(PL) Manchester United - Nottingham Forest (7.12.24)
-
- Donor
- Liker gitt: 19939
- Liker mottatt: 6639
Corner er mål - mot United!
post liked by: Andtho01, Pwint
-
- Liker gitt: 2380
- Liker mottatt: 9772
Rett-i-dusjen forsvarspill av Martinez det der. Står bare å holder Forest-spilleren i ryggen mens han får hoppe, uten å hoppe selv.
Talentløst av Martinez. Må snart steppe opp gamet sitt nå argentineren om han skal være noe å satse på.
Talentløst av Martinez. Må snart steppe opp gamet sitt nå argentineren om han skal være noe å satse på.
post liked by: Pwint, Belfastboy
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Forsåvidt enig, men han ble holdt nede og hadde en albue på skulderen så han ikke fikk hoppet opp. Men han burde ha fått til mer.28FPellistri wrote: ↑07 Dec 2024, 18:35 Rett-i-dusjen forsvarspill av Martinez det der. Står bare å holder Forest-spilleren i ryggen mens han får hoppe, uten å hoppe selv.
post liked by: Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Ser ikke Martinez som det store problemet, @28FPellistri. Han er ikke like knallgod som da han kom, men så har laget slitt vesentlig mer også. Det er ikke først og fremst pga ham. Min mening ihvertfall.
post liked by: Andtho01, Pwint, 10Hag
Dette føles veldig kjent.
Men jeg føler meg ganske sikker på at vi klarer å vinne denne.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Liker gitt: 2380
- Liker mottatt: 9772
Jaaadda!
Nydelig angrep, fin pasning av Ugarte, og den skal Garnacho egentlig sette, godt Højlund er der på returen!
Nydelig angrep, fin pasning av Ugarte, og den skal Garnacho egentlig sette, godt Højlund er der på returen!
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona