Jada gjort mye bra for oss og imponerendes cv for oss og mange kamper, MEN tiden er kommet for å gå videre.

Deano hadde never ever gjort den tabben der! Det er fakta

Deano hadde never ever gjort den tabben der! Det er fakta
Nuvel, det får vere måte på å overreagere.
Jada for all del, var kanskje litt i overkant, men fra neste sesong tror jeg uansett Deano er vår nye nr 1. Blir spennendes å se hva som skjer.
Den var nok litt satt på spissen. Men mener helt ærlig vi trenger en ny keeper. Å vi har allerede vår nye i stallen. Deano. Tror han tar over hansken til sommern.
Ja vi må alle få lov til å si våre meninger og respektere andre sine :)
Ikke noe problem å tilgi ham, men det er en kjempetabbe. Ball skal ikke gjennom bena når man står slik. Det er sløvt og ukonsentrert. Sånt man ser i barnefotball. De Gea har vært veldig bra denne sesongen, men må ta ansvar for 3-4 baklengs. God i fjor også, først og fremst på strek. Var veldig middelmådig i et par sesonger før det. Så får hver enkelt avgjøre om det han leverer er godt nok i konkurranse med Allisson, Ederson og selveste Ramsdale...Belfastboy wrote: ↑06 Jan 2023, 21:41 Man kan mene mye om målet til Everton, men jeg vil ikke si at det er en gedigen keepertabbe.
Når de viste den i reprise så kommer den veldig overraskende og hardt fra 5 meters hold.
Det ser klønete ut, men vil heller si at han har maks uflaks med at den går mellom bena.
Og for en som stadig gjør at vi drar inn trepoengere, så har jeg ingen problemer med ¨å tilgi ham dette målet.