[PL] Leicester - Manchester United lør. 26/12-20 kl 1330.
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 34369
- Liker mottatt: 26993
Fun fact, i den eneste kampen United ikke har slått Leicester på siste 8, utligna Maguire til 2-2 for Leicester i 90` minutt lille julaften 2017.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan
LUHG!
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29564
@The Rock
Jeg kunne droppet å le - tar den.
Det var eneste tilnærmede personfokus fra meg.
I ditt svar tar det helt fyr.
Nok om deg og meg - uinteressant for resten her inne.
Manchester United har spilt godt i det siste.
Og har regelrett spilt ball i hatt med gode lag som Everton og Leeds.
Hver match lever sitt liv, så ingen vet hva som skjer i morgen.
Har imidlertid tro på at Manchester United spiller en god match, og har gode forutsetninger for å slå Leicester.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Prøver å bidra seriøst her inne.
Av og til koker det, når eget lag snakkes ned gjentatte ganger.
Jeg kunne droppet å le - tar den.
Det var eneste tilnærmede personfokus fra meg.
I ditt svar tar det helt fyr.
Nok om deg og meg - uinteressant for resten her inne.
Manchester United har spilt godt i det siste.
Og har regelrett spilt ball i hatt med gode lag som Everton og Leeds.
Hver match lever sitt liv, så ingen vet hva som skjer i morgen.
Har imidlertid tro på at Manchester United spiller en god match, og har gode forutsetninger for å slå Leicester.

Beklager fra min side.
Prøver å bidra seriøst her inne.
Av og til koker det, når eget lag snakkes ned gjentatte ganger.
post liked by: Belfastboy, Torquemada
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Dette er en viktig kamp for oss, og akkurat nå så vil en seier mot et annet lag i toppen forhåpentligvis bety litt arbeidsro. Jeg synes det er mye urettferdig støy rundt United, og det er dessverre noen av våre egne fans som bidrar til dette. Jeg ser f.eks at topp-moderator på et av de største engelske forumene ikke er fornøyd med mindre United vinner minst 4-0 og har 95% ballinnehav.
Hvis United kommer ok igang, så tror jeg at det blir seier i denne kampen. Heldigvis var det mange spillere som fikk litt hvile i forrige kamp. Håper AWB er i skikkelig slag, og klar til noen sugende taklinger på Vardy. Aller helst vil jeg at Vardy skal få det litt vondt hver gang.
Hvis United kommer ok igang, så tror jeg at det blir seier i denne kampen. Heldigvis var det mange spillere som fikk litt hvile i forrige kamp. Håper AWB er i skikkelig slag, og klar til noen sugende taklinger på Vardy. Aller helst vil jeg at Vardy skal få det litt vondt hver gang.
post liked by: pixma, Pink Final
Dette blir spennende. Leicester borte er en tøff kamp for alle lag i PL, inkludert oss. Vi satser på at den gode statistikken på bortebane fortsetter og at vi tar med oss poeng. For min del er uavgjort et greit resultat i en tøff bortekamp, men full pott hadde selvsagt gjort susen.
Det hadde vært utrolig gøy å være innenfor "skuddhold" når vi møter Liverpool borte.
Det hadde vært utrolig gøy å være innenfor "skuddhold" når vi møter Liverpool borte.
Tenker egentlig at Tuanzebe bør få sjansen igjen på backen. AWB har store problemer defensivt med å posisjonere seg riktig. Mot et Leicester som er meget gode på bevegelighet og løp så tror jeg AWB vil slite. AWB er en mester på taklinger, men mange av dem må gjøres fordi han kommer på etterskudd i utgangspunktet.Torquemada wrote: ↑26 Dec 2020, 11:44 Dette er en viktig kamp for oss, og akkurat nå så vil en seier mot et annet lag i toppen forhåpentligvis bety litt arbeidsro. Jeg synes det er mye urettferdig støy rundt United, og det er dessverre noen av våre egne fans som bidrar til dette. Jeg ser f.eks at topp-moderator på et av de største engelske forumene ikke er fornøyd med mindre United vinner minst 4-0 og har 95% ballinnehav.
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Hm...... her sitter jeg klar til kamp, med en nytappet Brown Ale, så oppdager jeg at det er over en time til kamp. Tror jeg drikker opp ølen. Så får jeg heller ta arbeidet med å rusle til krana på øleskapet en gang til når 1. omg begynner. Maken til tabbe...
I tillegg får James starte igjen etter god innsats mot Leeds. Kanskje der det lurt å hjelpe han til bedre selvtillit? Det blir ikke mindre fart på banen når han er med.
....ingen av oss fikk rett. Det ble Bailly.Alf banan wrote: ↑26 Dec 2020, 12:17 Tenker egentlig at Tuanzebe bør få sjansen igjen på backen. AWB har store problemer defensivt med å posisjonere seg riktig. Mot et Leicester som er meget gode på bevegelighet og løp så tror jeg AWB vil slite. AWB er en mester på taklinger, men mange av dem må gjøres fordi han kommer på etterskudd i utgangspunktet.
I tillegg får James starte igjen etter god innsats mot Leeds. Kanskje der det lurt å hjelpe han til bedre selvtillit? Det blir ikke mindre fart på banen når han er med.
Last edited by Torquemada on 26 Dec 2020, 12:38, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink, Pink Final
Seier er det viktigste nå. Samme for meg om det blir 0-5 og festfotball eller 0-1 med en klabbete corner scoring. Ferguson hadde mange slike sliteseiere, det hadde også Liverpool forrige sesong. Supportere må forstå at man ikke kan knuse alle lag.
post liked by: Torquemada, Belfastboy, Blodfink, Pink Final
Da skal jeg se kamp igjen...fikk ikke med meg Evertonkampen, men denne her er viktigere. Kan gå begge veier, med to lag som er litt like i måten å angripe på, men så har vi Bruno, de har Maddison som er tilbake i godt slag...spennende, og her er det ikke sikkert at første mål vinner :-)
post liked by: Blodfink
-
Topic author - Donor
Tror det blir seier, og hadde James og Bailly i førsteutkastet til laget, men feiga ut nok en gang, hehehe. Taper terreng til @Buchan m.fl. hver runde, knallhardt altså!

hahaha, suverent
LUHG!
-
- Donor
- Liker gitt: 19926
- Liker mottatt: 6630
Herregud!! Det er nesten en større prestasjon å ikke treffe målet fra Rashford der.
post liked by: Blodfink
-
Topic author - Donor
Slurv fra Martial og Bailly au, men vi går i høyt press og kjører på, blir det Leeds-kopi?
Leicester liker ikke det høye presset, bare få presisjonen opp så blir det målsus her.
Er det komikveld eller miniputt-kamp, mye klovnerier utpå der, total bingolotto, og de Gea skada seg der el??

Leicester liker ikke det høye presset, bare få presisjonen opp så blir det målsus her.

Er det komikveld eller miniputt-kamp, mye klovnerier utpå der, total bingolotto, og de Gea skada seg der el??
LUHG!