[PL] Brentford - Manchester United (19-01-22)
Når man ser hvordan Brentford har åpnet seg i andreomgang så var kanskje ikke førsteomgang så dårlig som den så ut som? De har blitt strukket en del, brukt veldig mye energi fra start, fikk en imot og måtte ofre litt mer fremover. Med en gang det ble 0-1 så var kampen helt og holdent vår.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, Blodfink, Pwint
Tror jeg hadde Brentford på nedrykk i tabelltipset her, flere her inne også, det blir sånn, den danske dynamitten har mista lunta.
Ai ai, full Ronaldo-fres i mediene og blant fansen noen dager igjen. Fordi han er forbannet over å bli bytta ut. Det takler jeg greit, man må takle alt greit, det er lurt.
Ai ai, full Ronaldo-fres i mediene og blant fansen noen dager igjen. Fordi han er forbannet over å bli bytta ut. Det takler jeg greit, man må takle alt greit, det er lurt.

post liked by: Pink Final, Pangaea, Belfastboy
LUHG!
Var nok en del av matchplanen å slippe til 3 store målsjanser og lene seg på De Gea i førsteomgang, ja.Beta wrote:19 Jan 2022, 22:32 Når man ser hvordan Brentford har åpnet seg i andreomgang så var kanskje ikke førsteomgang så dårlig som den så ut som?

post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, Belfastboy, Blodfink
-
Topic author - Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39529
- Liker mottatt: 29568
3-0 fra nok et akademiprodukt.
Er det noen andre PL klubber som kan vise til noe lignende?

Er det noen andre PL klubber som kan vise til noe lignende?
post liked by: Pwint, Pancho P, Belfastboy, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Fantastisk igjen! McTominay skaper målet, og Dr Rashford iskald foran mål!
post liked by: Pwint, Pink Final, Pancho P, Belfastboy, Pangaea
Marcuuuuus!!! Yesss!! Scott sjefsarkitekt!
post liked by: Belfastboy, Pangaea, Pink Final, Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Syntes han har løst oppgavene sine bra i dag. Han gjør ting enkelt. Tar lite unødvendig risiko, dekker rom. Jeg har litt troa på at han kan løse ankerrollen greit fremover. Heller han enn Matic.
Deilig Rashy, den trengte du!
post liked by: Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Oi så deilig, enda en. Sikkert utrolig godt for Rashford å få seg en scoring igjen også, det føles som evigheter siden.
Dette blir faktisk et veldig sterkt resultat. Ikke så mange som har kommet dit og vunnet med (forhåpentligvis) tre mål. Godt at Ralf lærte også, og planla og drepe denne kampen på 2-0. Helt greit at vi fikk en til etterpå, altså.
Dette blir faktisk et veldig sterkt resultat. Ikke så mange som har kommet dit og vunnet med (forhåpentligvis) tre mål. Godt at Ralf lærte også, og planla og drepe denne kampen på 2-0. Helt greit at vi fikk en til etterpå, altså.
post liked by: Pancho P, Pink Final