Ole Gunnar Solskjær
Ole Gunnar gjør Solskjær-ting i Tyrkia. Ny borteseier i kveld. Overtok 4. plassen fra kveldens motstander og har 5-1-1 på sine 7 første kamper. Legendarisk mann.
post liked by: Andtho01, red, Belfastboy, Jan Erik, Pink Final, Pwint, Can2, Hojlund, Spirograf1
Football, bloody hell!
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29562
Moro at han får resultater - der også.
Mye flinkere enn han ble kreditert da han var vår manager.
Legende

Mye flinkere enn han ble kreditert da han var vår manager.
Legende
post liked by: Pwint, Can2, Hojlund, Andtho01, Rød Pølse, 28FPellistri
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 2378
- Liker mottatt: 9768
Klassisk Ole Gunnar, alltid mange rundt seg med "individuell brillianse".
post liked by: Andtho01, Rød Pølse
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Hipp hurra for legenden Ole Gunnar Solskjær som fyller 52 år i dag 
Nå har han fem strake seiere og står med 6-1-1 etter 8 kamper. Har også begynt å gi spilletid til flere tenåringer, som er noe man kjenner igjen fra tiden i United. Undervurdert.
Nå har han fem strake seiere og står med 6-1-1 etter 8 kamper. Har også begynt å gi spilletid til flere tenåringer, som er noe man kjenner igjen fra tiden i United. Undervurdert.
post liked by: Andtho01, Can2
Football, bloody hell!
7-1-1 på de første 9. Står nå med 6 strake seiere og Besiktas har vunnet 4 ligakamper på rad for første gang på to sesonger. Verdens beste gymlærer.
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, Andtho01, Can2, red, Pink Final
Football, bloody hell!
Han har vel bare har 7 kamper? Debuterte mot athletic Bilbao og har nå fire seire på rad? Eller misforstår jeg deg nå? 
post liked by: Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Savner Solskjær jeg:
– Magien med å være trener er å skape et lag der alle jobber sammen. Det har vært mange gode lag, men om de ikke står samlet, er det vanskelig å lykkes. Det er også veldig viktig å få fansen på vår side, sier Besiktas-treneren. Det magiske er å skape et godt kollektiv. Det beste med fotball er samholdet. Gode lag har ofte gode individuelle spillere, men uten samholdet er det som sagt vanskelig å lykkes. Fansen er også viktig, så vi må stå sammen, sier nordmannen.
Helt enig med Solskjær her. Vi trenger et godt felleskap for å spille godt sammen. Kollektivet er viktig, og viktigere enn enkeltspillere. Der tror jeg vi har litt å gå på, men tipper det kommer med tiden. Nå når INEOS er inne og bruker corporate metoder kan jeg nevne at nummer en på mange leadership skills lister er relationship building:
Relationship building (the foundation of a high-performing team)
Some leaders will say that they do not need to be loved in the workplace to succeed. This may be true, but to build a cohesive and more engaged team, great managers need the leadership skills to forge strong working relationships with their employees. Leaders with strong, trusting, and authentic relationships with their teams know that investing time in building these bonds makes them more effective as a leader and creates a foundation for success.
Good working relationships increase employee engagement and according to Gallup’s meta-analysis of employee engagement, business units with good employee engagement have 41% fewer quality defects and 37% less absenteeism. A 21% increase in productivity was also seen to result from higher employee engagement.
So even if you think you don’t need to be loved in the workplace, you will need to be skilled in building good relationships to be an effective leader.
If your team is highly engaged and happy in the workplace, you are likely to be well respected as a leader with employees who love what they do, and hopefully the strong relationships you cultivate will help your team perform at their highest level.
Her tror jeg Solskjær er unikt god.
– Magien med å være trener er å skape et lag der alle jobber sammen. Det har vært mange gode lag, men om de ikke står samlet, er det vanskelig å lykkes. Det er også veldig viktig å få fansen på vår side, sier Besiktas-treneren. Det magiske er å skape et godt kollektiv. Det beste med fotball er samholdet. Gode lag har ofte gode individuelle spillere, men uten samholdet er det som sagt vanskelig å lykkes. Fansen er også viktig, så vi må stå sammen, sier nordmannen.
Helt enig med Solskjær her. Vi trenger et godt felleskap for å spille godt sammen. Kollektivet er viktig, og viktigere enn enkeltspillere. Der tror jeg vi har litt å gå på, men tipper det kommer med tiden. Nå når INEOS er inne og bruker corporate metoder kan jeg nevne at nummer en på mange leadership skills lister er relationship building:
Relationship building (the foundation of a high-performing team)
Some leaders will say that they do not need to be loved in the workplace to succeed. This may be true, but to build a cohesive and more engaged team, great managers need the leadership skills to forge strong working relationships with their employees. Leaders with strong, trusting, and authentic relationships with their teams know that investing time in building these bonds makes them more effective as a leader and creates a foundation for success.
Good working relationships increase employee engagement and according to Gallup’s meta-analysis of employee engagement, business units with good employee engagement have 41% fewer quality defects and 37% less absenteeism. A 21% increase in productivity was also seen to result from higher employee engagement.
So even if you think you don’t need to be loved in the workplace, you will need to be skilled in building good relationships to be an effective leader.
If your team is highly engaged and happy in the workplace, you are likely to be well respected as a leader with employees who love what they do, and hopefully the strong relationships you cultivate will help your team perform at their highest level.
Her tror jeg Solskjær er unikt god.
post liked by: Andtho01, Belfastboy, Pink Final, Rød Pølse, alfen74, Can2
— Eric Cantona
— Eric Cantona
post liked by: Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, Can2
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Besiktas et par tap på rad i ligaen før landslagspausen.
Konyaspor fikk to mann utvist etter hhv 27 og 65 min. Men de vant 1-0.
OGS & Co møter Galatasaray hjemme i morgen.
Konyaspor fikk to mann utvist etter hhv 27 og 65 min. Men de vant 1-0.
OGS & Co møter Galatasaray hjemme i morgen.
post liked by: red, Andtho01, Pink Final
LUHG!