David De Gea

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Pwint
Donor
Liker gitt: 27051
Liker mottatt: 17671

Det kan selvsagt være at de gea bare føler seg dårlig behandlet, men jeg tenker (helt uten grunnlag som alltid) at her har det skjedd ting vi ikke vet om.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Liker gitt: 2378
Liker mottatt: 9768

Det kan nok stemme det, men kledde han ikke den bitterheten der syns jeg.

Uansett, tror de fleste ser at De Gea har vært på nedadgående i United og Onana vært meget god lenge nå.
Holder toppnivået til De Gea som høyere, eller hans beste sesong for United som bedre, men lenge siden vi så det i United, men også for passiv keepertype etter min smak.

Tenker uansett han burde holdt seg for god for det der.
post liked by: Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

10Hag
Liker gitt: 7444
Liker mottatt: 11002

Kan forstå De Gea, selv om jeg mener det var på høy tid å erstatte ham.

Måten vi gjorde det på fremstod som uverdig og unødvendig. Han fortjente en varm, flott avskjed, og fikk ikke det.

Og så føyer det seg inn i rekken av dårlige eksempler på hvordan United gjerne avskjediger spillere, folk i trenerapparatet og diverse ansatte. Mitten har vært klar på at her er United (både før og under INEOS) svært kalde og kyniske, i måten de presser folk ut av klubben.

At De Gea godter seg litt nå, er bare menneskelig. Synes faktisk det er sunt at han tør å være såpass ærlig. Joda, litt barnslig er det. Men han er et menneske, akkurat som oss. Og gudene vet, vi er gjerne litt barnslige vi også.

Ten Hag gjorde mye feil i United. At han erstattet De Gea mener jeg var helt riktig. Det burde skjedd allerede under Mourinho og Solskjær. Måten han gjorde det på synes jeg ble usmakelig. Og at erstatteren ble Onana synes jeg er veldig greit, men kanskje ikke optimalt.
post liked by: Jan Erik, Pwint, RedTrafford, Pink Final, red, Pangaea

Pangaea
Liker gitt: 7656
Liker mottatt: 9501

10Hag wrote: 28 Oct 2024, 20:02 . Og gudene vet, vi er gjerne litt barnslige vi også.
Febrilsk uenig :D

Chelskij
115
Geordie Arabia
Duck Hunt

:whistle: :angel:
post liked by: 10Hag, Can2, RedTrafford

Andtho01
Liker gitt: 18443
Liker mottatt: 20230

De Gea med assist på vinner målet til Fiorentina i går.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Pink Final, 28FPellistri, Pangaea, BluePink, Can2, Belfastboy
Hate Glazer love United

28FPellistri
Liker gitt: 2378
Liker mottatt: 9768

Fin igangsetting av De Gea, men kan vel ikke si den var riktig ferdigscoret heller :hah:

Virker som han har hatt godt av et friår i det minste. Fått koblet av og ladet batteriene ordentlig. Kanskje trent på ting han ikke var så sterk på også.
post liked by: Pink Final, Andtho01, BluePink, Belfastboy
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

10Hag

Han har funnet en ny vår i Fiorentina. Virker som et veldig bra klubbvalg! Han får briljere på det han er god på, og slipper mye av den endeløse kritikken som følger med å være United-keeper. Har imponert alle denne sesongen 👏
post liked by: Andtho01, BluePink, RedTrafford, Pink Final, Blodfink

BluePink
Liker gitt: 318
Liker mottatt: 226

De gea er og har alltid vært en veldig god keeper! Han kommer aldri til å bli like god med beina som feks Onana, men i riktig system så kan du utnytte attributene hans til det fulle. Hva slags keeper er førstekeeperen til Sporting? En Onana eller mer en De Gea? :D Ser han er 190cm høy. Vil Amorim presse på for å hente tilbake vår gamle keeperhelt!? |P
post liked by: Andtho01, Pink Final, 10Hag, Blodfink

10Hag

BluePink wrote: 11 Nov 2024, 21:23 Vil Amorim presse på for å hente tilbake vår gamle keeperhelt!? |P
Hehe nei, det vil han nok ikke. Men du kan alltids kjøpe ham på FIFA eller FM 😄
post liked by: BluePink, Blodfink

