Ryder wrote: ↑26 Dec 2024, 23:35
Vi er blitt bedre defensivt, null tvil om det. Og det handler om manager/struktur.
Så da har Amorim et valg: Justere slik at vi får mest utav de spillerne vi har og dermed resultater som er noe bedre på kort sikt - eller stå i stormen, ta dette som en «treningssesong» med svake resultater, terpe og være dyktige og smarte i rekrutteringen - og forhåpentligvis høste inn neste sesong.
Jeg vet veldig godt hva jeg foretrekker, skal vi komme oss ut av middelmådighetens hengemyr må det skarp lut til og et markert brudd med det som har vært og ikke funket.
Men om omgivelsene og malstrømmen av utenomsportslige mekanismer tillater det? Mer usikker…
United dått Enno har allerede begynt med «hvorfor er det så vanskelig for Amorim å forstå at han må begynne med 4-2-3-1 til han får kjøpt to vingbacker?».
Ser at det er et sitat fra komm feltet de siterer, men er jo håpløst å begynne sånn.
Gir sikkert ekstra klikk.
Enig med deg.
Håper Amorim har rygg til å stå i stormen.
Og bygge et lag og et system som gir oss et innøvd spillemønster der vi kan dominere matchene.
Vi har allerede begynt med det.
Vi ser trekanter og diamanter av spillere som skaper overtall.
Vi er i gang, selv om ikke utførelsen står helt i stil enda.
Men det er nok nytteløst å håpe at han og spillerne får jobbe i fred.
Hver eneste presse konferanse kommer til å være ladet med giftige spørsmål framover.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
10Hag wrote: ↑27 Dec 2024, 00:15
Pink Final wrote: ↑27 Dec 2024, 00:04
Skjønte jeg ikke?
Du mener ikke at du tok
Antiny som latterliggjøring?
Håper resten av forumet skjønte at det var et forsøk på humor.
Jeg skjønte at "Antiny" var en spøk, det var jo ikke poenget. Grunnen til at
Anti sto i bold er fordi jeg siterte setningen slik du skrev det. Kunne ikke brydd meg mindre om akkurat den delen, det var forsåvidt morsomt formulert.
Poenget var at i det ene øyeblikket er du så lei av at folk her inne kritiserer enkeltspillere, og latterliggjør de for det.
Så gjør du det selv, og da bare med noen timers mellomrom.
Ja vel.
Orker ikke.
Bare fortsett med tiradene mot Fernandes.
Nå er trolig Rashford borte snart.
Og de Gea er vekke.
Da blir det vel Fernandes, Garnacho og Højlund i den rekkefølgen som er årsaken til problemene framover.
Sorry, men blir lei av repeat repeat repeat.