Spirograf1 wrote: ↑01 Feb 2024, 23:19
Latterlig kamp. Skal man liksom legge seg nå? Har sikkert 200 i puls
Haha. Og akkurat derfor gikk jeg og la meg da dommeren blåste av til pause.
Noe slikt ville vært utenkelig for noen år tilbake, men det er andre tider nå. Dagene starter som regel før 06:00 og skal jeg ha overskudd til å trene må søvn prioriteres.
Spesielt denne sesongen har jeg hatt problemer med å sove rett etter de sene kampene. Pulsen er alltid høy etter kampene, samme om jeg er forbannet eller glad.
05:45 tok jeg opp telefonen, gikk inn på Flashscore, mens jeg holdt hånden min foran skjermen sånn at jeg ikke skulle se resultatet med en gang. Så fjernet jeg hånden min sakte sånn at Wolves sine mål kom frem og jeg fikk hakeslepp da det sto 3 der, men så ble det full jubel da jeg så 4 til United. Så da var det bare å komme seg inn på Viaplay og se hva i alle dager det var som hadde skjedd.
Jeg er glad for at jeg prioriterte søvn, men en så spennende avslutning vil man jo gjerne få med seg direkte.
Mainoo er virkelig en gullgutt.
Jeg må se situasjonen straffesituasjonen med Casemiro et par ganger til, men fader det er så svakt av brasilianeren. Kan ikke holde på sånn.
Og Varane?? Han skulle bare konsentrert seg om å blokkere nærmeste stolpe, men neida. Egentlig litt håpløst at franskmannen får tillit istedefor Maguire. Sistnevnte som faktisk har vært vår beste midtstopper denne sesongen.