Den høyst uortodokse redninga til O'Shea 1v1 er tidløs!
Rooney stod jo og til tider i mål på Uniteds treninger, etter eget ønske, og var visstnok ganske god.
jepp, stemmer, en liten historie til : Phil "Gris" Neal satte straffa opp i krysset som han pleide å gjøre, på gamle Fredrikstad stadion, (oppkjøringskamp), Hansen tok den, vill redning.Pink Final wrote:14 Mar 2022, 05:17 Frode Hansen ble hentet på prøvespill fra Fredrikstad
Evra var langt opp på listen over mine favoritter mens han spilte for oss, og i årene etter at han la opp har han bare fortsatt oppover på den lista. Elsker den fyren“It’s like you can’t be a gay football player, people will go mad.
I give the example, when I was playing for West Ham, someone from the English federation came and he said ‘we need to accept everyone’ and the amount of players that were like no, if some of my team mates are gay they have to leave now, I won’t do any shower [with them].’
I stand up and I say ‘shut up, shut up everyone, can you hear yourselves?’ We still don’t accept everyone. In the football world they are not open minded enough and it’s a shame.
I understand [why players stay in the closet] because even myself when the players they were coming to me I was like, be careful because if you say it loud you see the reaction of all the players but I will support you and because I had such a power in the dressing room I will protect [you], I will support you.”
Her er jeg i motsatt ende. Hadde ekstremt sans for han som spiller og syns han en periode tidvis var artig i klipp jeg ser fra SoMe osv, men nå syns jeg bare han er en enorm pratmaker.Beta wrote:09 May 2022, 00:22 i årene etter at han la opp har han bare fortsatt oppover på den lista
Eit stort "tja" her. Eg likar det meste med Pat, Dette kan jo også tolkast litt som at han "callar ut" West Ham troppen og utfordrar dei til ta eit tydlegare standpunkt kanskje?Steinar Stenseth wrote: ↑09 May 2022, 00:58Her er jeg i motsatt ende. Hadde ekstremt sans for han som spiller og syns han en periode tidvis var artig i klipp jeg ser fra SoMe osv, men nå syns jeg bare han er en enorm pratmaker.Beta wrote:09 May 2022, 00:22 i årene etter at han la opp har han bare fortsatt oppover på den lista
Det er veldig mye prat, beskyldninger og ryktespredning, mens han selv alltid havner i godt lys. Sier a, men ikke b. I tilfeller som det refereres til her sørger han for å mistenkeliggjøre hele West Ham-troppen som homofobe, mens han selv var den eneste som ikke var det..
Ikke første gang han kommer med sånne diffuse uttalelser etter hva jeg har sett og det er noe av det verste jeg vet. Skal han først navngi klubben får J han navngi spillerne som er homofobe også. Ikke skape rom for mistenkeliggjøring og ryktespredning om hvem som er hva..
Det var noe eget.spillere fra 80 tallet, mine største helter