Champions League 23/24
Lest mye interessant om vinicius junior i det siste. Han irriterer mange og kan nok tweake litt på personligheten, men knallgod spiller. Må likevel innrømme at jeg ikke ville hatt ham hos oss. Til det virker han litt for selvopptatt og egoistisk. Ikke alltid en teamplayer liksom.
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Andtho01, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Enig @Pwint. Veldig god, men dra-til-tryne som er oppe og nikker med Suarez. Virker ekstremt umoden som person. Er og enda en av disse luksusspillerne som plutselig ikke jobber defensivt. Men en knallgod ballkunstner, ingen tvil.
Er nok ikke en slik spiller vi trenger i garderoben, eller på banen når vi plutselig må være solide i defensiv struktur, en kald januarkveld borte mot Wolves.
Er nok ikke en slik spiller vi trenger i garderoben, eller på banen når vi plutselig må være solide i defensiv struktur, en kald januarkveld borte mot Wolves.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse
-
- Liker gitt: 2378
- Liker mottatt: 9768
Heeregud for et opplegg...
England og Wembley driter seg ut på sikkerheten igjen.
England og Wembley driter seg ut på sikkerheten igjen.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Andtho01, Can2, Rød Pølse
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Ja tenk om det hadde vært en med ondsinnede planer. Kunne løpt ut og grisetaklet/slått ned eller på annen måte skadet en spiller.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Can2
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Hvis noen sitter og ser kampen, og har lyst...kom gjerne med 2-3 spillere blant de 22 som realistisk sett kunne styrket oss? Da mener jeg aldersmessig, mulig å hente (på en god dag...), og ferdighetsmessig. Dvs ikke Kroos, Hummels, Vini jr eller Sancho...
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
Kunne tenkt meg å byttet Sancho og Greenwood med Karim Adeyemi.
Må være god butikk for begge klubber.
Hehe nå brant han en sjanse alene med keeper.
Må være god butikk for begge klubber.
Hehe nå brant han en sjanse alene med keeper.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Jan Erik, Can2
@Jan Erik: Sabitzer, for min del. Det er det mest realistiske. Men vi har jo allerede felt dom over ham. Synes han hadde styrket oss på midten, dog i et velfungerende lag. Meeen, han er 30 år, så det treffer jo heller ikke på aldersprofilen.
Så da ser jeg ingen realistiske signeringer, som betydelig forbedrer oss, ikke koster for mye, og i tillegg har rett aldersprofil.
Så da ser jeg ingen realistiske signeringer, som betydelig forbedrer oss, ikke koster for mye, og i tillegg har rett aldersprofil.
post liked by: Andtho01, Jan Erik
Denne artikkelen om Dortmund og 50+1 eierskap, billettpriser på 140kr og masse annet var veldig interessant, syns jeg: https://www.nrk.no/sport/nar-fansen-bes ... 1.16907240
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Can2, Rød Pølse
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Forferdelig dømming. Ikke overraskende med tanke på hvor dommeren kommer fra.
post liked by: Andtho01, 28FPellistri, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
Vist VAR har fungert som det skal så burde vel V jr blitt utvist for filming nu, god fotballspiller men har en trist oppførsel på banen.
post liked by: Andtho01, 28FPellistri, Jan Erik, Can2, Pwint, RedTrafford
-
- Liker gitt: 2378
- Liker mottatt: 9768
Sabitzer er god. Dårlig tidspunkt han var hos oss, rett etter et langt skadeavbrekk.
Hårsår dommer nå..
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Can2, Pwint, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona