Det å gå inn til en finale med slikt spill , det varmer og gir troa. Tenk om vi kunne spilt sånn hele tiden. Håper jeg vi unngår
mest mulig skader og har en skadefri tropp inn mot finalen.
God natt , bare å nyte og glede seg til finalen en vakker Mai dag!
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, alfen74, Buchan, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final, Can2, Pwint
Har ikke fått lest meg opp, men dette var jo utrolig herlig og morsomt! Den andre scoringa fra Mount er jo bare helt konge! Lenge siden jeg har vært så glad. Ihvertfall på Man.United sine vegne! Sikkert noen minuser, men tenker ikke på dem nå!
post liked by: alfen74, Spirograf1, Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Buchan
Nå er det bare å pakke Mount inn i bobleplast fram til finalen, hele døgnet. Han kan jo bli skadet bare av å pusse tennene, så her må man være forsiktig.
Fra spøk til alvor(delvis spøk i alle fall).
Veldig sterkt å knuse et "pottetett" Athletic Club så til de grader over 2 kamper. Så får vi krysse fingre og tær at vi klarer å vinne den aller viktigste kampen for året mot Tottenham, da er de 3 andre tapene denne sesongen glemt. Sist vi slo Tottenham var i oktober 2022. Så det passer jo helt perfekt å ta en seier igjen nå.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Jan Erik, 10Hag, Spirograf1, alfen74, red, Pwint, Rød Pølse, offside, Buchan
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Endte opp med å bli en av mine favorittkamper denne sesongen det her egentlig! Føltes litt sånn ketchup-effekt aktig, og at kanskje endelig kan det løsne, og det rett før finalen.
(#1 og #2 er vel 5-4 mot Lyon etter ekstraomganger, og 2-1 borte mot City [Bruno 88, Amad 90]. #3 kanskje 1-1 mot Arsenal i FA Cupen, også videre med 5-3 på straffer?)
post liked by: Pink Final, alfen74, Jan Erik, offside, Andtho01, Rød Pølse, Buchan, Ryder
Bare jeg som reagerte når kommentatorene sa Bilbao styrte kampen? Utenom langskuddet synes jeg det var veldig kontroll defensivt, eller er jeg helt ute?
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Buchan, Rød Pølse
Litt @Bruviking, Athletic vant ballen fra oss gang på gang, og hadde de hatt bedre spillere på banen, kunne de scoret flere. Vil si vi prøvde å kontrollere, men lyktes bare delvis. Og da er jeg litt snill.
Last edited by Jan Erik on 08 May 2025, 23:17, edited 1 time in total.
Finale på dagen 17 år etter at vi slo en annen London klubb i Europa cup finale.
Tar vi en reprise på Chelsea 08 i Moskva?
Eller gjør vi det mindre dramatisk mot Spurs i Bilbao?
post liked by: Jan Erik, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000