Ønsker deg en god tur, og håper du opplever en hel haug av United scoringer

Du får vinke til oss i sofaen da

Takk! Blir godt med en langhelg med mye sol og 17-18 grader.messilingard wrote: ↑12 Feb 2023, 17:02God tur! Vanskelig å ikke misunne deg litt her, både for fotballens og varmens skyld!
Takk! Jajaja, får jeg et kamera rettet mot meg så skal jeg vinke så mye jeg kan.RedTrafford wrote: ↑12 Feb 2023, 17:10 Ønsker deg en god tur, og håper du opplever en hel haug av United scoringer
Du får vinke til oss i sofaen da![]()
I dag fikk vel Maguire sjansen fordi Varane trengte hvile og fordi Shaw trengte en høyrebent makker, fordi han skal spille midtstopper på torsdag, men da sammen med Varane.Yasin wrote: ↑12 Feb 2023, 18:07 Kjenner på en skikkelig frustrasjon når jeg ser vår kaptein være så dårlig. en ting er å være dårlig men en annen ting er å undervurdere presset til deres spisser. flere anledninger der han bare daffer etter ballen som om han hadde hele dagen på å slå pasningen til keeper eller shaw. prøver å forstå hva Erik ser for seg når han er på banen. noen som kan ha noen tanker rundt det?
tusen takk! :)RedTrafford wrote: ↑12 Feb 2023, 18:45 @Yasin
Ser du er ny her, velkommen.
Hvis du går inn på Harry Maguire tråden her, er jeg ganske sikker på at du finner minst par stk som deler dine tanker rundt vår kaptein.
@messilingard svarte vel greit på det.Yasin wrote: ↑12 Feb 2023, 22:56tusen takk! :)RedTrafford wrote: ↑12 Feb 2023, 18:45 @Yasin
Ser du er ny her, velkommen.
Hvis du går inn på Harry Maguire tråden her, er jeg ganske sikker på at du finner minst par stk som deler dine tanker rundt vår kaptein.
første gangen min, beklager bryet!