Casemiro i stedet for Fred hadde vi vunnet 5-0 over møkkalaget.

Tja, Garnacho hadde ingen fantastisk kamp det skal sies. Men vi taper kampen på at vi ikke er påskrudd de 5 første minuttene i begge omganger. Jeg tror heller ikke at Sancho har grunnlaget til 90 min helt enda.
Scorer alt for lite mål generelt ja. En midtspiss som nesten er vaksinert og en som alltid er skadet og egentlig bedre på venstresiden enn i midten. Dette er ikke en spesielt god kamp. Viser helt klart hvor avhengig man er av enkeltspillere også. Nok en gang hadde man sjansen til å henge med i toppen, men det blir "bare" en kamp om 3./4.plass (noe jeg hadde vært fornøyd med før sesongen). Irriterende når man poengmessig er såpass nære City og muligens Arsenal også hvis man skal dømme etter Everton-kampen. Begge lag er stort sett bedre enn United på alt, men City sliter litt for tiden og Arsenal er ikke utenomjordiske de heller. MÅ ha tre poeng borte mot Leeds. Tror man må sette sin lit til Rashford i midten fremover. Kan i hvert fall ikke brukes på høyre.Jan Erik wrote: ↑08 Feb 2023, 22:58Ser ikke sånn ut. Vi er litt for lite kliniske i avslutningene. Det viser jo også antall scorede mål generelt.Pink Final wrote: ↑08 Feb 2023, 22:56 Ebber det ut med 2-2?
Vi kommer til sjanser, men ikke store nok.
Avgjør Fred mot alle odds?
73,456 tilskuere.
Enig med veldig mye her. Nøkkelspillere som Rashford og Fernandes må brukes der de er mest effektive, så får vi bruke andre og tredje valg i andre posisjoner. Leeds MÅ slås, Leicester MÅ slås og så får vi se om det holder til f eks en tredjeplass til slutt. Vil være ok det, selv om man helst skal unngå disse resultatene...men, det var mye fokus på Uniteds rekke med seire hjemme og Leeds svake form, da går det ofte sånn når man tar med sparkede managere og skader, sykdom og suspensjoner.FigoFernandes wrote: ↑08 Feb 2023, 23:08Scorer alt for lite mål generelt ja. En midtspiss som nesten er vaksinert og en som alltid er skadet og egentlig bedre på venstresiden enn i midten. Dette er ikke en spesielt god kamp. Viser helt klart hvor avhengig man er av enkeltspillere også. Nok en gang hadde man sjansen til å henge med i toppen, men det blir "bare" en kamp om 3./4.plass (noe jeg hadde vært fornøyd med før sesongen). Irriterende når man poengmessig er såpass nære City og muligens Arsenal også hvis man skal dømme etter Everton-kampen. Begge lag er stort sett bedre enn United på alt, men City sliter litt for tiden og Arsenal er ikke utenomjordiske de heller. MÅ ha tre poeng borte mot Leeds. Tror man må sette sin lit til Rashford i midten fremover. Kan i hvert fall ikke brukes på høyre.
Vi scorer for lite, men det henger sammen med at vi skaper for lite - generelt. Sjelden vi virkelig sløser med sjansene.FigoFernandes wrote: ↑08 Feb 2023, 23:08Scorer alt for lite mål generelt ja. En midtspiss som nesten er vaksinert og en som alltid er skadet og egentlig bedre på venstresiden enn i midten. Dette er ikke en spesielt god kamp. Viser helt klart hvor avhengig man er av enkeltspillere også.