For en møkkakamp.
Vi har spillere, men ikke et lag.
Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få til.
(PL) Brentford - Manchester United
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
Det snudde litt da Lindelöf kom inn, men dessverre for sent. Vi ble til slutt felt av en for høy danske vs. svenske-ratio. Sier vi 
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, Can2, Blodfink
-
- Liker gitt: 348
- Liker mottatt: 1284
Blir nå Garnacho kåret til Uniteds beste er farsen komplett...
@Rød Pølse, Ja, men United taper penger uansett, og Garnacho har i det minste vist at han er god nok, eller iaf i rute til å bli det. Selger du han og skal erstatte han med noen som har vist noe tilsvarende i PL, så må du betale mer enn de du vil selge til kan betale, og da er du plutselig like langt om 1 år igjen.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Pwint
Det er vel dette Jimbo og gutta jobber med å endre. Jeg vil heller ikke selge Garnacho, men vi vet hvordan det økonomiske regelverket er med spillere fra eget akademi. Lykke til med å selge Mount med fortjeneste. Han nærmer seg 1000 PL-minutter for United, på to sesonger.
post liked by: Andtho01, Jan Erik
Football, bloody hell!
Får moderere meg litt, vi har i følge United.no stilt vårt yngste PL lag noensinne. Det gjør jo sitt til at det blir ujevnt.
Er vel bare lei av at vi er såpass rufsete og svake nesten uansett hvilket lag vi stiller i PL.
Er vel bare lei av at vi er såpass rufsete og svake nesten uansett hvilket lag vi stiller i PL.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Spirograf1, Pwint, Can2
Vi har scoret 6 mål på to kamper, i løpet av fire dager. Jeg tar med meg det og PL-debut fra start for Obi. Tar meg en øl i sola og glemmer baklengs og skader en stund. Takk for kampen! Det var "moro".
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Can2
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 348
- Liker mottatt: 1284
Javel...første jeg ville selge om vi får 40-50 mill. Negativt kroppsspråk, overlater det defensive til andre, slår ut med armene nå de Ligt ligger nede isteden for å hjelpe til i presset i forkant til Brentfords mål...eneste han spiller for er seg selv...
post liked by: Jan Erik
-
- Liker gitt: 568
- Liker mottatt: 1899
Positive ting å ta med seg etter i dag.
- Rotasjon på troppen.
- Unge spillere med spilletid.
- Amad med mer matchtrening i beina.
- Mål og positiv opplevelse for Mount.
- Igjen beviser vi at vi har verdens beste bortesupportere.
- Rotasjon på troppen.
- Unge spillere med spilletid.
- Amad med mer matchtrening i beina.
- Mål og positiv opplevelse for Mount.
- Igjen beviser vi at vi har verdens beste bortesupportere.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy, 28FPellistri, Pwint, Tringe, Spirograf1, Can2, Pink Final
Siste håpefulle ble konfirmert i dag, så ikke denne matchen heller, jeg må begynne å se matcher, vi taper alle jeg ikke ser, og alle jeg ser.
Neida, ikke alle! CL here we come
Men det perfekte magaplasket ville vært tap for Spurs i finalen...Eller laget fra norsk eliteserie. Da blir sommeren seig.
Jepp, vi må spille 1 kamp til mot Athletic, men den klarer vi skulle man tru
Neida, ikke alle! CL here we come

Men det perfekte magaplasket ville vært tap for Spurs i finalen...Eller laget fra norsk eliteserie. Da blir sommeren seig.
Jepp, vi må spille 1 kamp til mot Athletic, men den klarer vi skulle man tru

post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Can2
LUHG!
Skuffende å slippe inn fire, men vi har seks mål på 3 kamper. Det positive er jo at Diallo virker å være i slag. Hadde vært nydelig å hatt i toppform i finalen.
post liked by: Andtho01, Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Can2
-
- Liker gitt: 48
- Liker mottatt: 907
Typisk mai-kamp der ingen av lagene har et fnugg å spille for. United blir (som forventet) fysisk utmanøvrert - jeg tenker denne kampen gir et godt bilde av hvor viktig det er å ha fysiske spillere i denne ligaen. Fredricson, Obi og Amass er ikke PL-klare ennå, det tror jeg nesten vi kan fastslå. Flott at de får prøve seg, da!
Ellers synes jeg det var gledelig å se Mount i god form - dette er en spiller jeg tror kan være jækla bra for United fremover, OM han klarer å holde seg frisk. I dag var han kjempegod, både i presspill, tidvis med ball og så ser han ut til å fungere veldig godt i formasjonen.
Jeg reagerer også litt på Ugarte-karakteren til Bjarte Valen på United.no. Det virker som om en solid del av United-fanbasen tror Ugarte er noe mer enn det han faktisk er. For å si det slik; jeg synes det er et mye større problem at vi ikke har en makker til han som er i stand til å motta ballen feilvendt, vende opp og skape overtall sentralt i banen. Mainoo må ta steg neste år, for det han har vist i denne 6/8-posisjonen er direkte svakt. Heldigvis er han enda veldig ung.
Ellers synes jeg det var gledelig å se Mount i god form - dette er en spiller jeg tror kan være jækla bra for United fremover, OM han klarer å holde seg frisk. I dag var han kjempegod, både i presspill, tidvis med ball og så ser han ut til å fungere veldig godt i formasjonen.
Jeg reagerer også litt på Ugarte-karakteren til Bjarte Valen på United.no. Det virker som om en solid del av United-fanbasen tror Ugarte er noe mer enn det han faktisk er. For å si det slik; jeg synes det er et mye større problem at vi ikke har en makker til han som er i stand til å motta ballen feilvendt, vende opp og skape overtall sentralt i banen. Mainoo må ta steg neste år, for det han har vist i denne 6/8-posisjonen er direkte svakt. Heldigvis er han enda veldig ung.
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Tringe, Ryder, Rød Pølse, Pink Final
Enig om Ugarte. Flest pasninger i United i dag, bommet kun på tre av dem og kun fire balltap (ekstremt lavt).Harry Greaves wrote: ↑04 May 2025, 21:05
Han er ikke den som skaper sjanser, men det skal han heller ikke være. Ga ham en 7-er selv, synes han var en av få som gjorde jobben sin.
Er også litt bekymra for Mainoo. En herlig fotballspiller på veldig mange måter, men synes han mangler frekvens og tempo, og det er et problem både med og uten ball. Alderen gjør at det kan jobbes med. Men synes han har «biffet» seg opp ganske mye de siste månedene, ikke sikker på om det er så smart…
post liked by: Tringe, Jan Erik, Pink Final