For å ta en tabell som ser mye bedre ut: Rangnick-tabellen (fra 29.11):

* Oops, realiserte plutselig at denne blir litt feil ved å bruke 29.11, ettersom Carrick ledet laget en kort periode også, inkl seieren mot Arsenal (3-2) 2. desember. Men orker ikke å ta den på nytt. Ser uansett ganske likt ut med helt riktig dato, og vi er på 3. plass bak suverene City, og rett bak Liverpool.
Som det alltid påpekes, så har vi møtt mange antatt dårligere lag her, men det inkluderer tross alt også West Ham og Wolves, så ikke bare Port Vale og slikt, hehe. Bare ett tap, og en markant oppsving i resultater i forhold til under Solskjær
denne sesongen. Personlig tror jeg Arsenal blir farligst, de ligger på ca 1.8 poeng per kamp nå, og har som sagt tre hengekamper. Godt mulig jeg var for negativ med spådom om "minst 70 poeng" trengs, men vil tro det ender opp rundt der, men det kan jo bli litt under også. Samtidig, med så mange kandidater, er det mulig en av dem går på en solid "run" på slutten, som kan skje i sesonginnspurter. Vi hadde jo en rimelig grei en selv under Solskjær, hehe, mens Leicester kollapset totalt. Håper vertfall vi ikke fortsetter å gjøre det vanskelig for oss selv. Seier mot Leeds blir viktig, og de har tross alt slitt en del mer denne sesongen.
Samtidig er jeg veldig spent på hvordan vi framstår mot de beste lagene (trist å si slikt, men der er vi dessverre). Solskjærs United gjorde det ofte veldig bra, inntil han prøvde å være langt mer offensiv denne sesongen, så det blir spennende å se inngangen til Rangnick her, og hvordan vi gjør det. Håper på noen poeng vertfall, men blir positivt overrasket om vi tar poeng fra City og Liverpool. Chelsea føler jeg er langt mer realistisk, og synes ikke de er så langt foran oss.
Ikke minst hadde det vært utrolig godt med en positiv følelse nå inn mot slutten av sesongen, og fram mot neste, hvis vi klarte å bli mer stabile og kapre 4. plassen. Og som Valen hele tiden påpeker, det kan bli viktig transfermessig inn mot en meget viktig sommer for oss, der mange spillere kommer til å forlate oss (enten vi vil eller ikke).