Tommel opp for dette avsnittet.Pink Final wrote: ↑09 Jan 2020, 16:32 Bielsa’s lag kjørte rett og slett over United.
Jeg tror en yngre Ferguson ville tilpasset seg den mer intensive fotballen.
Slik han tilpasset seg skiftende stilarter gjennom sine fire første tiår som manager.
Den eldre Ferguson tror jeg ikke orket å begynne på nytt enda en gang.
Han løste ting ved å bli veldig pragmatisk de siste 2-3 årene i United.
United har egentlig ikke vært et godt fotballag siden noen få matcher tidlig om høsten 2011.
Og ikke på fast basis etter 2008/09 imo.
Det er faktisk 10 år.
Om dagens fotball er den verste i moderne tid blir en subjektiv vurdering.
Et av mine høyeste ønsker som supporter er igjen å kunne se et overlegent United ute på gresset.
Et lag de andre frykter.
Angående "El Loco" Bielsa: En meget eksentrisk og spennende type, med sine prinsipper osv.
Sommeren 2016 ble han ansatt som trener for Lazio, men trakk seg to dager senere. Han begrunnet avgjørelsen med at klubben ikke hadde signert nok nye spillere i følge en avtale, etter at 18 (!) spillere forsvant etter sesongslutt 2016.
Han hadde ikke orket United heller tror jeg, Bielsa krever spillere inn, han bygger. Vår James var vel så og si klar for Leeds, men vi kuppa ham.
Ja, det er et tiår siden United var skikkelig gode...

Er irritert på laguttaket selv om vi slo ut Wolves ikveld. Og innhopp for Rashy, fanken da OGS...(Kommentar fra OGS: Vi skal prøve å stable ham på bena, han har slitt litt)...
FA-cup er mindre viktig enn Anfield...
Herlig med Djordjic` Liverpool-tale i studio.