(FA) Manchester United - Leicester (07.02.25)
Ruud van Nistelrooy etter kampen: "We were not defeated in Fergie-time, we were defeated in offside-time."
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Spirograf1, Andtho01, Pwint, red, MektigeTHOR, Belfastboy, Can2, Blodfink
-
- Liker gitt: 1118
- Liker mottatt: 1867
Aaa jeg er så sliten i toppetasjen at nå i dag blir alt komplisert.
Dette var forresten bare andre kamp jeg så på Viasat denne sesongen. Kom på at jeg har tilgang til å velge inn det for Cup kamper på Altibox. Første kamp der for meg var siste gruppespillskamp i Europa League. Ikke savnet å se kamp på Norsk kanal for å si det mildt.
Sett alt annet på en nettside (ikke iptv) så som regel ligger sending godt bakpå.
Så vinnermålet på en mobil vi delte mellom oss. Så faktisk ikke at det var offside så i så fall heldige. Ikke at jeg føler det veier noe særlig opp for alt vi ranes for fortløpende men seier er seier. On to the next one. Jeg driter lang vei i stilpoeng i Cup spill men sier ikke nei takk til bedre fotball generelt på Old Trafford.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Spirograf1, Pangaea, Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
On to the next one. Er så sant som det kan bli sagt, @MektigeTHOR.
Nå er det ikke kamp før søndag (:yikes:) 16. februar, så da har Amorim og gutta en god uke med trening og terping foran seg.
Kanskje vi skal starte en kronerulling sånn at de kommer seg til syden (Sandbanks?)
Nå er det ikke kamp før søndag (:yikes:) 16. februar, så da har Amorim og gutta en god uke med trening og terping foran seg.
Kanskje vi skal starte en kronerulling sånn at de kommer seg til syden (Sandbanks?)
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Can2, MektigeTHOR, Blodfink
-
- Liker gitt: 48
- Liker mottatt: 907
Altså mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her, da jeg sovna i pausen og først nå fikk se resultatet...
men Dorgu PÅ HØYRE??
HVA er poenget. Jeg ble ordentlig forbanna da jeg skrudde på Tven og så at han hadde startet der. Nå har vi altså lidd oss gjennom en halv sesong+ med Dalot som dysfunksjonell Shaw-vikar, og så skal man fortsette med det? Ikke funka det i det hele tatt heller.
Kjenner jeg ikke gidder høre noen forklaring på det heller, når jeg tenker meg om. Slår meg til ro med at Amorim neppe er helt sprengt, og at Dorgu snart er tilbake på venstresiden der han hører hjemme.
men Dorgu PÅ HØYRE??
HVA er poenget. Jeg ble ordentlig forbanna da jeg skrudde på Tven og så at han hadde startet der. Nå har vi altså lidd oss gjennom en halv sesong+ med Dalot som dysfunksjonell Shaw-vikar, og så skal man fortsette med det? Ikke funka det i det hele tatt heller.
Kjenner jeg ikke gidder høre noen forklaring på det heller, når jeg tenker meg om. Slår meg til ro med at Amorim neppe er helt sprengt, og at Dorgu snart er tilbake på venstresiden der han hører hjemme.
post liked by: Spirograf1, Rød Pølse, Pangaea, Blodfink
Det må i så fall være at han har spilt flere kamper på høyre enn på venstre for Lecce i år, @Harry Greaves.
Men jo, på den sida har vi jo ok alternativer fra før, det har vi ikke på venstre. I tillegg spilte vi med Yoro der og Mazraoui på venstre, så det ble to rookies på samme side. Noe merkelig.
