Laget:
De Gea
Dalot, Lindelöf, Martinez, Shaw
Eriksen, Casemiro
Antony, Bruno, Rashford
Martial.
[PL] Everton - Manchester United
-
- Donor
- Liker gitt: 27879
- Liker mottatt: 20058
Greit nok lag. Stoler ikke helt på Loffen. Trodde også Eriksen trengte hvile. Men ellers forventet.
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Temmelig ræva timing i så fall. Tror nok at Erik ten Hag enten må se seg om etter ny spiss eller finne en lege som kan fikse Martial, og jeg vet ikke hva som er det enkleste alternativet.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det var det enda godt!

Det var det enda godt!
post liked by: Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Nokså fornøyd med laget. Veldig synd at Varane ikke ble klar, men ellers er laget som forventet. Jeg skulle gjerne sett Fred eller McTominay istedenfor Eriksen. Ikke at jeg er misfornøyd med vår danske venn totalt sett, men jeg frykter at det blir for tynt med en Casemiro som ikke har imponert så langt og en litt puslete Eriksen på midten. De får selvfølgelig hjelp fra kaptein Bruno, men også han har vært ujevn den siste tiden.
Fred og spesielt McTominay er begge nokså fotrappe og gir alt i duellene - slike spillere trenger vi i dag.
Men når det er sagt så er jeg klar til å bli motbevist.
:)
Og la oss håpe at Lindelöf får en god dag på jobben..
Fred og spesielt McTominay er begge nokså fotrappe og gir alt i duellene - slike spillere trenger vi i dag.
Men når det er sagt så er jeg klar til å bli motbevist.
:)
Og la oss håpe at Lindelöf får en god dag på jobben..
post liked by: Pink Final, pixma
-
- Donor
Har sagt det før, franskmenn må være laget av kvist.
post liked by: Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Spør du meg så er Casemiro og Eriksen en soleklar oppgradering for McTominay og Fred. Som hovedregel så vil de to førstnevnte gjøre det samme som de to sistnevnte, bare med 2-3 touch mindre.Lingard wrote: ↑09 Oct 2022, 19:56 Jeg skulle gjerne sett Fred eller McTominay istedenfor Eriksen. Ikke at jeg er misfornøyd med vår danske venn totalt sett, men jeg frykter at det blir for tynt med en Casemiro som ikke har imponert så langt og en litt puslete Eriksen på midten. De får selvfølgelig hjelp fra kaptein Bruno, men også han har vært ujevn den siste tiden.
LoveUnitedHateGlazers
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Jeg er fornøyd med laget i dag, og har troa på at det går veien. Seier i dag så er vi oppe på en 5.plass. Med tanke på de to første kampene så er ikke det helt ille. Men det scores alt for lite mål.
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39545
- Liker mottatt: 29568
Da ligger vi under, igjen 
Casemiro har ikke vært noen oppgradering…så langt,
Casemiro har ikke vært noen oppgradering…så langt,
post liked by: RedTrafford, Can2, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Donor
Casemiro, dette er PL og ikke La Liga.
Da er det vel kjørt før det omtrent har startet
Da er det vel kjørt før det omtrent har startet
Viktig med gode rutiner..
Se der, ja. Og siden vi knapt skaper sjanser denne sesongen (utenom mot Nikosia), så blir dette fort et blytungt tap...
Noe er ikke som det skal med laget vårt. Det er greit at vi er en oppbygningsfase, men dette er ikke godt nok.
Noe er ikke som det skal med laget vårt. Det er greit at vi er en oppbygningsfase, men dette er ikke godt nok.