United begynner bra, setter trykk på Brighton.
Greenwood i stanga.
Typisk at Welbeck scorer.
Nære 0-2 der.
Nå må United heve seg igjen.
[PL] Manchester United - Brighton
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39545
- Liker mottatt: 29568
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Dessverre, sitter med samme følelse. Det er en av de dagene, motstander ligger lavt og vi finner ikke åpningen. Lite tempo her også.
Jeg pleier å kalle det for å gå tilbake til gamle synder. En synd vi unødig har en tendens til å gjenta...
Utligning før pause ville gjort seg.
post liked by: Blodfink
Er vel ganske typisk at MU muligens går på et tap i kveld siden det kunne blitt en luke til 3 laget i PL, men god tid for å gjøre mine ord til skamme, men nesten 0-2 nu her må det sjerpings til.
post liked by: Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
-
- Donor
- Liker gitt: 19939
- Liker mottatt: 6640
En skuffende svak 1. omgang av United.
Kunne fort ha vært 0-2 til pause.
Ballen går tregt framover + at vi er veldig upresise med pasningene på siste tredjedelen.
Ser at alle spillerne holder litt på ballen, det gjør at Brighton hele tiden er i posisjon.
Må opp i ringa alle mann i 2. omgang skal det bli poeng i dag.
Kunne fort ha vært 0-2 til pause.
Ballen går tregt framover + at vi er veldig upresise med pasningene på siste tredjedelen.
Ser at alle spillerne holder litt på ballen, det gjør at Brighton hele tiden er i posisjon.
Må opp i ringa alle mann i 2. omgang skal det bli poeng i dag.
Du får det du fortjener.
Må gi cred til Brighton, de møtte opp på jobb i kveld. De har gjort en god omgang. Fortjent, de viser at ingenting kommer gratis.
Jeg mener Brighton er nærmere 2 - 0.
Jeg ser allerede nå at vi kan se oss langt etter 3 poeng i kveld.
Må gi cred til Brighton, de møtte opp på jobb i kveld. De har gjort en god omgang. Fortjent, de viser at ingenting kommer gratis.
Jeg mener Brighton er nærmere 2 - 0.
Jeg ser allerede nå at vi kan se oss langt etter 3 poeng i kveld.
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Må si at slik Pogba spiller så er ikke han et alternativ sentralt i banen for United. Hvorfor han ikke gidder å møte opp for United som han gjør med Frankrike gjør at dette begeret egentlig har rent over for min del. Er mye ballmist, og han er ikke akkurat en som tar for seg i duellene heller sentralt.
LoveUnitedHateGlazers
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 34381
- Liker mottatt: 27005
Enig, svak, skulle gjerne hatt ham i Rashfords rolle jeg da... Rashford og Cavani kan gjerne byttes ut.messilingard wrote: ↑04 Apr 2021, 21:27 Må si at slik Pogba spiller så er ikke han et alternativ sentralt i banen for United.
Så håper Cavani ut og McT inn, Pogba frem og Rashford på topp

Ser ut til at du har rett

Stå på Marcus, til slutt lykkes du nok med å løpe gjennom 3-4 Brighton-spillere med ballen i behold...Sorry for spydigheten, men dette gjør Rashy for ofte imo...
post liked by: red
LUHG!