Vi skal vel ikke være skråsikre på at Bruno ikke blir solgt (tipper klubben anser denne sommeren for å være den siste vi kan få en stor sum for ham).
Men blir veldig overrasket om han forlater United til fordel for Saudi-Arabia. Om han drar noe sted, tipper jeg det blir for å kjempe om de største trofeene i en av de aller største klubbene, ikke for å spille treningskamper foran 10-15 000. Rimelig sikker på at det ikke er hans greie.
Ryktetråd 2025
Jeg blir veldig overrasket hvis klubben vurderer å selge kapteinen, når man har en målsetting om å bli best i løpet av tre år. Min mening er at Bruno er viktigere for United enn noen gang. Han er ledestjerna i en veldig ung tropp. Han kjenner klubben og er den eneste av seniorspillerne våre som leverer stabilt, og har gjort det i mange år. Han fungerer også glimrende i den nye trenerens system.
De nye dressene viste sine intensjoner da de ga Bruno en ny og forbedret kontrakt i fjor, og de klarte åpenbart å overbevise han om å være en viktig bidragsyter i gjenreisingenen av Manchester United. Bruno takket for tilliten med å levere noe av det beste han har gjort i Uniteddrakt, i en ellers ganske rævva sesong for laget.
Tror heller ikke at han har lyst til å spille ørkenfotball nå. Hvor mange Europeiske toppklubber betaler store overgangssummer for en spiller som har passert 30 og er dyr i drift? Bayern gjorde det med Kane, men det hører med til sjeldenhetene.
Jimbo har snakket om Real Madrid ifm rekruttering og klubbdrift. Det er ikke helt unaturlig å sammenligne med Modric, som vant Ballon d'Or da han var 33. Jeg skal ikke spise avføring hvis Bruno forlater i sommer, men det er ikke langt unna.
De nye dressene viste sine intensjoner da de ga Bruno en ny og forbedret kontrakt i fjor, og de klarte åpenbart å overbevise han om å være en viktig bidragsyter i gjenreisingenen av Manchester United. Bruno takket for tilliten med å levere noe av det beste han har gjort i Uniteddrakt, i en ellers ganske rævva sesong for laget.
Tror heller ikke at han har lyst til å spille ørkenfotball nå. Hvor mange Europeiske toppklubber betaler store overgangssummer for en spiller som har passert 30 og er dyr i drift? Bayern gjorde det med Kane, men det hører med til sjeldenhetene.
Jimbo har snakket om Real Madrid ifm rekruttering og klubbdrift. Det er ikke helt unaturlig å sammenligne med Modric, som vant Ballon d'Or da han var 33. Jeg skal ikke spise avføring hvis Bruno forlater i sommer, men det er ikke langt unna.
post liked by: Ryder, Pwint, Tringe, Andtho01, Vidar Dale Fjeld, Can2
Football, bloody hell!
Det må i så fall bli overgangsrekord for klubben. Å erstatte Bruno blir omtrent umulig, så det må være sånn at vi kan kjøpe flere spillere som kan bidra inn til kollektivet tenker jeg. Syns @Rød Pølse sier det godt. Vi har en veldig ung tropp og vi trenger Bruno til å gå foran og spre trygghet og erfaring på resten.
post liked by: Rød Pølse, Vidar Dale Fjeld, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Yup, det forsvinner en god del seniorspillere nå til sommeren, og antakelig også neste:
Onana regner jeg med at kommer til å bli erstattet på sikt. Shaw, Martinez, Mount, De Ligt har alle vært endel inn og ut med skade.
Så ja, Bruno blir ikke akkurat mindre viktig fremover ...
(Og når jeg ser på oversikten, så forventer jeg vel egentlig at klubben kommer til å forlenge med Maguire, da han har vist seg som den viktigste lederen i spillergruppa foruten Bruno)

Onana regner jeg med at kommer til å bli erstattet på sikt. Shaw, Martinez, Mount, De Ligt har alle vært endel inn og ut med skade.
Så ja, Bruno blir ikke akkurat mindre viktig fremover ...
(Og når jeg ser på oversikten, så forventer jeg vel egentlig at klubben kommer til å forlenge med Maguire, da han har vist seg som den viktigste lederen i spillergruppa foruten Bruno)
post liked by: Pwint, Andtho01, Can2
-
- Liker gitt: 1118
- Liker mottatt: 1867
Usikker på hvilken tråd dette passer best inn i men tenk om United skaffet Kane istedenfor en del andre signeringer som ikke slo ann.
La tanken synke godt inn i hjernebarken.
...
... 
Jeg hadde virkelig troen på at United signerte han. At det er mulig å rote det såpass til at de ikke stod klare når han forlot Tottenham er utilgivelig.
La tanken synke godt inn i hjernebarken.
