Jaja, god opphenting og tilfeldigheter at det ikke er 2-4 i stedet for 4-2.
Personlige feil må som vanlig lukes ut, men synes vi ser ganske ok ut.
(LC) Tottenham-Manchester United
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Helsikke for noe keeperspill i dag. Bra kjempa av Evans!
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final, Tringe, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
-
- Donor
- Liker gitt: 27852
- Liker mottatt: 20028
Spurs fikk belønning for å ligge nede uten å ha vondt der på slutten
post liked by: Andtho01, Blodfink, messilingard, Rød Pølse
Vi hadde fortjent å ta dette, så jeg tar tapet med knusende ro. Synes fortsatt framgangen er tydelig.
post liked by: 28FPellistri, messilingard, red, Blodfink, Rød Pølse, Spirograf1, Can2, Pink Final, Tringe, Jon Andreas
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Jaja, interessant kamp kan man si. Irriterende måte å ryke på, men tenker at det gir oss mulighet til et litt enklere program i januar. Jeg tenker at det ikke er krise med en såpass ny manager og med en tropp som består av mange skadeutsatte.
post liked by: Andtho01, 28FPellistri, Belfastboy, Rød Pølse, Blodfink, Can2, Tringe
LoveUnitedHateGlazers
-
- Liker gitt: 2380
- Liker mottatt: 9769
Syns vi viser bra moral i laget, bare det er fremgang.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ble vel ny scoring og målgivende på Amad i dagens kamp, hvis jeg husker rett da, at han slo corneren til Evans sin scoring.
Pynter videre på statistikken sin.
For en spiller den lille magikeren er. Står frem med både bra spill og rett innstilling.

Ble vel ny scoring og målgivende på Amad i dagens kamp, hvis jeg husker rett da, at han slo corneren til Evans sin scoring.
Pynter videre på statistikken sin.
For en spiller den lille magikeren er. Står frem med både bra spill og rett innstilling.
post liked by: Andtho01, Belfastboy, messilingard, Rød Pølse, Blodfink, Spirograf1, Can2, Pink Final, Tringe
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona