(PL) Newcastle - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

red
Liker gitt: 4040
Liker mottatt: 8594

Forventet ikke seier i kveld.

Så forventningene var relativt lave kan du si...

Men at vi skulle spille på oss dårligere selvtillit, en hamstringskade på Zirkzee, OG at Bayindir skulle få Onana til å se ut som vårt klare førstevalg, er likevel verre enn jeg så for meg ja :skul:
post liked by: pixma, Rød Pølse, Pwint, Blodfink, Jon Andreas

Pink Final
Manchester, football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 39517
Liker mottatt: 29562

Glazer’s og Woodward er hovedansvarlige.🤡
Men det er gjort mye rart av andre også.
Og elefanten i rommet heter trolig Cristiano Ronaldo.
At han var verdens beste / nest beste spiller i en årrekke er hevet over tvil.
Men jeg tror han knuste alt av moral i gruppa og rev ned alt Solskjær hadde bygget opp.

Nei, vi hadde kanskje ikke blitt liga mester med Solskjær noensinne.
Men han bygget virkelig et lag, en klubb.
Jeg blir bare mer og mer sinna på Ronaldo.
Og Rangnick også.
Som kom inn å ødela det som måtte være igjen av moral.
Fortalte etter hver match hvor dårlige vi var.

Nå har vi opererte bort alt utenom beste mann Bruno.
Og vi gikk dit jeg fryktet.
Nedover.
😡
Last edited by Pink Final on 13 Apr 2025, 19:17, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Andtho01, Belfastboy, Jon Andreas
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

28FPellistri
Liker gitt: 2378
Liker mottatt: 9768

Dorgu da i dag, har han gjort noe annet enn å lage frispark?
post liked by: Pwint, Jan Erik, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Rød Pølse
Liker gitt: 24182
Liker mottatt: 21390

Gutter mot menn. Hjelper ikke med keeperteam fra Cirkus Arnardo. Blytungt!
post liked by: 10Hag, Pwint, 28FPellistri, Jan Erik, Blodfink, Pink Final, RedTrafford, Jon Andreas
Football, bloody hell!

10Hag
Liker gitt: 7447
Liker mottatt: 11002

Jan Erik wrote: 13 Apr 2025, 19:14 Vi har blitt avkledd gang på gang denne sesongen av lag som spiller med en treer sentralt.
Amen to that.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Rød Pølse wrote: 13 Apr 2025, 19:17 Gutter mot menn. Hjelper ikke med keeperteam fra Cirkus Arnardo. Blytungt!
😂😂
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Jan Erik, Blodfink, RedTrafford

Pwint
Donor
Liker gitt: 27051
Liker mottatt: 17675

Jeg elsket deler av Solskjær æraen, men jeg syns ikke vi var spesielt gode da heller. Og jeg syns ikke vi så utvikling i spillet, eller noen retning. Men uansett så hadde vi noen skikkelig morsomme opplevelser under Solskjær. Men skal vi utvikle oss så måtte vi bort fra det som mange forskjellige managere hadde bygd. Vi må ha en langsiktig strategi og plan. Det føler jeg vi har nå. Men som jeg har sagt til det kjedsommelige: Dette vil ikke skje over natten.
post liked by: Pink Final, 10Hag, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri

Bortefansen står å hyller Ruben Amorim. Det forteller i alle fall at fansen fortsatt har troen på han. Og godt er det.
post liked by: Pwint, Pink Final, RedTrafford, Jon Andreas
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

MektigeTHOR
Liker gitt: 1118
Liker mottatt: 1867

Føler dette blei unødvendig stygt. Var godt med i kampen lenge, uheldig at keeper får en såpass uheldig opplevelse rett før retur møtet med Lyon.
De må riste av seg dette, spille kontrollert samt sette muligheter på Old Trafford på torsdag.
Viste Newcastle ligger lengre frem i sitt prosjekt samt nok er bedre kollektivt men trodde på poeng så er skuffet men fattet.
post liked by: Pwint

Jan Erik
Liker gitt: 21797
Liker mottatt: 22833

@Pink Final, @10Hag, han fikk resultater i to sesonger. En tredje og påfølgende andreplass er sterkt, selv om vi var milevis unna å true noen om ligagullet.

Hadde vi hatt en kompetent ledelse kunne vi ha bygget visere på det vi hadde, men kontrakter løp ut, vi kjøpte feil og solgte feil, og fikk aldri tak i de unge, fremadstormende spillerene som vi ser herjer i alle de beste lagene nå.

Det er jo det vi prøver på nå, men nå er vi ikke i nærheten av det samme nivået når de gjelder de etablerte i troppen. For mange gamle spillere, for mange som er for mye skadet, og for mange som er greie spillere, men aldri skulle vært i United.

Og så må vi selge Rashford, Antony, Sancho og kanskje Garnacho i sommer for å ha råd til å fortsette å bygge nytt.
Last edited by Jan Erik on 13 Apr 2025, 19:21, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Pink Final, 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford, Jon Andreas

Rød Pølse
Liker gitt: 24182
Liker mottatt: 21390

Unitedsupportere er verdensmestere i å se bakover i tid. Vi må bevege oss videre fra det som har vært etter Ferguson. Enkelt og greit. Det hjelper lite å bytte tak på et hus som har grunnmur av isopor.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Pwint, RedTrafford
Football, bloody hell!

10Hag

Pink Final wrote: 13 Apr 2025, 19:16 Glazer’s og Woodward er hovedansvarlige.🤡
Men det er gjort mye rart av andre også.
Og elefanten i rommet heter trolig Cristiano Ronaldo.
At han var verdens beste / nest beste spiller i en årrekke er hevet over tvil.
Men jeg tror han knuste alt av moral i gruppa og rev ned alt Solskjær hadde bygget opp.

Nei, vi hadde kanskje ikke blitt liga mester med Solskjær noensinne.
Men han bygget virkelig et lag, en klubb.
Jeg blir bare mer og mer sinna på Ronaldo.
Og Rangnick også.
Som kom inn å ødela det som måtte være igjen av moral.
Fortalte etter hver match hvor dårlige vi var.

Nå har vi opererte bort alt utenom beste mann Bruno.
Og vi gikk dit jeg fryktet.
Nedover.
😡
Men hvordan vet du dette?

Har aldri lest at dette stemmer fra noen kredible kilder.

Hvordan forklarer vi da de lange periodene vi sleit under Solskjær før vi hentet Ronaldo?

Jeg sier ikke at det er feil. Det kan hende at det å hente Ronaldo var grunnen til at alt ble ødelagt. Men jeg ser ikke helt det der at det var så innmari bra og rosenrødt før Ronaldo heller.

Går vel ikke så bra i Tyrkia heller for Solskjær.

Igjen, jeg skal ikke kalle Solskjær en gymlærer. Det synes jeg er feil og nedrig.

Men jeg har aldri sett noe som viser at han er en så ufattelig god manager heller.

Topic author
Andtho01
Liker gitt: 18453
Liker mottatt: 20235

Heldigvis er pl snart over nå. Kjenner det blir godt med pause fra pl. Håper guttene gjør alt for å vinne Europa League denne våren. Også gleder eg meg til denne rebuilden som kommer i sommer for det kommer til å skje masse.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Pwint, MektigeTHOR
Hate Glazer love United

Jan Erik
Liker gitt: 21797
Liker mottatt: 22833

@Pink Final, jeg mener Ragnick er fullstendig misforstått. Vi hadde en gjeng som ikke kunne eller ville spille moderne fotball, og vi hadde spillere som var mer opptatt av sin egen agenda enn laget. Og vi hadde en ledelse som ikke ville høre på ham. Muligens Murtough og Arnold, men jeg tviler.

De fikk som fortjent.

I den grad han faktisk gjorde det du sier.

Nei, dette var så begredelig som forventet. Får se resten av F1 løpet nå.

Nyt resten av kvelden, gutter.
Last edited by Jan Erik on 13 Apr 2025, 19:24, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Pwint, MektigeTHOR

10Hag

Pwint wrote: 13 Apr 2025, 19:18 Jeg elsket deler av Solskjær æraen, men jeg syns ikke vi var spesielt gode da heller. Og jeg syns ikke vi så utvikling i spillet, eller noen retning. Men uansett så hadde vi noen skikkelig morsomme opplevelser under Solskjær. Men skal vi utvikle oss så måtte vi bort fra det som mange forskjellige managere hadde bygd. Vi må ha en langsiktig strategi og plan. Det føler jeg vi har nå. Men som jeg har sagt til det kjedsommelige: Dette vil ikke skje over natten.
Helt enig, slik jeg opplevde Solskjær-tiden og.

Morsom, tidvis bra, men mye som manglet og manglende utvikling.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford

28FPellistri

Om man skal ta dette med Solskjær.

Vi var gode da. Vi var underholdende. Vi spilte de beste taktiske kampene mot storlagene, til tross for at agendaen var at han ikke hadde noen taktikk. Og ja, det var kontringsfotball mot de beste, men det var det vi hadde spillere til også.

Husker jeg var så glad før siste sesongen hans, og en svenske satt i studioet og fortalte at United hadde trent hele sommeren på å presse høyt, de skulle virkelig gå i strupen på motstanderne, litt slik som Liverpool og Man City gjorde.

Så ble den planen lagt død når Ronaldo kom inn, fordi han var ikke interessert i å presse høyt.

Vi var langt fra perfekte under Solskjær, men vi hadde noe spennende på gang, frem til Ronaldo kom inn. Solskjær var for svak der og følte han ikke kunne si nei, litt for han ikke vågte å trosse Fergie også, men også fordi, som han har sagt selv.. "hvem sier vel nei til Ronaldo".

Personlig var jeg så forbannet når han var klar, at jeg freste. Jeg hadde sett Ronaldo i Juventus, og så at han knapt jobbet for laget, og når det slet med å fungere i Juventus, så ville det aldri fungere i England. At han scoret mål, så god spiller gjør det uansett, for vi hadde jo en spillestil under Solskjær som skapte sjanser.

NOK OM DET.

Delvis jevn kamp i første omgang, men i andre omgang er det en vanvittig forskjell på lagene. Man blir totalt avkledd i denne andre omgangen, og selv om vi sikkert bør det for økonomien, så bør vi absolutt ikke komme til Champions League. Vi må bare krysse fingrer og tær på at vi ikke gjør det, om vi skal tenke kynisk og ikke økonomisk. For det vi trenger, det er en sesong med kun 1 kamp i uken. Kunne bygge laget til neste sesong, uten å tenke på Champions League og bli "rævkjørt" der også en gang i uken.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Kjenner jeg spyr av mentaliteten til spillerne som går å klemmer, smiler og ler med Newcastle-spillerne etter å ha blitt filleristet 4-1. Jeg driter i om de er venner og kompiser på privaten, man skal ikke gjøre sånt etter en sånn kamp.

Man skal være SINT. Jeg savner Rooney-mentaliteten.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Jan Erik, 10Hag, Pink Final

Eric Cantona
Post Reply