Manchester United - West Ham United
Premier league runde 36
Søndag 11.05.25 kl 15:15
Dommer Jarred Gillett VAR Andy Madley
Skader
Manchester United: Lisandro Martinez, Joshua Zirkzee, Diogo Dalot, Toby Collyer og Matthijs de Ligt er ute.
West Ham: Crysencio Summerville og Michail Antonio er ute. Edson Álvarez kan rekke kampen.
Sesongen nest siste hjemme kamp dette og da kommer Aaron Wan-Bissaka med West Ham på tur. West Ham har hatt en skuffende sesong og Potter sliter med å vinne kamper med West Ham. Spent på hvordan laget vi stiller med vil se ut med tanke på vi skal ut mot Bilbao torsdag kveld.
(PL) Manchester United - West Ham United
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
Burde være mulig å få en seier her? Skal man følge engelske medier, så er vel dette "El crapico 2.0" 
post liked by: Can2, 10Hag, Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29563
Vi tar i mot West Ham som ligger bak oss på tabellen
.
Vi topper nok ikke laget i de tre siste.
Men vi må jo holde gutta i gang, i matchform også.
Dessuten vil jeg at vi holder West Ham og Spurs bak oss, og at vi passerer de blå scouserne samt Wolves.
Innbyrdes
Totalt 74-32-49
Liga 65-29-43
FA cup 7-3-4
Liga cup 2-0-2
Vi topper nok ikke laget i de tre siste.
Men vi må jo holde gutta i gang, i matchform også.
Dessuten vil jeg at vi holder West Ham og Spurs bak oss, og at vi passerer de blå scouserne samt Wolves.
Innbyrdes
Totalt 74-32-49
Liga 65-29-43
FA cup 7-3-4
Liga cup 2-0-2
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, Can2, Andtho01
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Inn mot West Ham-kampen har jeg for moro skyld lurt på om vi kunne vurdert en ren "skandinavisk" startellever, og hvordan den i så fall ville sett ut. Så her kommer et forslag. Det er en slags 4-3-3-formasjon, og jeg har måtte omdøpe enkelte spillere for å få kabalen til å gå opp. Victor Musa får også sin debut. Her er laget:
Oneland (Onana)
Lindeløf - Evensen (Evans) - Fredricson - Skjåk (Shaw)
Berg (Mount) - Eriksen - Dorgu
Obi - Høylund - Musa
Oneland (Onana)
Lindeløf - Evensen (Evans) - Fredricson - Skjåk (Shaw)
Berg (Mount) - Eriksen - Dorgu
Obi - Høylund - Musa
post liked by: Pink Final, Andtho01, Spirograf1, Belfastboy, Can2, Rød Pølse
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
Haha, Luhhhk Skjåhhhhk hadde faktisk fungert @alfen74 
(for de som lurer, i Nord-Gudbrandsdalen og -Ottadalen er de glade i å dra på h'en
)
(for de som lurer, i Nord-Gudbrandsdalen og -Ottadalen er de glade i å dra på h'en
post liked by: Belfastboy, Can2, Jan Erik, Rød Pølse, alfen74, Pink Final
Jeg forventer et matchbilde som minner om pre-season, når mektige Manchester United møter "overgangsvinneren" West Ham, i denne heftige bataljen mellom nr. 15 og 17 i Premier League. I serierunde 36.
Hvordan disponerer Amorim troppen inn mot finalen? Spenningen utløses kl. 14.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Vi stiller med et mye sterkere lag enn jeg forventet. Dette kan bli ganske gøy, så lenge ingen må forlate banen på grunn av skade

Hvordan disponerer Amorim troppen inn mot finalen? Spenningen utløses kl. 14.

Vi stiller med et mye sterkere lag enn jeg forventet. Dette kan bli ganske gøy, så lenge ingen må forlate banen på grunn av skade
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Tringe, alfen74, Can2, Spirograf1, Pink Final
Football, bloody hell!
Ja, nå gjelder det å krysse alt som kan krysses for at vi ikke plukker med oss noen skader. Å se Amad fra start er virkelig en boost før finalen om 10 dager. Jeg fryktet at vi ikke ville se ham før neste sesong. Også fantastisk å se Shaw, Mainoo og Mount fra start. Hvis de kan holde seg skadefrie så har vi fått voldsomme forsterkninger rett fra sykestuen.
post liked by: Tringe, Rød Pølse, Andtho01, alfen74, Jan Erik, Can2, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Det blir spennende med Yoro som sentral stopper. Har både fart og ballferdigheter til å operere som en ekstra midtbanespiller. Med Mainoo, Ugarte, Bruno og Mount i tillegg blir jeg overrasket hvis vi blir i undertall sentralt i dag.
post liked by: Andtho01, alfen74, Jan Erik, Pwint, Can2, red, Pink Final
Football, bloody hell!
Veldig spent på å se det selv @Rød Pølse tror han er mer den type spiller Amorim vil ha det, kanskje med litt mere muskler og rutine, men lettere for sidestopperene å gå høyere i banene når den midterste har bra fart. Spent på å se pasningsspillet hans derfra også.
post liked by: alfen74, Pwint, Rød Pølse, Can2, Jan Erik, Pink Final