Premier League 2023/24
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
The Cheating Bastards har "vunnet" en ny tittel. Moving on.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Pancho P, Jan Erik, Belfastboy, Blodfink
Eg lurer på kva dei frammøtte på Anoeta tenkte då ballen gjekk i bakken etter det fjerde mislukka trikseforsøket
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
-
Topic author - Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29562
Akkurat det er litt likandes @Ryder.
Minner mer om gamle Man City, da de var uproffe men hadde sjarme.
Nå er de strømlinjeforma og über kjedelige.
Minner mer om gamle Man City, da de var uproffe men hadde sjarme.
Nå er de strømlinjeforma og über kjedelige.
post liked by: Andtho01, Ryder, Pancho P, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Enig i det. Pep har jo slipt bort mye av det som gjorde Grealish gøy å se på. Ikke at han har blitt dårlig, og sikkert mulig å argumentere for at han gjør en «viktig» jobb for laget (når han først spiller), men noe trekkplaster er han jo ikke lenger.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik
Lurer på om ikke Pep og Klopp er litt forelska i hverandre, bare søtt det altså
Men så emosjonell da Pep, grining og greier når han blir spurt om Klopp's hyllest av ham.
Jeg vet ikke...Liker bedre slåssing på sidelinja egentlig

Jeg vet ikke...Liker bedre slåssing på sidelinja egentlig

post liked by: Ryder, RedTrafford, Pancho P, Andtho01, Rød Pølse
LUHG!
Ja Rodri ingen andre lag vil ville så mange tittler med 115 brudd.
https://www.premierleague.com/video/sin ... L_CLUBS=11
https://www.premierleague.com/video/sin ... L_CLUBS=11
Hate Glazer love United
Forest hadde fire poeng trekk men tok egentlig 36 poeng i løpet av sesongen og ville endt 10 poeng foran Luton men på samme plass. Har det noensinne før hendt at avstanden opp har vært så stor i PL? Og så stort sprang opp til klubbene over der igjen (20 til 15. plass hvis man ser bort fra poengtrekk)? Vanligvis er det jo ganske jevnt nedi der.
post liked by: Andtho01
@Beta 2.0 ja det pleier jo å være jevnt nede i bunnen men eg tror at nå vil vi se at alle lagene som rykker opp rykker ned like fort igjen og det er pga pengene alle lagene som overlever får.
Hate Glazer love United
Lagene som rykker ned får og mye penger, i tillegg til en fallskjerm for å overleve nedrykk. Så lenge man er edruelig med utgiftene, tjener klubbene godt på en sesong i PL.
Tviler på at det blir vanlig at samtlige som rykker opp går rett ned igjen. Allerede neste år tror jeg vi får se 1-2 som overlever.
Men vi får se. Vanskelig å forutsi hva som skjer med lag som Forest og Everton. De kan fort både bli bedre og verre.
Tviler på at det blir vanlig at samtlige som rykker opp går rett ned igjen. Allerede neste år tror jeg vi får se 1-2 som overlever.
Men vi får se. Vanskelig å forutsi hva som skjer med lag som Forest og Everton. De kan fort både bli bedre og verre.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse
Jeg tror Ipswich får det tøft, har inntrykk av at de ikke har like mye penger som Leicester og Leeds/Southampton. De to (av tre) klubbene har gode sjanser til å overleve og god erfaring fra PL. Leicester har vel litt utfordringer med å holde seg innenfor regelverket for pengebruk?
Men det er, og skal være, tøft å etablere seg i PL. Forest, Brentford, Fulham, Bournemouth kan alle ryke til om de får en eller flere lange dårlige perioder.
Men det er, og skal være, tøft å etablere seg i PL. Forest, Brentford, Fulham, Bournemouth kan alle ryke til om de får en eller flere lange dårlige perioder.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final