McTominay var en helt okay spiller som er god nok til å spille en sentral rolle i et topplag i Serie A. I PL gikk det for fort for han.Pink Final wrote: ↑27 Apr 2025, 21:41 Greenwood, Martial, Rashford, McTominay - alle målscorerne våre er operert bort, alle sammen.
Åpen hjerte operasjon.
Håper Fernandes får lov å bli igjen.
Så ikke hjertet vårt helt slutter å slå![]()
Rashford er jo ikke solgt ennå, men så dårlig som han var de siste 18 månedene så skal han ikke være i nærheten av å starte for United. Alle vet at det var mentalt for hans del, fotballspilleren Rashford isolert sett er vår beste angriper. Jeg håper han selges til en toppklubb og finner seg selv igjen, for jeg kan ikke tenke meg at det skjer i United.
Martial tror jeg ikke noen lengre hadde troen på uansett - at det var AEK Athen som hentet han forteller vel sitt.
Mason Greenwood derimot, vil for meg alltid være "the one that got away". Det er en litt luguber diskusjon å ta rundt hvorvidt han burde fått bli eller ikke, og jeg skal ikke begi meg ut på den. Men spilleren var jo fantastisk, og når man ser han score som han gjør for De Zerbi og Marseille, så tenker jeg det er lov å være litt bitter. Særlig mtp. hvor dårlige vi er foran mål. Jeg er i det minste glad for at vi fikk en 50 % videresalgsklausul inn her, for den sørger også for at Marseille kommer til å kreve MYE penger for han for å i det hele tatt få en stor nok fortjeneste på kjøpet. Kanskje vi snakker om 70-80 millioner Euro her. Spørsmålet er jo hvilke lag som tør å ta i Greenwood de neste par årene.