er at det er ikke så mye å ta av på spiss plass. Cavani er litt for mye skadet.
Det er sjelden bare en mann sin feil at laget ikke vinner.
Slik som når de taper så er det dom regel Maguire sin feil.
Problemet er at det er ikke så mye å ta av på spiss plass. Cavani er litt for mye skadet.
post liked by: Pink Final
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Svarer deg som om du er seriøs, men jeg er jammen ikke sikker på at du er det. Men Ronaldo var absolutt elendig i dag. Ikke at Bruno eller Pogba er fantastiske heller, men hadde Ronaldo vært påskrudd i dag så hadde han scoret minst et mål. Ronaldo produserte null målpoeng, rotet bort baller her og der, virket furten og grinete. Ronaldo var dagens soleklart svakeste. Å gi han sin del av skylden er etter min mening absolutt innafor.Pwint wrote: ↑26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Når det er sagt så liker jeg dårlig trioen Bruno, Pogba og Ronaldo på banen samtidig. Det blir for mange vanskelige alternativer og for lite bevegelse rundt ballfører. Maks to på banen fra start tror jeg vil være en grei regel for Ragnick når han tar ut laget.
post liked by: Otac, Pwint, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
Ja, ikke misforstå. Jeg mener ikke at Ronaldo var god i dag. Jeg bare mener at det blir feil å legge skylden på ham. I dag var vi dårlig, men spesielt dårlig syns jeg de aller mest kreative spillerne våre var. Pogba og Bruno er så vanvittig dyktige, men det er noe med å være dyktig OG smart. Kunne løse opp er forsvar, legge de riktige pasningene når alt butter i mot. I dag syns jeg vi var dårlig all over. Blir feil for meg å legge skylden på Ronaldo.Ryder wrote: ↑26 Feb 2022, 18:02«Målsniken» hadde 3-4 muligheter han hadde scoret på for 1-2 år siden.Pwint wrote: ↑26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dett var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Ja, jeg påstår absolutt ikke at Ronaldo var bra i dag. Mener bare at det blir feil å legge skylden på ham alene.messilingard wrote: ↑26 Feb 2022, 18:10Svarer deg som om du er seriøs, men jeg er jammen ikke sikker på at du er det. Men Ronaldo var absolutt elendig i dag. Ikke at Bruno eller Pogba er fantastiske heller, men hadde Ronaldo vært påskrudd i dag så hadde han scoret minst et mål. Ronaldo produserte null målpoeng, rotet bort baller her og der, virket furten og grinete. Ronaldo var dagens soleklart svakeste. Å gi han sin del av skylden er etter min mening absolutt innafor.Pwint wrote: ↑26 Feb 2022, 18:01 Uforståelig for meg at folk skylder på Ronaldo i dag. Bruno, ja. Pogba, ja. Alle andre, ja. Men Ronaldo har blitt en målsnik, avhengig av smarte pasninger og løp. Dette var en elendig kamp med en nesten ubegripelig mangel på kreativitet og innsats av Bruno og Pogba (bl.a.). Spillere som skal ha ekstremnivå, men som i dag var ubegripelig dårlig.
Når det er sagt så liker jeg dårlig trioen Bruno, Pogba og Ronaldo på banen samtidig. Det blir for mange vanskelige alternativer og for lite bevegelse rundt ballfører. Maks to på banen fra start tror jeg vil være en grei regel for Ragnick når han tar ut laget.
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Enig i at han var meget svak i dag, på linje med Bruno vil jeg si, men denne er vel litt tynn når ingen av de 27 andre som var innom banen produserte målpoeng heller..?messilingard wrote:26 Feb 2022, 18:10 Ronaldo produserte null målpoeng,
post liked by: Pink Final, Pwint