Rúben Amorim
https://x.com/TheSunFootball/status/1920591379975057619
Er hårføneren tilbake?
Gjør meg ingenting, tror klubben har godt av en hårføner...
Nå er det jo the Sun som poster dette...
Er hårføneren tilbake?
Gjør meg ingenting, tror klubben har godt av en hårføner...
Nå er det jo the Sun som poster dette...
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Can2, Pink Final
https://www.united.no/nyheter/problemen ... em/1371695
Her er Amorim inne på noe av det jeg nevnte under kampen. Mentaliteten og killerinstinktet er vekke.
Amorim er bekymret.
Her er Amorim inne på noe av det jeg nevnte under kampen. Mentaliteten og killerinstinktet er vekke.
Amorim er bekymret.
post liked by: 28FPellistri, Blodfink, Andtho01, Pink Final, 10Hag, Spirograf1, Can2, Rød Pølse
-
- Liker gitt: 2378
- Liker mottatt: 9767
Det forteller i alle fall meg at Amorim er på ballen, og absolutt ikke fornekter situasjonen, som vi ofte hørte ETH gjøre, i at han alltid snakket om at vi dominerte kampene osv, selv om det ikke var tilfelle. Vi hadde kun mest ballbesittelse.
Man må få inn rette typene, og det må være spillere med rett mentalitet, arbeidsinnsats, intensitet og alt. Rett og slett vinnertyper.
Man må få inn rette typene, og det må være spillere med rett mentalitet, arbeidsinnsats, intensitet og alt. Rett og slett vinnertyper.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Pink Final, Tringe, 10Hag, Spirograf1, Can2, Rød Pølse
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Se der ja, han er like drittlei som oss.
Direkte og ærlig, akkurat det spillergruppa ikke tåler...
Hvor lenge gidder han. Han er i hvert fall typen til å si nok er nok. Det er en kvalitet.
Direkte og ærlig, akkurat det spillergruppa ikke tåler...
Hvor lenge gidder han. Han er i hvert fall typen til å si nok er nok. Det er en kvalitet.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Tringe, 10Hag, Can2, Rød Pølse, red, pixma
LUHG!
@Blodfink, jeg regner med han har gitt beskjed til klubben om hvem som ikke bør være med videre. Det er viktig at de leverer på salg også. Han må få en sjanse til å balansere troppen på sin måte.
De som er der nå, har vist at de ikke er gode nok. Med noen få unntak. Veldig få.
De som er der nå, har vist at de ikke er gode nok. Med noen få unntak. Veldig få.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Tringe, 10Hag, Can2, Rød Pølse, pixma
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29562
Også inkluderer han seg selv.
Det er den største kvaliteten han viser her.
Dermed tipper jeg det er lettere for spillerne å høre hva han sier.
Han virker som en bra mann Rùben Amorim.
Ærlig i motsetning til et par mann fra kontinentet vi har hatt som manager tidligere.
Det er den største kvaliteten han viser her.
Dermed tipper jeg det er lettere for spillerne å høre hva han sier.
Han virker som en bra mann Rùben Amorim.
Ærlig i motsetning til et par mann fra kontinentet vi har hatt som manager tidligere.
post liked by: Jan Erik, Can2, Rød Pølse, Vidar Dale Fjeld
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Amorim er også usikker på om CL er noen god ide for neste sesong. Selvfølgelig ønsker han å vinne EL, men forstår hvor han kommer fra når han sier dette.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Tringe, Can2, Rød Pølse, offside, 10Hag, red, Vidar Dale Fjeld, pixma
LUHG!
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 21928
- Liker mottatt: 8373
Skjønner jo hva han mener med at EL-finalen er et lite problem (i den store sammenhengen), men samtidig er jo det det eneste der er mulig å gjøre noe med på kort sikt.
post liked by: Rød Pølse
Kong Eric Cantona
Liker også at han tar ansvar i stedet for å skylde på skader absolutt hele tida som ETH gjorde (og som sikkert Amorim kunne gjort nå og da).
Han har jo også rett i at det handler om mer enn ren kvalitet eller mangel på sådan - det handler om kultur. Og han har rett i at dersom han ikke klarer å endre på det, så må noen andre få prøve. Så langt har han jo ikke klart å gjøre oss bedre (selv om selve prestasjonene heller ikke er blitt verre), og alt starter og stopper der.
Vi trenger ikke bare å få inn bedre spillere og spillere som passer systemet bedre, vi må også endre på hele mentaliteten i gruppa. Om det skjer gjennom å få inn noen knallharde vinnerskaller, gjennom å jobbe knallhardt med psyken til de som allerede er her - eller aller helst begge deler - noe må i alle fall justeres oppe i skolten hos kollektivet Manchester United.
Vi ser jo at de kan ha det i seg å trekke noe opp av hatten når «det virkelig gjelder». Utfordringen er å få trigget dette instinktet så snart de trekker drakta ned over huet - ikke bare når vi ligger under med to mål eller spiller finaler.
Han har jo også rett i at det handler om mer enn ren kvalitet eller mangel på sådan - det handler om kultur. Og han har rett i at dersom han ikke klarer å endre på det, så må noen andre få prøve. Så langt har han jo ikke klart å gjøre oss bedre (selv om selve prestasjonene heller ikke er blitt verre), og alt starter og stopper der.
Vi trenger ikke bare å få inn bedre spillere og spillere som passer systemet bedre, vi må også endre på hele mentaliteten i gruppa. Om det skjer gjennom å få inn noen knallharde vinnerskaller, gjennom å jobbe knallhardt med psyken til de som allerede er her - eller aller helst begge deler - noe må i alle fall justeres oppe i skolten hos kollektivet Manchester United.
Vi ser jo at de kan ha det i seg å trekke noe opp av hatten når «det virkelig gjelder». Utfordringen er å få trigget dette instinktet så snart de trekker drakta ned over huet - ikke bare når vi ligger under med to mål eller spiller finaler.
Last edited by Ryder on 11 May 2025, 23:19, edited 2 times in total.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2, offside, Tringe, red, Rød Pølse
Det er bekymringsfullt at vi taper så mange kamper. Vi møter et svakt west ham lag på hjemmebane. Selvom vi stiller litt svekket så skal man jo kunne vinne. Vi har slått lag borte med b lag veldig ofte. I de gode gamle dagene..:
Det er bekymringsfullt, er det Amorim som er problemet eller er det klubben ?
Jeg vet ikke , men klubben bør passe seg for evt neste år…
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
I 2009 rett før cl finalen møtte vi Hull borte.
Vi vant.
Sjekk laget vi stilte.
https://www.transfermarkt.com/hull-city ... cht/943657
Det er bekymringsfullt, er det Amorim som er problemet eller er det klubben ?
Jeg vet ikke , men klubben bør passe seg for evt neste år…

I 2009 rett før cl finalen møtte vi Hull borte.
Vi vant.
Sjekk laget vi stilte.
https://www.transfermarkt.com/hull-city ... cht/943657
post liked by: Jan Erik, Blodfink
https://www.united.no/nyheter/na-har-am ... en/1371722
Her er en bra kommentar av Eivind Holth etter Amorim sin PK. Også en god kommentar under saken for de som kan lese den.
Det er alvor nå.
Her er en bra kommentar av Eivind Holth etter Amorim sin PK. Også en god kommentar under saken for de som kan lese den.
Det er alvor nå.
post liked by: Andtho01, Can2, pixma