Men jo, på den sida har vi jo ok alternativer fra før, det har vi ikke på venstre. I tillegg spilte vi med Yoro der og Mazraoui på venstre, så det ble to rookies på samme side. Noe merkelig.
post liked by: Blodfink
@Ryder, @Harry Greaves, ja, kanskje det rett og slett var for å gjøre det mest mulig komfortabelt for spilleren? Har bare vært her noen dager, er 20 år og går fra å spille for Lecce til Old Trafford.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Can2, Spirograf1, Pangaea, Blodfink
Jeg tror du er inne på noe, @Jan Erik. Ser for meg at byttet i pausen også var planlagt. Vi ser ikke ut i måneskinn, men det er en god ting hvis treneren holder hodet kaldt og tenker langsiktig istedenfor å endre planene i frykt for å miste jobben. Interessant å se pk før denne kampen. Han vet hva han driver med, og har støtte fra ledelsen. Vi må bare tåle at ting tar tid.
post liked by: Andtho01, Can2, Jan Erik, Spirograf1, Pangaea, Blodfink
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 1118
- Liker mottatt: 1867
De burde vel øve der de nå skal spille samt slite fortløpende nemlig hjemmebane. Men jo det er ett godt poeng at de trenger, sol, varmere strøk så ser den. Men om de fortjenerSpirograf1 wrote: ↑07 Feb 2025, 23:30 On to the next one. Er så sant som det kan bli sagt, @MektigeTHOR.
post liked by: Jan Erik, Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 4340
- Liker mottatt: 4368
Fortjener eller ei, @MektigeTHOR: Det gjør uansett underverker å komme vekk fra dritten man står i en periode.
post liked by: Pangaea, Jan Erik, MektigeTHOR, Blodfink
-
- Liker gitt: 348
- Liker mottatt: 1284
10 februar går mitt abonnement ut på Viaplay...så da kan de bare sende fotball fra alle de arabiske landene som de bare vil...beklager avsporingen. 
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39517
- Liker mottatt: 29563
Ikke lest alt her.
Men vi gjør en helt elendig første omgang.
Helt elendig, vi er tannløse framover.
Det hjalp da Garnacho kom på etter pause.
Riktignok bommer han på det meste av innlegg.
Men det skjer i det minste noe med ham.
Han er uredd,
Tør å utfordre, har farta og rykket til å passere mann og skape overtall.
Jeg har lenge hardnakket påstått at vi har en god tropp.
Jeg er ikke like hardnakket lenger.
Ta bort Fernandes fra dette laget, og vi har stort sett kun balltrillere igjen.
Balltrillere som ikke evner å trille ball.
Hjerteoperasjon my ass som de sier.
Men vi gjør en helt elendig første omgang.
Helt elendig, vi er tannløse framover.
Det hjalp da Garnacho kom på etter pause.
Riktignok bommer han på det meste av innlegg.
Men det skjer i det minste noe med ham.
Han er uredd,
Tør å utfordre, har farta og rykket til å passere mann og skape overtall.
Jeg har lenge hardnakket påstått at vi har en god tropp.
Jeg er ikke like hardnakket lenger.
Ta bort Fernandes fra dette laget, og vi har stort sett kun balltrillere igjen.
Hjerteoperasjon my ass som de sier.
post liked by: Vidar Dale Fjeld, Jan Erik
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Jeg har tenkt på det samme. Hva med en treningssleir i Nice? INEOS er jo inne i den klubben, og bør kunne fikse treningstider m.m.?Spirograf1 wrote: ↑07 Feb 2025, 23:30 Nå er det ikke kamp før søndag (:yikes:) 16. februar, så da har Amorim og gutta en god uke med trening og terping foran seg.
post liked by: Spirograf1, Pink Final
Den mest presise beskrivelsen av dette laget jeg har sett, tror jeg. Balltrillere som ikke evner å trille mål.Pink Final wrote: ↑08 Feb 2025, 06:44 […]
… og vi har stort sett kun balltrillere igjen.
[…]
Omtrent hver gang de driver med det på egen halvdel og møtes av aggressivt press, synes jeg det blir farlig. Har noen sett noe tall på hvor ofte de mister ball på egen halvdel sammenliknet med andre lag?
post liked by: Pink Final, Jan Erik