Jeg hadde virkelig troen på at United signerte han. At det er mulig å rote det såpass til at de ikke stod klare når han forlot Tottenham er utilgivelig.
post liked by: Pwint, Blodfink
Se der ja
Må innrømme at det er en spiller jeg virkelig ikke husker at har vært innom oss:

Men ja, alle lag burde forsåvidt ha minst én serber, som ser ut som om han kommer til å knuse kneskålene dine hvis du ikke oppfører deg pent.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, 10Hag, Can2, Pwint
Milinković-Savić var i klubben da han var 17-18 år, og gikk på utlån til hjemlandet ganske umiddelbart. At han står oppført som seniorspiller for Manchester United må regnes som en formalitet. Måtte forlate klubben etter ett år pga problemer med arbeidstillatelse.
Aner ingenting om hvordan han er som keeper. Det ser ut som han har ganske bra stats. Jeg har ikke helt koll på keeperstats, men mange av de grønne søylene er relativt lange
Han er i hvert fall en stor jævel. 2,02 og 92kg ifølge Fbref. Det er ikke negativt med rekkevidde og evne til å dominere feltet i større grad enn de gutta vi har i dag.
Vil tro at United først og fremst vil erstatte Bayindir, forhåpentligvis med en som kan gi Onana reell konkurranse om å være førstekeeper. Hvis man ikke sender Onana til en sanddyne og henter to nye...
Aner ingenting om hvordan han er som keeper. Det ser ut som han har ganske bra stats. Jeg har ikke helt koll på keeperstats, men mange av de grønne søylene er relativt lange
Vil tro at United først og fremst vil erstatte Bayindir, forhåpentligvis med en som kan gi Onana reell konkurranse om å være førstekeeper. Hvis man ikke sender Onana til en sanddyne og henter to nye...
post liked by: Andtho01, 10Hag, Can2, Pink Final, Pwint
Football, bloody hell!
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 21950
- Liker mottatt: 8395
Der kan da ikke være lovlig å selge Bruno Fernandes? Antar at det står i paragraf 14.4.2 at "Ikke faen at Fernandes skal noe annet sted enn Manchester United !"
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Pwint
Kong Eric Cantona
-
- Liker gitt: 2378
- Liker mottatt: 9768
Mbueno og Semenyo.
To spillere som har hatt en meget bra sesong og flere gode sesonger bak seg i hardtarbeidende lag i Premier League. Endelig ryktes vi til denne typen spillere som er i korrekt alder (rundt 25 år) og som er hardtarbeidende. Begge de to vet hva som forventes i et system som Amroim prøver å lage, selv om det ikke er samme taktikk så er det knallhard jobbing. Ingen luksus.
Personlig lander jeg nok mest mot Mbueno da han er mer spiss mens Semenyo er mer kantspiller. Han er mer målfarlig, men om jeg skal argumentere litt mot meg selv, så er Mbueno kanskje litt mer lik Amad på en måte (litt liten og lett), mens i Semenyo får man en kraftpakke med fart og teknikk, et uromoment som også er målfarlig, men som kanskje spiller mer i posisjon til Amad (med mindre tanken er at en av de skal spille vingback). Ingen av spillerne er noe særlig skadeutsatt heller (så langt).
Blir nok som Ole Brumm dette, Ja takk, begge deler.
Tror uansett begge disse vil være en solid signering uansett hvem som kommer av de.
To spillere som har hatt en meget bra sesong og flere gode sesonger bak seg i hardtarbeidende lag i Premier League. Endelig ryktes vi til denne typen spillere som er i korrekt alder (rundt 25 år) og som er hardtarbeidende. Begge de to vet hva som forventes i et system som Amroim prøver å lage, selv om det ikke er samme taktikk så er det knallhard jobbing. Ingen luksus.
Personlig lander jeg nok mest mot Mbueno da han er mer spiss mens Semenyo er mer kantspiller. Han er mer målfarlig, men om jeg skal argumentere litt mot meg selv, så er Mbueno kanskje litt mer lik Amad på en måte (litt liten og lett), mens i Semenyo får man en kraftpakke med fart og teknikk, et uromoment som også er målfarlig, men som kanskje spiller mer i posisjon til Amad (med mindre tanken er at en av de skal spille vingback). Ingen av spillerne er noe særlig skadeutsatt heller (så langt).
Blir nok som Ole Brumm dette, Ja takk, begge deler.
Tror uansett begge disse vil være en solid signering uansett hvem som kommer av de.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, 10Hag, Can2
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Mbeumo* (Ikke Mbuemo, og ikke minst Mbueno!)
Selv om M'Bueno har en slående afrikansk-spansk klang.
Er vel en av de mest feilstavede spillerne i PL.
Artig hver gang vi snuser på en slik.
Osimhen er og en av de. Det er mye Oshimen ute og går.
Selv om M'Bueno har en slående afrikansk-spansk klang.
Er vel en av de mest feilstavede spillerne i PL.
Artig hver gang vi snuser på en slik.
Osimhen er og en av de. Det er mye Oshimen ute og går.
post liked by: 28FPellistri, Andtho01