Paul Pogba
Må være blytungt å få en 4-års straff på 29. februar av alle dager. Tenk å ikke være i aksjon igjen før 2040.
post liked by: Pwint, Ryder, Spirograf1, Belfastboy, messilingard, Jan Erik, Cola2, Beta 2.0, Pancho P, red, Rød Pølse, Blodfink
Pogba har fått redusert doping straffen sin fra 4 år til 18 måneder. Han kan begynne å spille kamper fra Mars 2025
Last edited by Andtho01 on 04 Oct 2024, 20:15, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Can2
Hate Glazer love United
Jeg er kanskje litt for empatisk til tider, men jeg håper han får til store ting på slutten av karrieren sin. Han hadde et helt enormt potensial, men ikke de riktige folkene rundt seg og kanskje også manglende innsikt og forståelse. Talentet derimot ... Det kan ingen ta fra ham.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Hva skal man si? Nå vil plutselig deler av fansen ha Pogba og Solskjær tilbake... Snakk om å gå baklengs inn i framtiden.
Snart vil man rulle ut en aldrende Ferguson for å lede laget og?
Jeg kan like nostalgi, men dette er ikke bra.
post liked by: Andtho01, Tringe, Pwint, RedTrafford, Can2
Det beviser bare kor vi kan legge lista for den jevne supporter. På nivå med de som kjører i 45kmt i svinger, men gir på på slettene så køen ikke kommer forbi.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Pwint, RedTrafford, Can2
Ingen er større enn klubben!
Det er lett å glemme gitt ... Heldigvis er det helt usannsynlig at de flinke folkene som driver klubben nå ville vurdert det.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Tringe, RedTrafford, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 19926
- Liker mottatt: 6630
De har nok lært av tabben med å hente Ronaldo tilbake, så jeg er rimelig sikker på at de ikke gjør det samme igjen.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Can2
Ja, man får håpe det.Belfastboy wrote: ↑05 Oct 2024, 15:08De har nok lært av tabben med å hente Ronaldo tilbake, så jeg er rimelig sikker på at de ikke gjør det samme igjen.
Eller synes du det er en god idé?
post liked by: RedTrafford, Pwint, Can2
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
Bare å fjerne tråden, Pogba er et avsluttet kapittel for godt.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Pwint, Tringe
-
- Donor
- Liker gitt: 19926
- Liker mottatt: 6630
Ronaldo er en av tidenes beste fotballspillere.Belfastboy wrote: ↑05 Oct 2024, 15:08De har nok lært av tabben med å hente Ronaldo tilbake, så jeg er rimelig sikker på at de ikke gjør det samme igjen.
Det er på ingen måte Pogba. Og Solskjær er ei heller en av tidenes beste managere. Det kan man trygt si uten å gjøre skam på noen av dem, eller snakke de ned. Sammenligningen står seg bare ikke.
I etterpåklokskapens navn er det veldig lett å si at det ikke var en genistrek å hente Ronaldo tilbake, og ei heller til den lønnspakka som medfølger. Det kan alle enes om.
Når dét er sagt, og man har nevnt alt det negative, er det like lett å glemme at Ronaldo faktisk var en sportslig suksess under Solskjær. Leverte mer mål enn vi har fått fra våre spisser siden Lukaku og Ibra. Og spissene våre siden har ei heller vært i nærheten.
Ser man på hva spissene våre har gjort etter Ronaldo dro, er det en tydelig kvalitetsdropp hva gjelder både mål og offensive bevegelser i boksen. Presspillet til Højlund er heller ikke spesielt imponerende. Men kanskje flyter spillet vårt bedre etter Ronaldo dro? Tja... Det gjorde i alle fall det når Weghorst spilte. Og når Mount har spilt. Ellers har det vært ganske likt, og tidvis bpde litt bedre og mye verre.
Så her er det mye rart å sette fingrene i om man virkelig sammenligner da og nå - både positivt og negativt.
Å hente Ronaldo tilbake en tredje gang er ei heller en aktuell problemstilling. Det sier seg selv at vi ikke burde gjøre det. Og da er det til sammenligning en enda større selvfølgelighet at man ikke henter Pogba tilbake, en karriere i United som på det verste var skandaløs, og på det beste var bra i korte perioder. Og da på en hinsides lønnspakke, over alt for mange år. Og knapt en måned uten utenomsportslig kaos, i en periode over 5 lange år.
Så kan det jo være greit å høre på hva Solskjær selv mener om akkurat dette i etterkant. Anbefaler episoden der Solskjær selv gjester The Overlap. Sier rett ut at han ikke angrer på at han hentet Ronaldo, og at han ville gjort det igjen. Da med forbehold om at man ikke har etterpåklokskapens magiske evner.
Last edited by 10Hag on 05 Oct 2024, 18:12, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Tringe
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29562
Er det mange som vil ha Pogba og Solskjær tilbake?
Kan legge til at de tre overgangene som har gledet meg mest post Fergie er nettopp Pogba, Solskjær og Ronaldo.
Hadde enorme forventninger til Pogba, for han var god på sitt beste.
Digga Solskjær retur, en stor legende.
Og digga Ronaldo retur, hadde ikke holdt ut at han skulle gått til City den gang.
Hva som skjedde i ettertid, etter overgangene er en annen skål.
Hva Ronaldo 2.0 angår pressa han enda mindre enn Rashford, og scora mindre også, selv som fiskende spiss
.
Kan legge til at de tre overgangene som har gledet meg mest post Fergie er nettopp Pogba, Solskjær og Ronaldo.
Hadde enorme forventninger til Pogba, for han var god på sitt beste.
Digga Solskjær retur, en stor legende.
Og digga Ronaldo retur, hadde ikke holdt ut at han skulle gått til City den gang.
Hva som skjedde i ettertid, etter overgangene er en annen skål.
Hva Ronaldo 2.0 angår pressa han enda mindre enn Rashford, og scora mindre også, selv som fiskende spiss
post liked by: Pwint, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000