Pink Final
Manchester, football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 39517
Liker mottatt: 29562

BluePink wrote: 11 Nov 2024, 21:23 De gea er og har alltid vært en veldig god keeper! Han kommer aldri til å bli like god med beina som feks Onana, men i riktig system så kan du utnytte attributene hans til det fulle. Hva slags keeper er førstekeeperen til Sporting? En Onana eller mer en De Gea? :D Ser han er 190cm høy. Vil Amorim presse på for å hente tilbake vår gamle keeperhelt!? |P
Har ikke sett Sporting spille.
Men har lest at keeper er viktig i pasningsspillet deres.
Jeg digger David de Gea.
Men han blir ikke hentet hjem igjen.
André Onana passer nok bedre i den fotballen vil bør spille nå.
Det sagt, det ergrer meg den måten David de Gea ble fjernet på.
Jeg tror David de Gea’s 🤌 på X eller Instagram eller hvor det var da Erik ten Hag fikk sparken var et stikk.
Et stikk til en mann som ikke behandlet de Gea bra på slutten der.
post liked by: Can2, 10Hag, RedTrafford, BluePink, Andtho01, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

BluePink

10Hag wrote: 11 Nov 2024, 21:27
BluePink wrote: 11 Nov 2024, 21:23 Vil Amorim presse på for å hente tilbake vår gamle keeperhelt!? |P
Hehe nei, det vil han nok ikke. Men du kan alltids kjøpe ham på FIFA eller FM 😄
Hadde jeg bare spilt noen av de spillene nå! Sist jeg spilte FIFA "seriøst" var FIFA 98 med å trykke på trekant og prøve å score med keeper, trur Onana har best forutsetninger der nå! |P hehe
post liked by: Pink Final, Belfastboy, 10Hag, Blodfink

BluePink

Pink Final wrote: 11 Nov 2024, 21:55
BluePink wrote: 11 Nov 2024, 21:23 De gea er og har alltid vært en veldig god keeper! Han kommer aldri til å bli like god med beina som feks Onana, men i riktig system så kan du utnytte attributene hans til det fulle. Hva slags keeper er førstekeeperen til Sporting? En Onana eller mer en De Gea? :D Ser han er 190cm høy. Vil Amorim presse på for å hente tilbake vår gamle keeperhelt!? |P
Har ikke sett Sporting spille.
Men har lest at keeper er viktig i pasningsspillet deres.
Jeg digger David de Gea.
Men han blir ikke hentet hjem igjen.
André Onana passer nok bedre i den fotballen vil bør spille nå.
Det sagt, det ergrer meg den måten David de Gea ble fjernet på.
Jeg tror David de Gea’s 🤌 på X eller Instagram eller hvor det var da Erik ten Hag fikk sparken var et stikk.
Et stikk til en mann som ikke behandlet de Gea bra på slutten der.
Ja, det var virkelig ikke en verdig måte å gi avskjed til en keeperlegende. Det sagt trur jeg de Gea taklet det på en veldig bra måte, trur han er fullt klar over hvor mye han er verdsatt innad i klubben og av fansen. En liten emote på twittern da Hag ble sparket gjorde meg ingenting :hah: Trur på et tidspunkt han vil få en ordentlig hyllest også uansett :)
post liked by: Pink Final, Andtho01, Belfastboy, Can2

Jan Erik
Liker gitt: 21789
Liker mottatt: 22827

Han kommer til Old Trafford neste sesong i Champions League. Jepp.
post liked by: BluePink, RedTrafford, Belfastboy, Can2, Blodfink, Pink Final

BluePink

Jan Erik wrote: 11 Nov 2024, 22:38 Han kommer til Old Trafford neste sesong i Champions League. Jepp.
Ja, vi er jo trossalt bare 4 poeng unna 3. plassen! :-| Gøy
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Can2, Blodfink, Pink Final

Andtho01
Liker gitt: 18443
Liker mottatt: 20230

De Gea måneds spiller i Fiorentina.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Can2, Pangaea
Hate Glazer love United
Post Reply