Han er jo rett bak og kan se alt, håpløst
[EL] Manchester United - Granada CF
-
- Donor
- Liker gitt: 19958
- Liker mottatt: 6640
Grei treningsøkt.
De Gea meget solid opptreden i mål i kveld.
De Gea meget solid opptreden i mål i kveld.
post liked by: Buchan, Blodfink, offside, Pink Final
-
Topic author - Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Slapp unna noen skader, et par av gutta som trengte minutter fikk det, alt i alt en bra kveld!
post liked by: Buchan, Blodfink, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
Godt gjennomført kamp, og fornøyd med å vinne mot 12 mann igjen. Håper det blir bedre i semien.
Surt for Ajax, og jeg hadde håpt at Arsenal skulle få trøbbel. Ser ut som det ble plankekjøring for dem.
Har god tro på at vi kan spille en finale igjen, men først må selvsagt Roma slås. Er Smalling tilbake til de kampene mon tro? Ser han har vært skadet i ca en måned nå. Han var helt sentral for dem tidligere.
Surt for Ajax, og jeg hadde håpt at Arsenal skulle få trøbbel. Ser ut som det ble plankekjøring for dem.
Har god tro på at vi kan spille en finale igjen, men først må selvsagt Roma slås. Er Smalling tilbake til de kampene mon tro? Ser han har vært skadet i ca en måned nå. Han var helt sentral for dem tidligere.
post liked by: Buchan, Blodfink, Pink Final
Skremmende å se hvor dårlig dommerstanden er ute i Europa gitt......
post liked by: Buchan, Pink Final
Bra med 2-0 i dag. Litt heldig med den siste scoringen, men for meg var det litt karma med tanke på at de unnslapp rødt kort for fellingen av Diallo - som var alene mot keeper - kort tid i forveien.
post liked by: Buchan, Pink Final
-
Topic author - Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
@Mcilroy Villareal ser ganske sterke ut i år. I alle fall på papiret. De ligger for øyeblikket på 7. plass i en treer bak topp 4. 7 poeng foran Granada. Og med Emery sin historie så er jeg i alle fall ikke villig til å avskrive de!
LoveUnitedHateGlazers
Tenker uansett at United er det ganske klart sterkeste laget igjen i turneringen, og jeg ser på oss som favoritter til å gå hele veien. Blir ikke nødvendigvis enkle kamper av den grunn, men vi blir skuffet hvis vi ikke går videre f.eks. nå mot Roma.
Håper i så fall det blir Villareal i finalen, så det føles som en Europacupkamp og ikke en ligakamp.
Håper i så fall det blir Villareal i finalen, så det føles som en Europacupkamp og ikke en ligakamp.